Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hallo........

Wat we ons maar blijven afvragen is waarom we niet een paar jaar eerder een jeep hebben aangeschaft. Hij staat nu 5 dagen voor de deur te glimmen, en we zijn gewoon wub.gif

Manos dat zijn eigenlijk Wij. Manos en Angelique. Wonen in Gouda en rijden elk jaar, en nu dus met een echte auto yes.gif naar Griekenland. We zijn berentrots op onze eerste Jeep Grand Cherokee uit 1997. Het is een witte waar we niet aan kunnen sleutelen, (weten wij veel hoe dat moet ). Ook geen uitgebouwde toestanden, we zijn nog maar beginners en heben niet zoveel technisch inzicht unsure.gif en zijn van plan de Jeep nog land en met veel plezier te besturen. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej JEPERS..surf alweer 'n paar weken rond over Jeepforum en had me nog niet voorgesteld rolleyes.gif

bij deze...........

Mijn naam is Sverre,woon in Diemen,35 jr,heb 'n vrouw&dochter en 'n J10 PIck-up

Lang,Lang lang geleden heb ik 'n Wrangler 4.0 (of was 't 4.2) gereden

Nu is 't dus 'n J10 met zeer veel emotionele waarde..

Reed ok..nu issut ff hobbel de knobbel met 'r, maar dat gaat hopelijk allemaal goedkomen..

Ze gaat binnenkort naar BokkieAndijk..moet goed gaan..en daarna..

ben ik ook zeker 'n aantal x van de partij(mits welkom) als er ergens 'n meeting is..

kan eigenlijk niet wachten!......(nodig mezelf vast uit)

Vriendelijke groenten

Sverre..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Eelco, 19 jaar en heb een witte Wrangler 2.5i uit 1994 sinds 19 juni 2003. Gewoon om lekker mee te rijden en af en toe eens het terrein in! dit wil ik ongeveer 1 keer per maand doen.

Tot nu toe ben ik 2 keer op de maasvlakte geweest, heb een instructiedag gehad in Bilstain, Belgie en ben pas naar Goesbeek geweest! Mijn volgende evenement word JeepToer op GPS

Waarschijnlijk ben ik steeds met verschillende mensen, aangezien iedereen erbij wil zijn. In ieder geval zal mijn vriendin Jaimy erbij zijn, je hoort haar wel:D Gilt graag in de auto bij ieder bobbeltje.

Heb ideeen zat voor mijn auto, maar tot nu toe heb ik er alleen nieuwe banden opgezet, BGgoodrich a/t, en dichte achterbak erin gemaakt, zodat ik ook nog eens wat kan laten liggen en verder wat kleine dingetjes.

Mijn verder hobby's zijn waterpolo, koikarpers, snowboarden en wakeboarden.

Op dit moment ben ik nog even aan het wachten totdat mijn opleiding gaat beginnen. ga in augustus beginnen met KMA. Dus nu nog een poosje werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Lees en schrijf al eens op dit forum.

Mijn naam is Mike , woon sinds 1997 in Belgie. Geboren op Wassenaar een jaar of 45 terug

Jeep was altijd een droomwens. Er was er toen maar 1, en een paar jaar terug een eerste Cherokee gekocht.

Over deze wagen kan ik een boek schrijven, heb dat ooit eens gedaan en heb publicatie verbod gekregen smile.gif .

Om een lang verhaal kort te maken , rechtszaak van 2 jaar, uiteindelijk gewonnen en Chrysler heeft de wagen bijna volledig terugbetaald, plus 3 jaar zonder kosten gereden. Iedere 6000/9000 km nieuwe remmen, 2 x nieuwe assen, en verder alles wat er maar gerepareerd kon worden. Van de 3 jaar heeft die auto 5 maanden in de garage gestaan.En op de laatste dag ook nog de motor opgeblazen. Airco had inmiddels ook de geest gegeven.

Mijn vrouw, Viviane, had er inmiddels ook 1 gekocht, de 2.5TD blauw, vorige maand een 3" lift, 31" rubber en wat bodemplaten eronder. Na een avontuur in Marquenterre, waaruit wel bleek dat de Cherokee standaard een beetje laag staat voor dat terrein daar.

