Spring naar bijdragen

andretr

Forum member
  • Aantal bijdragen

    45
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

andretr last won the day on October 15 2011

andretr had the most liked content!

Over andretr

  • Verjaardag 16/10/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

andretr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. :bye2: Hij is verkocht. bedankt voor het plaatsen van de advertentie.
  2. en toch lekker willen "jeepen" http://www.backcountryjournal.com/stretch.htm
  3. andretr

    WIE KAN MIJ HELPEN

    de datum eerste toelating is wanneer de auto voor het eerst op kenteken gezet is..... bij alle kentekens (van de auto's die ik zelf gehad heb) die ik intik is dat zo . Dus deze auto is uit '70 en niet '75.
  4. hahaha oke....... ik dacht dat alleen die "schuif" verschoven zodat hij em langer hoog liet lopen maar blijkbaar blijft de choke klep in de carb. nu ook heel dicht staan. ik heb em terug gezet (voor mn gevoel weer naar hoe het was???) en het gaat nu weer oke, de choke blijkt er wel langer op te blijven.... en het stotteren is (bijna) weg. ik dacht dat het makkelijk was, maar helaas voor mij hebben jullie hier wel gelijk en is het een $%^& klus die choke goed afstellen *edit 23-03-2006: helaas vanochtend weer een en al stotteren..... ik ga em nog wel wat terug zetten. ben ik nou de enige die moe wordt van dit soort dingen aan die auto...........ZUCHT! *edit 08-04-2006: de jeep is verkocht, kan niets meer afstellen of bekijken, dus van mij komt er geen input meer in dit topic. bedankt voor alle hulp!!!
  5. dat stotteren doet hij constant..... totdat hij echt warm is. Dus ik denk dat ik de choke te ver gerdaait heb?? ik ga em in ieder geval weer een stukje terug draaien. (ik heb em nu ongeveer 1 a 1.5cm verdraait, als je meet hoe de aansluit lip zit van het beruchte draadje)
  6. zo terug van weggeweest........ ik heb het bi-metaalhuis verdraad, en daar merk ik (helaas) heel veel van. aan de ene kant werkt het nu goed, de choke blijft er toch wel een stuk langer op staan!!! das beter! MAAAAR nu is het een en al bokken en bonken als de choke er op staat... zucht!! moet ik dan nog wat meer afstellen???? dat draadje zit dus wel goed daar, op contact laten staat is toch zowizo slecht?!
  7. niemand wil em blijkbaar kopen..... hij gaat nu weg voor 2600 euro iemand interesse?
  8. jaja ik ben ook bezig met de choke! maar zoals alle jeepers hier weten is dat geen anti-reklame, een jeep is knutselen zolang ik em nog heb wil ik er toch wel lekker mee rijden natuurlijk!! en misschien kan je het wel als reklame zien, ik doe er toch nog wat aan
  9. zeker wel, maar helaas dat je geen geld hebt anders had ik em aan jou kunnen verkopen, dat bedoel ik hahaha Hahaha John, die Chevy is wel gaaf maar dat kan ik beter niet doen
  10. hahaha ja shit man dat je het geld niet hebt!! maar ik zal em toch wel slijten?! inmiddels is de teller stand opgelopen naar 66300 mls oud lor
  11. oke, dat van de choke snap ik maaaaar ik had het draadje los, dus geen spanning er op..... toen bleef de choke er op staan. Nu zit de draad van de choke op mijn bobine aangesloten en deze krijgt meteen spanning als je het contact aan zet, hierdoor gaat de choke er af. nu staat er ergens (ik geloof zelfs in deze post) dat de bobine maar 9v krijgt, dat betekend volgens mij dat als er 12v op komt de choke er nog eerder af gaat..... toch?! nu snap ik er helemaal nix meer van?!?!? een draad vanaf mn oliedrukcontact???? de choke werkt toch met warmte en kou?? dan zou ik als simpele ziel denken dat er een draad vanaf mn watertemp sensor zou moeten komen??? of werkt dat oliedrukcontact ook met warmte? ik heb trouwens net even achter/naast mn accu gekeken, daar zitten wel twee relais maar geen blauwe draad??? ook zit er een zwart kastje met een plaatje met diodes waarvan er 1 draad geen goed contact maakte, deze ingespoten met wd40 en goed op de plaat geschoven en het "klemmetje" vast geklikt zodat de stekker niet weer los schiet.... maar waarvoor is dat diode printplaatje eigenlijk??
  12. Na een paar keer een goed bedoeld advies te geven door te zeggend at ik er een weber op moet zetten e.d., dat doe ik dus niet! Hij moet toch zo ook goed lopen?? of heb ik nog de enige jeep die zonder weber rijd?? denk het niet... goed dan nu weer terug Als ik dus de choke aansluit op de blauwe draad zit het zoals het zou moeten zitten maar dan komt er toch nog meteen 12v op als ik start ?? dan gaat de choke er dus weer heel snel af? of zie ik dat nou helemaal fout?? dan schiet ik daar niets mee op... Ik weet niet of ik een oliedruk schakelaar heb? Waar zou die moeten zitten dan??? ik heb wel een oliedruk meter in de auto (die niet goed werkt overigens als ik het contact aandoe staat hij al op 40 en als ik start gaat hij naar de 80?) maar dat bedoel je niet denk ik?
  13. ik heb wel een schema gevonden (pdf staat hier : http://www.xs4all.nl/~illusion/Wrangler/Jeep_Engine_4.2.pdf ) daar zie ik linksonderin staan dat het de blauwe draad moet zijn maar kan ik nu een blauwe draad uit mn draadboom peuren ??? ik denk het niet he? die kleur zal wel meer gebruikt zijn?? andere vraag als ik "die" blauwe draad ga zoeken, wat is een "manfold heater" ???
  14. gelukkig hij staat twee keer op speurders, onder "Jeep" en onder "Jeeps en terreinwagens" alleen is daar de prijs hoger hahaha 2950 euro maargoed daar lullen ze dan wel wat vanaf..... verder heb ik em nergens staan. kwestie van geduld hebben dus.
  15. Kick en vraag in 1 de prijs is wel oke toch???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...