Spring naar bijdragen

Scaan

Forum member
  • Aantal bijdragen

    77
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

Scaan last won the day on September 13 2011

Scaan had the most liked content!

Over Scaan

  • Verjaardag 13/11/1961

Contact Methods

  • MSN
    scaan61@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • Skype
    scaanv8

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Renswoude

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1987

Scaan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Te koop(via kennis) NIEUWE! dustercover zwart bestop voor YJ met FAMILY BAR!!! 60€ (ff belle met 0318555079 of pm naar mij)mazl Rob
  2. hoi daan,is dit soms wat? http://link.marktplaats.nl/325987891 mazl Scaan
  3. Pullie's ouwe bumper:wub: zit nu op ZWARTE YJ.........paste precies:B:bye1:
  4. hoi tammo,ik heb precies zelfde probleemp gehad,ik heb er ook weber(38outlaw op 4.2 yj)op die wat stuipjes HAD!!met de kou.om te beginnen(zoals pullie al zei)onsteking mot perfect op tijd staan,zit alles goed vast op je spruitstuk?(ivm lekkage/valse lucht etc),benzine filter schoon?zit er adapter plaat tussen carb en spruitst.?(zat bij mij wel,zit gaatje aan zijkant(vacuum?) die je mot afdoppen met bijgeleverd imbusboutje)afstellen bij warme motor!!,speed iddle screw lossen zodattie gasklep niet meer raakt,choke mot helemaal open staan,iddle mixture screw indraaien,en net zolang uitdraaien tot je motor blijft lopen rond de 600/700rpm,dan speed iddle screw tegen aanslag aan draaien en dan mot het goed zijn,zo heb ik het gedaan,mijne staat hele week stil,buiten op me werk,en elke vrij/zat: starten lopen! succes en ik hoort wel of het gelukt is gr Rob
  5. Na ruim6jaar trouwe dienst, ''zwarte 900'' met pensioen,nu mag z'n ''blauwe broer; 900DC'' poosje in ''de hoek gaan staan'':yes:.is dat trouwens normale leeftijd voor een accu(+6j)??mazl Rob en alvast happy new year........
  6. moggûh:),na shackle verhoging was me trackbar tekort,opgelost door ''L"vormig hoekje op me voor as te monteren in het oude bevestigingsgat van T.B.,en daar de T.B aan bevestigt,problem opgelost dacht ik:no:,tot zover klopte het plan.alleen,na uurtje rijden on/off road zat de hele zooi weer los,bij max.stuur uitslag,L of R om ''knak''geluiden,alles weer met luchtsleutel aan gedraaid,borgmoer,dubbele moer,maakte niet uit,telkens weer los. ff Jeep forum doorgespit oplossing:verstelbare trackbar,na wat trackbar plaatjes gegoogled(?)te hebben,heb ik me maat (Leen) gebeld,die had wel tijd en zin in T.B.experiment,zooi gedemonteerd,ff e.e.a opgemeten,slijptol gestart dit is het geworden(plaatjes)
  7. Scaan

    Gespot!