Na in een dolle bui nog eens een CJ7 gekocht te hebben, die bij de autokeuring zijn kast van het chassis verloor, de versnellingsbak bleef vastzitten, deze geruild voor een sahara 2.5 ltr die nu al enkele jaren voor de deur staat te roesten en op betere dagen wacht. Maar nu toch maar te koop staat.

Zelf rij ik met een Grand Cherokee V8, model 2001 "lichte vracht" , 100 € wegenbelasting per jaar en de schrik van alle yuppen hier in de buurt met hun Boxertjes, BOSS bmwtjes en taxis. " If I want to drive in a Mercedes I call a cab !" Jammer van de begrenzer, wil die er toch wel eens af laten halen.

Ondanks de handicap van een motor met de dorst van een alcoholicus, en tot blijdschap van mijn pompstation, 1 van de beste auto's ooit gereden. Staan nu 128.000 km op de teller en is iedere dag weer een plezier om mee te rijden, buiten wat softterrein nog niet veel in het zand geweest, zal moeten wachten tot die lease vrij is. Dit moet een geweldige bak in het terrein zijn. Alhoewel de actieradius dan wel erg beperkt zal zijn......is een luxe wagen en niet geschikt voor trek en duw werk tenzij je er een extra benzine tankje inbouwt.

De laatste 10 jaar eigen zaakje in informatie gehad en nu net begonnen met de opstart van een kantoor voor een Nederlandse ICT firma www.dataman.be

Daarnaast een internet shop voor gadgets.

Meer info over vroeger capriolen met 4x4 op www.tron.be/trial

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Yoooo Jeepmania's, ik bekijk jullie site al enige tijd, heb mijzelf ingeschreven maar nog niet voorgesteld. Ik ben Mike, een 41 jarige Jeep-lover. Ik heb een aantal jaren een Cherokee gereden maar nu ik eindelijk een garage heb (ik woon in Amsterdam en daar is dat bijna nog moeilijker dan het winnen van de lotto), heb ik de Cherokee omgeruild voor een 88'er YJ.

Ik ben dus nog een beginnende Jeeper en geef mijn ogen en oren goed de kost om van alles en wat nog op de hoogte te komen.

Gelukkig is mijn wederhelft er ook erg gecharmeerd van, dus de makke van een zeurende (lees: te weinig tijd gevende aan) vrouw heb ik niet!!

Alhoewel ik niet al teveel tijd heb voor mijn hobby (tijden veranderen), geniet ik er zoveel mogelijk van (lang leve internet!).

Tsja, ik hou het hier voor nu maar ff bij en blijf in ieder geval met veel plezier én interesse jullie site bezoeken/bekijken!

greetz Mikey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Na al enkele maanden mee te hebben gelezen,vragen te hebben gesteld en antwoord te hebben gekregen(nog het goede ook biggrin.gif )toch maar effe voorstellen

Ik ben Peter Antonissen 38 jaar Woonachtig in Breda getrouwd met Ine en trotse vader van een zoon van negen en sinds drie jaar in het bezit van een witte YJ Viercilinder uit 92. Het is de eerste Jeep,hiervoor diverse merken gereden maar deze bevalt echt het beste. In dezelfde periode ook een oldtimer B kadetje gekocht voor mijn vrouw met als gevolg dat ik de meeste tijd in de Kadett rijd en Ine in de Jeep(ik zal wel iets verkeerd doen sad.gif ).De Wrangler is nog origineel op de velgen na en deze zomer staan 31ers en een nieuwe softtop op het verlanglijstje.

Groetjes Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo forum,

Ik ben Jan, 43 jaar, woonachtig in Oosterhout NB, gehuwd met Karin en we hebben 2 dochters (één van bijna 12 en één van ruim 8). Voor de dagelijkse kost pleeg ik me bezig te houden met juridische problematiek op fiscaal gebied.

