Spring naar bijdragen

BUFFALO

Forum member
  • Aantal bijdragen

    1,030
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over BUFFALO

  • Verjaardag 30/03/1955

Contact Methods

  • AIM
    noboddy55
  • Website URL
    http://www.hotelwiechmann.nl
  • ICQ
    0

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    2006

BUFFALO's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. BUFFALO

    Weer Terug!

    Hoi, ik ben weer terug Laatste keer was nog met m'n GC uit '96. daarna dacht ik blij te worden van een Pajero, dat was niet zo. Daarna met een Disco II, redelijk blij maar ook niet zo. Daarna een Freelander voor 17 maanden, ook jniet blij...... Morgen ga ik een Patriot uit 2009 ophalen en dan hoop ik weer blij te worden. Ik laat het wel weten. Zijn er uberhaupt Patriot rijders op het forum of hebben we alleen nog Kameel en z'n kornuiten hier?
  2. BUFFALO

    Ik stap over.....

    Hééé, ik is er weer even. Nooit een frame voor de stoel gevonden natuurlijk en ook bleek de aansturing van de ABS en de ABS pomp naar de klote:blush: Bij het ophalen van de Pajero waren enige onregelmatigheden.....zeg maar zwaar gezeik;) Uiteindelijk heb ik een beetje meer bij betaald voor de kosten van het frame en hebben zij zelf voor de APK keuring gezorgd. Alles is uiteindelijk wel opgelost en de wagen rijdt geweldig:yes: Wat de garage bertreft, daar zien ze mij niet meer terug tenzij het een garantie werkje is. Tja, de Pajero. Het is geen V8 5.2, dat is duidelijk. Maar met de 3+ liter diesel en een behoorlijke koppel is het, ondanks de maat, geen slapertje. Er zitten nog standaard banden onder, 265ers, dus onbeteerd nog niet echt geprobeerd:whistle:
  3. Wie heeft belangstelling voor bovenstaande? Dinsdag wordt ie ingeruild! Als er iemand belangstelling, kunnen ze voor het luttele bedrag van 60 Euriotjes worden opgehaald Daarna ga ik op zoek voor Pajerodingen.....
  4. BUFFALO

    Ik stap over.....

    Voor de inruil moet m'n GC APK gekeurd worden. De verkoper weet dat de bestuurders stoel bij het frame is afgebroken ( spelen, spelen en wild spelen:lol: ) Hij komt dus niet door de APK en ik wil er niet meer kosten op maken dan strict noodzaak, dus: Heeft iemand voor mij een bestuurders stoel, passend in een GC ' 96 voor weinig te koop of, nog gekker:blink: Kan ik van een van jullie even een stoel lenen voor de keuring?
  5. BUFFALO

    Ik stap over.....

    Ja, dat was meteen al duidelijk. Als alles goed gaat haal ik hem zaterdag op. Dan zwaar testen:lol: voor de garantie.
  6. BUFFALO

    Ik stap over.....

    Ja, jullie lezen het goed:yes: Ik zocht een goede vervanger voor mijn GC uit 96, begint toch aardig wat kuren te vertonen en het is een kwestie van veel geld in de Jeep stoppen of een jongere auto kopen.... Eerlijk gezegd vind ik de nieuwere GC's niet zo mooi als de versies tot de WJ. Al zoekende kwam ik een Pajero 3.2 Longbody tegen uit 2001, proefrit gemaakt en gekocht:unsure: Aan de ene kant heel raar idee, geen Jeep meer. Aan de andere kant is deze Pajero ook een echt beest en ik weet zeker dat ik er veel plezier mee ga krijgen. Dames, mijne heren, DOEI!
  7. BUFFALO

    Plaaaaaatjes

    Zoekt iemand nog onderdelen?
  8. OK, stappenmotor als eerste dan dus. Is er een simpele manier om die even te controleren?
  9. Heren dank. Wanneer er een probleem is met een sensor e.d. moet ik toch een melding krijgen van de OBD?
  10. goedag, ben ik weer. Een tijdje afweziger geweest dan normaal Vraagje: zo af en toe heeft mijn GC 5.2 ' 96 een raar kuurtje. Wanneer ik bijv. bij het naderen van een bocht het gas loslaat komt het toerental onder de 500 en slaat spontaan mijn motor af met alle gevogen van dien! Geloof me, als je 40 of zo rijd, dan is dat slecht voor je hart! Sturen gaat niet, remmen is kut en controle is weg. Geinig op de rotonde Het vreemde is dat het maar zelden gebeurd onder wisselende omstandigheden. Regen, kou, warmte, wegdek lijken allemaal geen invloed te hebben. Verleden week vrijdag was het de hele dag normaal en 's avonds kon ik geen meter rijden omdat ik moest uitparkeren en CONSTANT opnieuw moest starten! ZO K*T! Zaterdag ochtend naar de garage: GEEN probleem, alles normaal. Maandag: SNAFU! Weer raak. OBD geeft keurig 55, geen probleem dus. Pas een beurt gehad waar bleek dat ik olie uit de transmissie verloor. Gerepareerd, geen probleem meer....... Iemand een idee?
  11. Ik ben een poos weg geweest, maar ik kan wellicht een beetje een bijdrage leveren.. Ik heb een paar weken (!) lang een zelfde melding gehad zonde de oorzaak te kunnen vinden. Garage geweest, systeem onde druk etc etc etc Soms dagen lang geen probleem en dan ineens weer de melding en dan ging er ook meteen 1,5 tot 2 liter koelvloeistof in en dan weer een paar dagen niets aan de hand.... Uiteindelijk verloor ik tijdens het tanken weer een liter of zo, maar toen stond ik stil en kon ik eindelijk zien waar het probleem zat. Een klein stukje bij de rand van de radiateur was gaar en daar stroomde wanneer koelvloeistof uit. Dit kwam bij een druktest niet naar voren!! Radiateur vervangen -> probleem weg -> zakgeld ook
  12. BUFFALO

    Verkiezingen....

    Tja, stemmen................. Als allogthohn sijnde mach iek da neet. Wohn paas 40 jear in Holland en hat noit sin in Holants passport dus mag iek allen for gameente stemmen Ben wel blai, wand iek mag vel belasting payen!!
  13. Nic, hoe is het inmiddels met je spiegel? Ik heb hetzelfde probleem en er wordt mij geadviseerd om een nieuw spiegelglas a 250 tot 300 Euro aan te schaffen
  14. BUFFALO

    Downtime Jeepforum

    Mav, thank you! I feel so much better!!
  15. In 2000 zijn ze zo veel zuiniger geworden!?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...