Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Ik moet bellen met de helpdesk van de digid, niet van de belastingdienst :frusty:

Na een tip van Frank ben ik al wel wat wijzer overigens. Terwijl onze digid nog geen 1,5 jaar oud is en wij beiden afgelopen januari onze digid hebben geactiveerd, krijgt mijn vrouw de melding dat haar digid is verlopen (wat gebeurt na 1,5 jaar).

Fijn zo .... ;):)

OK dan ...

Bel je de helpdesk van DigiD

Krijg je na 15 minuten één of andere MUTS aan de telefoon

"als het gaat over het account van uw vrouw mag ik u niets vertellen"

???????? OK, hier hebbie m'n vrouw <geeft telefoon door>

"het probleem ligt bij ons maar ik mag u niet meer vertellen"

?????

"u kunt het beste een nieuwe digid aanvragen. Of met de belastingdienst bellen. Daaag"

??????????

*Zucht*

Maar even met de BD gebeld. Binnen één minuut een vriendelijke dame aan de lijn, die er ook niets van snapt (waarom digid doorverwees). Nog even geprobeerd 2x mijn eigen code in te voeren. Nu maar wachten op de nieuwe digid van m'n vrouw, hopenlijk nog voor 6 april anders moet ik uitstel bij het Regiokantoor van de BD aan gaan vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog niet mijn onderdelen uit Amerika mogen ontvangen, terwijl volgens track and trace het pakketje dinsdag om 05.55 uur al op Schiphol was :)

Zou met de douane te maken hebben die doen nog minder dan anders~......... #%^$^*! ;)

De klojo's zouden volgens zeggen een stiptheids aktie houden, want leuker kunnen ze het niet voor je maken @#$%^%^&^!! :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog niet mijn onderdelen uit Amerika mogen ontvangen, terwijl volgens track and trace het pakketje dinsdag om 05.55 uur al op Schiphol was ;)

Zou met de douane te maken hebben die doen nog minder dan anders~......... #%^$^*! :frusty:

De klojo's zouden volgens zeggen een stiptheids aktie houden, want leuker kunnen ze het niet voor je maken @#$%^%^&^!! :unsure:

Kan het niet zo zijn dat ze het pakket op 'afstand' al inklaren om tijd te sparen als het in NL arriveert?

... mijn voeten mopperen nu. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het UPS is wordt het ingeklaard via Apeldoorn en komt het binnen in Keulen. ( ex 4wd) gewoon ff geduld.

KOELN (COLOGNE),

DE 02/04/2007 6:59 's middags ARRIVAL SCAN

LOUISVILLE,

KY, US 02/04/2007 4:40 's morgens DEPARTURE SCAN

APELDOORN,

NL 01/04/2007 11:16 's middags PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE

LOUISVILLE,

KY, US 30/03/2007 11:50 's morgens EXPORT SCAN

30/03/2007 11:40 's morgens EXPORT SCAN

30/03/2007 7:28 's morgens ARRIVAL SCAN

Columbus deed er veel langer over60449560qy5.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:B):huh::frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

Ben ik de hele middag bezig de uitlaat passend te maken, zit alles eindelijk op z'n plek,

lekt dat **@#$**@@ ding nog. Twee nieuwe uitlaatbeugels later nog niet gasdicht.

Dat is niet zo best....

Kan anders volgende week wel een keer helpen in de avond....

Mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja one of those days.

Bestelde nieuwe aggegraat werkt niet (START NIET!):huh:

Zit te lullen met Willem Jan stopt mijn telefoon. telefoon gewoon ineens kapot:(

Kom thuis is mijn Saarloos door de hekken heen gegaan. Op naar de dierenarts voor hechten en een drain. :frusty:

Tja en is ook het hek nog kapot.:frusty:

Start mij grasmaaijer niet!:frusty:

Dus maar iets gepakt (borreltje) en zit nu nog steeds stil in n hoekje tot het over is.:rolleyes:

Beloofd allemaal niet veel goeds. Mijn Wrangler moet morgen naar de keuring!B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zaterdag mn zoon van 5 met zn vinger tussen de deur...gloeiende gloeiende

gister twee keer van de trap gevallen @$#@!#@!$#%$

vandaag werd zn vinger erg dik en zwart...glo...p.s.teer..ng

morgen ochtend onder het mes, nagel verwijderen en de boel schoonmaken auhw...pffff ty...s

goeie paasen achter de rug het ventje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zaterdag mn zoon van 5 met zn vinger tussen de deur...gloeiende gloeiende

gister twee keer van de trap gevallen @$#@!#@!$#%$

vandaag werd zn vinger erg dik en zwart...glo...p.s.teer..ng

morgen ochtend onder het mes, nagel verwijderen en de boel schoonmaken auhw...pffff ty...s

goeie paasen achter de rug het ventje....

zekers een heftig paasen .. auw !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...