    Moi+Margreetje??haha,nog bedankt hè Jeffrey,spul zit er al op,enne......pas in Huuuuusûh mooie rooie(en toch is zwart mooier!) gespot,bestuurder zwaaide en praatte terug......mazl Jeff tot vlgnde keer,gr Rob+Margreet
  8. staat er een op mp(is niet van mij,maar zag'm staan)suck6. http://link.marktplaats.nl/268544209
  9. ja,was hele operatie: vanaf renswoude rondje frankrijk,belgie en dan via maastricht airport en schiphol,naar bergschenhoek:blink: tja,binnendoor is nooit om,toch??:Ben ik hoor wel of operatie geslaagt is,suck6,mazl rob
  10. Hoi Gympy1,ik heb er nog 1 liggen,hebm al eerder aangeboden op jf(gratis!)maar dat ging over. hij is wel van een yj '87 maar dat past wel dacht ik?! zit nog K&n filtertje bij.had er toen hele ''foto reportage'' bij staan,mot je maar ff opzoeken op't forum,mocht je interesse hebben hoor ik het wel,kan'm eventueel(bijna) langs brengen kom regelmatig over A20 ''vlammen'' en das nie ver bij jou vandaan?!(en hij is nog steeds GRATIS!)mazl Rob
  11. Hoi,operatie geslaagd,vooras zit er ook weer onder,was ff gemartel(was 1e X!!).half 10 vanmorgen begonnen,ouwe eronder vandaan,vacuum schakelaar omgewisseld,was idd makkie,nwe eronder alles weer vastgemaakt,het was inmiddels 12u geworden,ff broodje+koffie en dan remmenklauwen er op,wielen vast en proefrit......niet dus:no:,remklauwen pasten niet,boutgaten waren anders,zaten 2 uh,"oren" op nw steringknuckle,die NIET op me ouwe zaten,probleem dus,tja was nieuwer model as??bellen voor ander klauwen;niet te vinden(in de buurt),Erwin gebeld,en die zag geen probleem,(:blush:ik wel)ff steekas eruit en complete st.knuckle omwisselen,ff uitleg gehad,begonnen en was idd makkie,zooi weer in elkaar,passen me remschijven niet meer over end van steekas!!,me maat wou draaibank al starten,om die ene CM ff af te draaien,eerst maar ff ouwe steekas passen,die pastte gelukkig,dus problem opgelost,remmen en wielen erop,proefrit......PERFECT!,morgen nieuwe olie erin,nw handremkabel,en dan op naar volgende operatie(andere in/uitlaat)mazl Rob:bye1:
  12. Hoi,kheb ze gevonden:yes:(4.10 assen)bij Hans Bastings,gister ''ff'' opgehaald,gistermiddag zooi losgehaald en eea met kruipolie ''behandeld'',vanmorgen achteras omgewisseld paste naadloos,moest alleen yoke ff omruilen want die pastte egnie op me aandrijfas:no:(te groot!) Morgen(dagje vrij ivm crisssis:B)gaan we vooras wisselen,daar heb ik vraagje over:ik zag dat mijn vacuümschakelaar(??)op mijn ouwe as anders is dan degene die op nieuwe as zit,ik heb al gelezen dat dit gewoon om te wisselen is,mot ik nog ergens op letten met demonteren of is het echt kwestie van losschroeven,overzetten en weer vastmaken?gr Scaan
  13. sorry voor late reactie,(ben alleen int wknd thuis,)tanx voor alle goeie ideeën/adviesen,en ja,heb beschikking over las apparaat,slijptol smeerput etc(op'twerk:yes:)maar momenteel helaas geen tijd voor dat soort operaties,druk opt werk.dus simpelste(snelste) oplossing lijkt mij dus gewoon ouwe zooi er af en 2,5L/410 assen eronder monteren,dus als iemnd er een paar in de weg heb liggen hoor ik het graag.ga nu ff me achterste aandrijfas eraf halen en een poosje met voorwiel aandrijving rijden:yes:mazl scaan
  14. Beetje gerammel onder me jeep(nog steeds YJ'87/4.2L),vanmiddag ff op onderzoek geweest,ontdekte vreemd bultje+scheurtje op/in cardandeksel(achteras),liep beetje olie uit:(,zooi ff los gehaald,en ontdekt wat de oorzaak van dat gerammel was.........(foto's),was toch al van plan R&P te veranderen in de toekomst,mot nu op korte termijn:wacko:. Kreeg advies dat,omdat reparatie/verandering van R&P duur grapje zou gaan worden,mbt nw onderdelen/man uren etc.ik beter complete(gebruikte) assen kan vervangen,(4.10). Staat eea te koop,JF/MP,maar wat past er allemaal bij mij?ik heb cherokee/chrysler assen zien staan,of complete cherokee set,is dat net zo breed als mijn D30/35 past dat zo?kreeg ook nog advies mbt assen van 2,5wrangler,zijn standaard 4.10?wie maak me ff wegwijs?mazl Scaan:bye1:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...