Zo lang ik mijn wederhelft ken, was ze altijd al erg gecharmeerd van de Cherokee (XJ) en ik vond het ook al die tijd wel een toffe bak. Toen we wat anders zochten zijn we eens gaan rondkijken naar een gebruikte Cherokee die ons aanstond. Nieuw vinden we ze gewoon te duur, vandaar. We zochten er eentje van nà de facelift, dus met het "moderne" dashboard en zonder het spijltje in de voorportieren. Ook zochten we per sé niet naar een witte... O, ja, airco moest er wèl in zitten (die had onze vorige auto, een Subaru, niet).

Eerst keken we nog naar de 2.5 Td, maar -dankzij internet, een schat van gegevens- zijn we daar toch maar vanaf gestapt omdat we begrepen dat de cylinderkop (en koppakking daarvan) kennelijk niet het sterkste punt van deze motor pleegt te zijn. Een 2.5i (4-pitter benzine) viel af omdat deze toch niet beantwoordde aan ons gevoel van 'een Amerikaan'. En of deze nou zo'n goede caravantrekker is, daar verschilden de verkregen adviezen ook enigzins. Er moet in elk geval met enige regelmaat een flinke Fendt achter gehangen worden.

Na enig zoeken zijn we tenslotte bij een mosgroene XJ van mei 1998 uitgekomen, met ruim 160.000 op het digitale telwerk (nap overigens correct), van de eerste eigenaar, en met een strakke carrosserie en een smetteloos interieur. Het mechaniek kwam betrouwbaar op ons over (geen rare geluiden, alles werkt correct) en ook de elektriek functioneert zonder mankeren. Het apparaat is voorzien van een 6 cylinder-in-lijn en -als vanzelfsprekend- gecombineerd met een automatische versnellingsbak. Het betreft volgens de lokale dealer -Van Dorst Jeep te Breda- een zogeheten 'Rubicon' versie. Dat zou destijds een 'actiemodel' geweest zijn tussen de 'sport' en de 'ltd' in. De vorige eigenaar heeft er geen grappen mee uitgehaald: de auto is volgens mij nog in zijn standaardtrim.

Het interieur is saddle, een soort camelkleur, en is van leder. Vooral de combinatie met het ('Amerikaans') wortelnotenhout op het dash, geeft dit een chique uitstraling. Bijna tè netjes voor zo'n utiliteitsvoertuig..... Ook de beige vloermatten durf je bijna niet vuil te maken. Gauw maar eens op pad voor een stel grijze of zwarte... Verder staat de auto op 5-spaaks lichtmetaal (15'x7J 'Ecco') en is er een roofrack gemonteerd. Ten slotte troffen wij nog een -weliswaar wat flodderig ontworpen- afdekzeiltje voor de bagageruimte aan: scheelt toch in elk geval begerige blikken van deze of gene.

Als ik nog eens uitgevogeld heb hoe het werkt, zal ik een paar plaatjes op het forum zetten.

Greetz,

JanW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Jeepers,

Ik ben Hans 39 jaar woonachtig in Rosmalen. Ben sinds een aantal jaar in het bezit van een Nekaf. Het voertuig kan zo operationeel de oorlog ingaan. De enige concessie die ik gedaan heb zijn andere velgen met 31*10,5*15 banden eronder gelegd. Meer comfort en veiligheid. Verder is de motor onlangs grondig gereviseerd en is het plaatwerk gestraald en opnieuw in de lak gezet. Uiteraard legergroen met de originele defensie stickers. Helaas is afgelopen off-road (Nekaf Trophy) m'n rechterspatbord gesneuveld. Voordeel is dat ik aardig stijg in de hierachie van de "Jeep waving rules". Het nieuwe spatbord ligt inmiddels te drogen en wacht op montage. De Nekaf is en blijft mijn oude diensttijd liefde. Dit exemplaar verkoop ik in ieder geval nooit meer.

Groetjes

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Oei.... Al een tijdje gebruiker van dit forum en ik heb mezelf nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld.. frusty.gif

Ik ben Rob (bouwjaar 1964), ik ben gelukkig rolleyes.gif getrouwd met Annette(opgericht in 1970) en we hebben samen een zoon: Edgar (uit liefde ontstaan in 1997 tongue.gif ).

