Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Jawel het is gelukt! Ik heb een GC gekocht.En hoewel ik vorige week al wat gepost heb zal ik me via deze weg dan maar echt voorstellen.

Want ik heet niet echt Dunggatherer.De meeste mensen noemen me Rob.Maar omdat mijn vrouw een paardentic (western)heeft mag ik de mest wegbrengen....

Ik woon in Breezand,tegen de Waddenzee aan,en ik werk in Petten,daar maak ik radio-actieve medicijnen ph34r.gif .

Na 8 jaar in een W200 gereden te hebben en toen 2 jaar in een Polo werd het weer tijd voor een V8.Ik wou geen pickup meer,want ik was altijd aan de beurt,effe naar de stort,effe een verhuizinkie,effe naar de Gamma,Robbie rijdt wel...

Nu staat er dus een Grand Cherokee te glimmen op de dam cool.gif .

En het eerste project dient zich al aan,geloof ik.De voorbanden zijn meer versleten dan de achterbanden en ik lees net dat dat het overlijden van de VC aankondigt.

Eerste dilemma:nieuwe VC of een 242 erin?

Schijnt dat meneer New Process de nieuwe serie VC's heeft voorzien van een opgewaardeerde kwaliteit viscovloeistof.Nou we zullen zien,voorlopig rijdt hij nog prima.

Het erin meubelen van een tussenbak of koppeling zal geen problemen opleveren,aan de Dodge deed ik ook alles zelf,en de gereedschappen heb ik allemaal nog.

Kruiskoppelingvervanger,poelietrekkers,listige sleutels,fuseetrekkers.En de Dana-assen zagen er ook heel bekend uit,zij het een maatje kleiner...

Het verdere wagenpark bestaat een Nissan Patrol,twee Polo's,een Fordson Dexta trekkertje,een paardentrailer en een mestkar.

We hebben ook nog 2 Shetlanders en 6 honden en 3 katten.En een mol zie ik net.

Eh nou dat was het weer effe,tot het volgende berichtje maar weer.

O ja hij is groen.Precies zoals die van Willem hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mede jeepers

Even voorstellen.

Weer een XJ erbij hier in Rotterdam.

Veel gelezen op deze forumsite.

Ach,uiteindelijk toch die cherokee uit 1992 gekocht omdat we gewoon gek zijn op deze bak.

Of moet je gewoon een beetje gek zijn om er eén te kopen.

Het is ook de enige wagen waar voor ik ook mijn handen aan vuil willen gaan maken.

Er is nog genoeg er aan te sleutelen.

Heeeeeel langgeleden een CJ gehad,dus mijn oude liefde is weer terug, een JEEP

The Bulletje biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi aan allen ,

eindelijk is de kogel door de kerk en heb ik een ZJ van '93 gekocht .Dus direkt effen geregistreerd en al redelijk wat gegrasduind hier op 't forum.Nu zal ik mij even voorstellen : ik ben Stefke uit het Antwerpse en werk daar aan de haven.Als hobby zeul ik een beetje met brandhout en dan komt een eigen 4x4 toch wel van pas. (Anders moest ik altijd van iemand afhangen.)En had ik toch wel een uitgesproken voorkeur voor een ZJ ,dus is het dat geworden.

De te verwachtte veranderingen zijn 3" verhogen , 31" velgjes , ARB winchbumper met winch(weet nog niet welk merk) en dan een achterbumper + tire carier en SB 's zoals op ogdak's ZJ, indien mogelijk. Mat zwarte spuiting en geblindeerde ramen achteraan chrome voorgrill en chrome bagette langs de zijden.

Dit is nog toekomstmuziek voor deze zomer en heb ook nog de nodige verbouwingen thuis dus zien we wel hihihi.

groetjes

Stefke tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is helemaal goed.

Maar achteraf bezien zou ik er een willen hebben waar een lier in gemonteerd kan worden, en daar is bij dit exemplaar geen ruimte voor.

Vandaar.

Ga inmiddels wel erg off-topic.

Pm me maar met een prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey fanaten,

Ik heet Emile en ik was al lichtjes actief op het forum als Grand Freedom, maar was zo nieuwsgierig naar techniek, dat het 'even voorstellen topic' nog niet onder m'n neus doorgekomen was. Dus ........ nu maar even van gebruik maken. Met een aantal van jullie heb ik reeds kennisgemaakt op de JCN Techniekdag bij B&S onlangs.

Ik wou het voorstellen even begeleiden met wat foto's. Ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van mijn langverwachte jongensdroom: een Jeep. Eigenlijk vind ik alle Jeeps prachtig, maar uit praktische overweging ben ik op zoek gegaan naar een Grand Cherokee ZJ. Uiteindelijk ben ik tegen deze ZJ 5,9l v8 Limited LX aangelopen en ben er vanaf het bezoekje in de showroom weg van.

grandcherokeelx2hy.jpg

Het in bezit zijn van de auto was meteen de aanleiding om lid te worden van JCN. Ik ben onervaren wat off-road rijden betreft, dus ik hoop veel te beleven op deze manier en van jullie te zien, te horen en te leren. Mijn vrouw, Francien, vindt de auto ook prachtig, maar mag ook graag naar een Wrangler kijken thumbsup.gif . Ik probeer haar zoveel mogelijk mee naar de evenementen te slepen.

disneyfrancienemile26ci.jpg

Als laatste wil ik jullie nog een fan van de auto laten zien, want die komen jullie vast op één van de dagen ook tegen. yes.gif

lunauitkijk5tx.jpg

De auto is (nog) helemaal standaard, dus ik maak mezelf al gek wat ik er aan zou willen veranderen. Of ...maken jullie me maar gek trouwens met wat je aan zou raden. blink.giftongue.gif

Mazzel! Emile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wellll!

en gekmaken?....je bent iig al gek genoeg om een Jeep te kopen tongue.gif

...ik weet niet meer wie, maar ik las in een topic dat je niet teveel moet nadenken over de aanschaf van een Jeep......Heb ik het afgelopen half jaar wel gemerkt bij het tankstation biggrin.gifbiggrin.gifdry.gif

Je hebt het mooi voor elkaar:

Davinniknouoook yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...