Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

wou lekker op mijn vrije dag XJ Ballenbak-ready gaan maken wordt ik om 9 uur uit mijn bedje gebeld door een goeie vriendin uit australie die naar het ziekenhuis moet vanwege galstenen. nog niks kunnen doen.

On-topic: na testen en onderzoek besloten dat ze met medicijnen kan uithouden tot ze overmorgen weer in Australie is voordat ze geopereerd hoeft te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je deze optie uitzet. Ben je dan nog strafbaar. Bij de Garmin 2710 kan je het uitzetten.

O ja nog een beetje mopper de mopper....

Belasting shit binnen....

ff kijken of mijn belastingshit al binnen is...........kan mij niet genoeg zijn ha ha:P

wel weer sinds jaren een bon voor te snel rijden 120 pleuroos:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snelheidsmeter heeft het begeven,en dat terwijl ik em morgenavond naar de garage moet brengen voor de apk:ph34r:

eve30052007002ww6.jpgn een uurtje aan het knutselen geweest:whistle:(nu maar hopen dat ze em erom goedkeuren)

maurice nog bedankt voor het lenen:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wou lekker op mijn vrije dag XJ Ballenbak-ready gaan maken wordt ik om 9 uur uit mijn bedje gebeld door een goeie vriendin uit australie die naar het ziekenhuis moet vanwege galstenen. nog niks kunnen doen.

On-topic: na testen en onderzoek besloten dat ze met medicijnen kan uithouden tot ze overmorgen weer in Australie is voordat ze geopereerd hoeft te worden.

*zucht. wou vandaag bananen bumper monteren.....

zelfde situatie alleen dit keer een huisgenootje van mijn vriendin. dacht blinde darm ontsteking te hebben. bleek iets anders te zijn maar dus weer halve dag in het ziekenhuis gezeten. nou ja. dan van het weekend de bumper maar monteren gelukkig kon ze begin van de middag toch weer naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*zucht. wou vandaag bananen bumper monteren.....

zelfde situatie alleen dit keer een huisgenootje van mijn vriendin. dacht blinde darm ontsteking te hebben. bleek iets anders te zijn maar dus weer halve dag in het ziekenhuis gezeten. nou ja. dan van het weekend de bumper maar monteren gelukkig kon ze begin van de middag toch weer naar huis.

Jij trekt dit aan volgens mij......

Gelukkig dat het toch nog goed afgelopen is Pullie...

Ben wel vanavond met het bumpertje begonnen...je wil het niet weten......:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn speakers zijn opgeblazen , ze kraken alleen nog een beetje ....:whistle::rolleyes:

( iets teveel van het goede...:P:(:P:P

kenwoodkfc1360sit0.jpg

nothing beats the sound off a ......V8.............

Jouw V8 geluid kwam dus uit je speakers...... :lol:

(verder niks te mopperen op het moment)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeep is afgekeurd:ph34r:,1 remslang is behoorlijk beschadigd,maar goed dat er een apk keuring is,want ik heb er zo'n beetje 6 maanden onder gelegen,en het was mij nog niet opgevallen

euh? najah zeg......maar waneer dat het enige is.....is ook nog weer te overzien...

maar blijft een Cj he :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik vandaag bij het benzinestation...Loop naar binnen denk he ruitenwisservloeistof in de aanbieding! Neem mee is toch op... Kom ik bij de kassa... Zegt het moppie, meneer u mag ook gratis vliegenspray voor de vooruit pakken. Nou dat is mooi maar dat hoef ik niet(antwoord ik nog beleefd). "Maar het is gratis"...Ja dat is mooi zeg ik, maar ik hoef het niet! Begint Het 2e vrouwtje zich ermee te bemoeien...Het is Gratis meneer!!! JAH dat weet ik nu wel !!!antwoord ik al enigzins geiriteerd. Maar het is gratis JAAAH dat weet ik, Maaaaar ik hoef het niet!!! Dit tafreel herhaalde zich nog een paar keer...waarna de dames me betuiterd aankeken!

Al mopperend liep ik terug naar de auto!

Dus Dames van het benzinestation! ALS IEMAND IETS NIET WIL LAAT HET DAN RUSTEN!!! IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT JULLIE EEN PALLET VAN DIE ZOOI AAN HEBBEN LATEN RUKKEN!!!! Mopper de mopper...de mopper!

Zo hehe dat is ook weer van hart!:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...