Wij wonen, samen met onze honden, in Didam en werken beiden in Duiven. Ik ben service-monteur van elektronische beveiligingsinstallatie's en Annette werkt als verkoopster bij een grote zelfbedieningsgroothandel. Sommigen hebben onze Wrangler daar vast al wel eens zien staan unsure.gif

4x4%20Treffen%2009-11-2003%20klein.jpg

Na enkele jaren in een Suzuki SJ-410 gereden te hebben, bezitten we sinds maart 2002 een zwarte Wrangler Laredo uit 1987 met een 4.2 liter motor en enkele aanpassingen aan het onderstel (zie handtekening), bij deze auto hebben we een hardtop, softtop en bikinitop. Verder staat er een lichte lier (5000 pound) achter de "New Yorker" bullbar, waarmee we ons echter al diverse keren uit lastige situaties hebben kunnen redden! Reden we met de soes al wel eens een ritje met de "Recreatieve", nu met de Jeep rijden we in hoofdzaak evenementen bij "4x4 De Veluwe". Verder zijn we elk jaar met pinksteren in Heerde te vinden, waar we dan met een vriendengroep een dagje lekker gaan spelen...! Natuurlijk wordt er ook nog wel eens een (opengesteld) bospaadje gereden..... (ook daarbij heb ik de lier al wel eens nodig gehad trouwens.... worshippy.gif )

Wie weet tot ziens!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ben een van de laatste "rookies"hier

Mijn naam is Hans Meeuwsen woon in Giesbeek en rij elke dag naar Rotterdam en terug naar mijn werk.

Gelukkig niet in een Jeep. Vriendin, Marian had suffe Daewoo Matiz en rijd 500 meter per dag dus weg met dat ding en jaar lang gezocht naar goede YJ Vriend had me aangeboden mee te gaan als ik dacht wat te vinden om te kijken of het heel zou blijven.. Hij rijd al 10 jaar wrangler en zijn dagelijks vervoer is in een Cherokee. Begon de moed te verliezen nadat ik diverse opgeblazen differentieels had geprobeerd en krakende bakken. Uiteindelijk om de "hoek " bij schoon pa stond een wrangler 4.0 HO 1992 in 2003 ingevoerd uit Duitsland. Heeft typische Duits Bullbar rest alles standaard. Heb wekelijks zendingen rvs uit VS en vervloek die torx. Heb nieuw stuur na 3 verschillende montagekitjes en sidebars in back order tot eind mei ( Kentrol) Zat een hardtop en softtop bij. Heb net halve deuren gekocht en liggen bij de spuiter.

Trekhaak van medelid uit Renkum en diverse spullen van Martktplaats. Moet vriendin nog overtuigen over verhogen en staat ook lier op verlanglijstje. Sta nu even onder curatele.

Ben zelf bijna net zo oud al Willy Overlands JEEP mijn bouwjaar 1949 van Marian is 1968

Heb net zoveel haar als mn avatar. Onze 4x4 vuurdoop was in Zeumeren Allebei razend enthousiast.

Heb nog een Harley Davidson in de berging en een speedboot met een V8 230 pk om de Ijssel onveilig te maken. Hoop jullie nog vaak tegen te komen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

hoi hoi,

Aangezien ik van jullie niet meer mee mocht terrein rijden als ik mij niet zou aanmelden op het forum heb ik dit toch maar even gedaan, want het terrein rijden is toch wel erg kick!

Maarja wie was ik dan he, ik ben saskia, 17 jaar en de zus van Eelco. Inderdaad de ene helft van het Kippenhok die altijd mee gaan. ( de bruine om precies te zijn wink.gif

Sinds de eerste keer terreinrijden op de Maasvlakte ben ik verkocht, maar Goesbeek overtreft alles. lekker modderen en gillen!

Zondag in Zeeland was ook weer erg leuk en ik zou volgende week wel weer willen gaan!

Helaas moet ik zelf nog een tijdje wachten tot ik het terrein eens ff onveilig mag maken met de jeep, maar een bijrijder is natuurlijk ook nodig.

Nou jullie zullen mij vast en zeker weer zien als er een evenement, en af en toe zal ik hier wel even me neus laten zien.

owja nog even een vraagje, Mav hoe heet je echt?

groetjes Saskia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

hey

kzal me ook is voorstelle tongue.gif

ik ben andy ben 20 jaar oud, ik woon in belgië (limburg), ik werk in een houtbedrijfje, en m'n hobby's zijn offroad met de jeep of quad smile.gif en elke dag dit forum checke laugh.giftongue.gif .

