Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hallo mede-Jeepers!

Wij stellen ons graag even voor als nieuwe Jeepforum fanaten!

Yvonne (45) Ab (49) samen gelukkig getrouwd (Yvonne gelukkig, ik enz.), 2 bloedjes van dochters Anne en Angela en wonen met het hele spul (met de nodige dieren) in Lochem.

We runnen samen 2 bedrijven/bedrijfjes op het gebied van Europese verkoop en marketing van voeding voor kleine huisdieren (honden/katten en zo, heb nog wel een paar goede suggesties ). Klinkt indrukwekkend maar betekent gewoon iedere dag knalhard buffelen en zweten.

Sinds een maat van me mij (Ab) en onze oudste dochter (8) mee nam voor een dagje jeepen met de JCN, zijn we dus helemaal mesjogge van alles wat Jeep heet. Vraag me niet waarom, want ik weet het echt niet. 3 Dagen ná “de dag mee†stond er al een Wrangler YJ uit 91 voor de deur…. Lekker rustig de tijd voor genomen dus . De ziekte had dus hard toegeslagen! Ook bij onze oudste dochter want die kon er niet meer over ophouden!

Voor ons vooral een mogelijkheid om met het gezinnetje, samen met mede-idioten, te genieten van een gezamenlijke afwijking (want dat is het toch een beetje?). Juist dat viel me op, dat het vooral ook een familie-uitje is.

Het sleutelen komt (uiteraard?) voor mijn rekening. Heb in het verleden wat met Samurai’s geworsteld en daarvoor veel met Porsches (356 en 911) gestoeid. Enig (…) sleutelwerk was door ook wel noodzakelijk.

Jeepforum helemaal top! Gigantisch veel informatie vanaf te halen en echt binnen no-time heb je reacties op vragen. Fantastisch! Ik hoop daar in de toekomst ook aan te kunnen bijdragen en niet alleen maar te vragen.

Hou m op het pad en in het spoor!

Ab & Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het welkom beiden!

Dat plezier op het forum komt wel goed, ben er niet weg te slaan!

Onze YJ is zwart en hebben we overgenomen van een ander forum lid. We gaan er de komende tijd wat aan werken. Als dat een beetje achter de rug is zetten we uiteraard vol trots een foto op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

hoi jeepers,zal me ff voorstellen,kben rob(scaan),vrachtwagen chaufr.woonachtig in renswoude,maar grootste deel van de week te vinden op 1 v/d 2 prachtige eilanden(engeland en ierland).

ben (eindelijk,na lang zoeken)ook "JEEP-OWNER" geworden.

zwarte YJ/4.2l'87,verhoogd,old emu(?),warn 9500HS,heeeeele grooote banden,nog(te)weinig rvs,maar da's me volgende missie.(tja en dan die V8 nog,maar dat komt later)

wknds die ik thuis ben,zit ik,(na de verplichte alb.hein safarie) meestal in het zand/mud,meissie of the kids mee(pappa ik ben misselijk),wel een gezoek steeds,want hekken/slagbomen ''planten'' ze tegenwoordig bij elke zandweg/modderpoel,echt ik kom die dingen op de mooiste plekken tegen,helaas!!.(eruit-lieren,of "de slijptol erin"wordt echt aanlokkelijk soms!)

maar goed,ik kom toch nog op verrassende plekjes,en daar doe ik het voor.

ja,verder zit ik regelmatig jeepforum te lezen,super-interressant/leuk,geinige verhalen,interressante vragen,en vaak duidelijke antwoorden/oplossingen voor technische problems.

tot zo ver het "gevoorstel"hopenlijk tot ziens op jeepforum/nl,en wie weet,treffen we elkaar ''somewhere in the mud''.

mvg Scaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Scaan Veluwe mag je helaas helemaal zowat nergens meer off road tankbanen dicht crossbaan Dabbelo mag niet

Gek he dat je dingen gaat doen die niet mogen

We zijn vandaag wezen modderen ( legaal) in Veldhoven bij Eindhoven voor jou ook goed te doen toch ???

Volgende week Havelte Drente ( op een zaterdag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Scaan Veluwe mag je helaas helemaal zowat nergens meer off road tankbanen dicht crossbaan Dabbelo mag niet

Gek he dat je dingen gaat doen die niet mogen

We zijn vandaag wezen modderen ( legaal) in Veldhoven bij Eindhoven voor jou ook goed te doen toch ???

Volgende week Havelte Drente ( op een zaterdag)

gmrgn dezperado,niet te desperate mate,ivm veluwe,ok,er is weinig te modderen op de veluwe,maar als je de weg een beetje weet is er nog wel wat te beleven (legaal!)me meissie(afkomstig uit the ''jungle'' van good old wekerom)heb gisteren gegidst:prachtige paden,ok het weer hielp beetje mee,(lekker nat)en momenteel wordt er veel hout opgehaald in de bossen dus de meeste OPEN!! zand wegen zijn veranderd in complete modderpoelen mede door hout-transport dmv tractors/trucks.wat dan weer klote is voor de paarden boys/babes,mountainbikers,verdwaalde gti-jeugd,en wandelaars,want

die komen er niet doorheen,wij wel dus.

gistermidg werden we nog ''opgehouden'' door plaatselijke gti-boys,plassen/gaten ontwijkend(lastig al die spoilers!)we konden er eindelijk 4bij,gwoon rechtdoor bij diepe plas,hoppa!

ff over en weer machines bewonderd,hoop pk's/turbo's en zo,op zo'n vw-tje maar nutteloos op de veluwe op natte zondagmiddag!!kga je tegenkomen,

de groente,scaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...