Ik heb zelf een CJ7 v8, en een TJ 2.5 en YJ 4.2

Dit is het zo'n beetje

Greetz

andy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dan kan ik ook niet achterblijven in dit voorstel rondje.....

Mijn officiële roepnaam is Wijnand, al reageer ik eerder op Wolf en ik ben in '75 door de ooievaar gedropped. Ik rij een Grand Cherokee uit '93, uiteraard automaat, op grijs kenteken met een 'kleine' 4 liter om het rijden op gas betaalbaar te houden. (Dacht ik toen nog sad.gif )

Ik gebruik de auto voor dagelijkse ritten omdat de andere auto's inmiddels de deur uit zijn. Voorheen stond er nog een oude Maserati Biturbo voor de deur, maar die is wegbezuinigd ivm tijdgebrek.

Ik woon in de drukke randstad midden tussen de 4 grote steden en heb een vriendin in België die tegen Kortrijk aan woont. Zodoende zal ik ook niet veel in de gelegenheid zijn op op meeting mijn neus/auto/vriendin (nee MAV, ze zegt me niet kwijt te willen tongue.gif ) te laten zien.

De wekelijkse ritten die kant op kosten al meer dan voeldoende en kosten veel tijd, 'even' heen en weer naar een meeting is dus alleen te doen als het een beetje in de buurt is wink.gif

Daarnaast heb ik het probleem dat alle plannen voor uitbreiding in het water gevallen zijn door terugkerende ellende. Airco, automaat en achterkardan hebben al een keer uit elkaar gelegen en ik werk nog voor de 2e ruilmotor die er enige tijd geleden ingegaan is. De eerste motor bleek net buiten de garantie niet helemaal klaar te zijn voor een 2e leven in mijn koetsje.

Omdat ik nu 80.000 km/jaar wegtuf heb ik plannen om de Jeep de deur uit te doen en een 'normale' dieselauto te gaan rijden, al wil mijn hart nog steeds niet meewerken in die plannen. Daarnaast de eerder genoemde kosten voor onderhoud en steeds terugkerende angst om onderweg stil te staan.

Kortom, als ik kan dan kom ik kijken op meetings, mits mijn geld niet wint van m'n hart en de Jeep ineens van eigenaar wisselt.

Groeten,

Wolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

huh.gif oeps, ben al heel tijdje op dit forum aan het rommelen en heb me nog niet eens even voorgesteld.

Ik heet dus gewoon Ton maar Tony klinkt lekkerder. Bouwjaar '68, 1ste automonteur/ APK keurmeester van beroep. Ben getrouwd met Esther en we wonen nu alweer 4 jaar in Spanje samen met onze twee hondjes cool.gif , in de buurt van Barcelona. Werk hier voor de ANWB.

Ben altijd al gek geweest van USA auto's en na de derde Voyager ( voornamelijk vanwege het grijs kenteken gebeuren ) wilde ik wel weer eens wat anders. Ben eerst een tijdje op zoek geweest naar een Grand maar die zijn hier ook boel duur / matige kwaliteit. En zo liep ik tegen mijn huidige Cherokee kj aan. Een 2,5 crd dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 3 2003, 16:49

Ben je nieuw op Jeepforum.nl, of ben je er al een poosje maar heb je je nog nooit voorgesteld?

Doe dat dan in dit topic!

Plaats hier een bericht met wat info over jezelf.

LET OP: IN DIT TOPIC MAG JE ALLEEN POSTEN ALS JE JEZELF VOORSTELT! ALLE ANDERE BERICHTEN WORDEN VERWIJDERD.

Misschien is het niet zo leuk dat je iemand nu niet welkom kan heten, maar op deze manier kan iedereen die zich wil voorstellen dat op een overzichtelijke wijze doen.

Maar toch: even namens iedereen hier, voor de nieuwe leden:

Welkom op:

faq_ibf_klein.jpg

Hallo Jeepers,

Toch maar ff voorstellen,Ik rij een handgeschakelde YJ uit '87, 4 ltr; tweezitter.

Heb em al een aantal jaren en ben prima tevreden.

Ik ben eigenlijk op het idee gekomen eens uit te zoeken of er een jeepclub was naar aanleiding van een andere amerikaanse aankoop, waarbij een club van mede-liefhebbers best leuk (en handig) kan zijn.

Nu na die jaren plezier begint het mijn auto een beetje op te breken. Softtop problemen... Ben al op zoek geweest naar een andere, maar verder dan B&S in Tiel kom ik niet. Nog tips, iemand? Ik hoop dat ik nog veel van die prachtige verhalen en goede tips mag lezen,

groetjes Alexander en Esmeralda Prins

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Mijn naam is Gert de Boer, woonachtig in Almere (voor zolang dit nog duurt ( serieuze verhuisplannen)),

35 jaar oud , timmerman en sinds 3 jaar in bezit van een 4.0 yj uit 1991 en een vw transporter voor dagelijks gebruik.

Ben er na een half jaar meegluren op dit forum er eindelijk achter hoe dit forum werkt ( ligt aan mij denk ik). huh.gif

Heb in 1996 een beetje het terreinrijden ondekt en ben via een feroza, een cherokee, en een cj uiteindelijk in de huidige yj belandt . (welke mij goed bevalt). Lid van jcn. Samenwonend met Leonie sinds een jaar of 5,

geen kinderen, wel twee katten en ik houd smartlappen maar dat is de kampeerders onder ons wel bekend denk ik.

Groetjes Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smile.gif Het is zover!! Ik heb min eerste echte Jeep gekocht. Uit budgetoogpunt ben ik een paar jaar geleden maar eens begonnen met een Daihatsu Feroza. Je wilt wat he.

Maar het is na enig ejaren sparen gelukt. Een echte Jeep Wrangler uit 1993 gekocht. Nu dus een ontsettende trotse Jeep bezitter.

Mogelijk kan ik veel van julliemlerne over de Jeep. Ben zelf overigesn ook niet echt onmhandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by Ogdak@Jul 15 2004, 21:57

Zijn er nieuwelingen dan!

Ben benieuwd.

<div align="right">

Yep, die zijn er!

Ik zal me eens voorstellen. bye1.gif

Ik ben René uit Heerhugowaard, getrouwd en vader van een dochtertje van 3 en over 4 weken komt de tweede.

Momenteel VW Golf 3-deurs rijder maar dat is niet de meest makkelijke wagen meer voor 4 personen. Ik ben gek van een Cherokee van voor 1992, maar mijn vrouw wil een super standaard gezins-station. Dat wordt dus vechten de aankomende tijd wink.gif

Jullie horen het nog wel! yes.gif

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Marielle en ik heb een cherokee high output uit 93. Hij is bordeauxrood met beige interieur en ik ben helemaal verliefd op mijn auto.

Wij hebben hem aangeschaft omdat ik een slechte linkerheup heb en koppelen steeds moeilijker werd. Ook de instap van een normale auto werd te laag. Nu ben ik helemaal gelukkig met mijn stoere bak.

Ik hoop veel op dit forum te kunnen leren.

Groetjes,

Marielle

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo luitjes,...

Ik heb since 1996 een Jeep recentlelijk omge wisseld voor een TJ (zie hand tekeining).

Ik woon in Engerland, kom geregeld naar NL. Volgende trip gepland 12 Sep, kan helaas neit naar dutch jeep camp komen, omdat ik pas Zondags vertrek!

Maar mocht je me zien (grote j33p.org sticker op de zijkant) ik heb de CB op kanaal 33 staan!

Grtjes

RJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

IK heet Carmen en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in Almere en ben de oudste dochter van een jeeper (misschien hier wel bekend), Mijn fiets is al 3 x gejat omdat de hele garage vol ligt met afgedankte jeeponderdelen en niet alleen van de cj van mijn vader maar ook van de yj van mijn oom. (die ene die van smartlappen houd en)

misschien hier ook wel bekend:P. Mijn ene oom (de smartlappenfan) wil persee dat ik ook aan account maak op het jeep forum:D en dat terlwijl ik niet eens mee mag naar het Dutch Jeep Camp, omdat mijn andere oom Glow in the Dirk mee gaat!!! Niet dat ik dat nou zo erg vind want mijn oom die van smartlappen houdt heeft op dit moment een donsje in plaats van lang vlerken als kapsel. En dat kan dus egt niet meer en ook nog eens een hele oude mobiele telefoon...

Maar ik vond Groesbeek erg leuk en ik wil nog wel een keertje mee!! (Maar dan moet mijn oom zijn haar wel laten groeien:P)

Doeidoei!! Carmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola,

Even voorstellen dus:

Mijn naam is Wladi en ik rij sinds een week in de mooiste auto van Nederland.....Maar waarschijnlijk denken alle jeep-rijders dat....dus ik zal hem toch maar eventjes omschrijven:

Die van mij zag in 1993 het (Amerikaanse) levenslicht, maar begon in 1999 zijn reis opzoek naar zijn toekomstige baasje (that's me dus!)...

Het is een Grand Cherokee, zwart, limited, groot maar voornamleijk moooooi! (kwijl kwijl)...

Ik heb jaren lang mijn fiets en daarna mijn auto stil gezet om even te kijken naar een voorbij rijdende cherokee, wat een ding was dat zeg.....en nu....nu zit ik er zelf in.....just a dream comming true! Je auto stil zetten op de A2 om een andere auto te bekijken kan ik je afraden btw. of zet hem dan minstens op de vluchtstrook.

Mijn Jeep-kennis beperkt zich slechts tot het beoordelen van de schoonheid en het comfort, ik zal de komende tijd (years I hope!) dus goed moeten opletten wat jullie (sommige guru's in mijn ogen als ik het zo rond lees) allemaal vertellen en ik hoop dat ik af en toe een vraag mag/kan stellen en dat jullie niet al te veel de slappe lach krijgen van mijn snuggere-vraag zodat je hem ook nog daadwerkelijk kan beantwoorden.

Ik dank Jeepforum (en dus ook de leden) voor dit mooie welkom in dit welkoms-topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, dan ik ook even voorstellen:

Mijn naam is Kelly (33), getrouwd met m´n vrouw Miriam en "vader" van een prachtige hond (een Weimaraner) van 3 jaar. We wonen sinds 3 jaar in Limburg en op dit moment in het schilderachtige Velden (bij Venlo). We voelen ons als Purmerenders hier in Limburg erg goed thuis inmiddels. We hebben sinds 2 weken een ZJ V8 uit `96 en die bevalt SUPER !! Reden van aanschaf: Vond het altijd al een mooie auto.... dus die moest er een keer komen.

Verder heb ik nog geen ervaring (buiten een rondreis met een Toyota hilux single cab met tent op het dak 4x4 door Namibie) met 4x4 en terrein. Wellicht vanaf binnenkort... Verdere hobby´s: vliegen (met veeeel en weinig pk´s), squash, voetbal en computer.

tot slot: complimenten voor deze site!! veel info van gehaald !!(wat een geweldig medium is dat internet toch..!!)

Groetjes

Kelly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de link van dit forum tegengekomen te zijn op het forum van http://jeep.pagina.nl ben ik hier terecht gekomen en zal me ook ff voorstellen.

Mijn naam is Edwin Langeberg, ben 36 jaar en ben woonachtig in Amsterdam.

Mijn grootste hobby is alles wat te maken heeft met het fenomeen LOWRIDER.

Jullie hebben vast wel eens een hiphop videoclip op MTV gezien met daarin van die hoppende of dansende auto's.

Nou dat is mijn hobby dus.

Daarnaast heb ik nog een hobby en dat is mijn Lincoln Mark IV die, hoe kan het ook anders, ik omgebouwd heb tot lowrider. Voor foto's en filmpjes zouden jullie eens een kijkje kunnen nemen op mijn website: http://www.tha-copycat.nl .

Naast de Lincoln hebben we voor het dagelijkse vervoer een Jeep Grand Cherokee LTD en dat is dus de reden dat ik hier terecht gekomen ben.

Op mijn website zijn ook foto's van onze Jeep te vinden...

Mvg.,

Edw!n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...