Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

nou had ik een poos geleden 2 grote cans motorolie gekocht bij de Velba.

Kwam er al eerder achter dat er een leeg gelopen was op mn laadvloer van mn Zafira (lease) precies waar er een stoel in de bodem zit. Dus als je de stoel overeind trok en je vinger in de zitting prikte had je 2 vingerkootjes olie.

Heb toen Velba verantwoordelijk gehouden en van hen een nieuwe stoelvulling gekregen die ik echter kwijt was en toen de leasmij de auto kwam verwisselen voor een nieuwe VW Touran had ik niet de tijd dat alsnog in orde te maken. Heb er echter nooit meer wat van gehoord.

Nu zit het niet mee want het tweede kannetje heb ik in een kunstof kast in de carport gezet.

Toen ik vanmorgen een ijzerdraadje zocht om de deur van mn interieursdeskundige haar Suzuki open te maken die de deur weer eens had dicht gegooid met de sleutels erin zag ik onder in de kast een donkere massa en ja hoor 5 liter olie onderin. Nu stonden daar een stel steekassen in en een blik coating dus kon geen kwaad maar haal het er maar eens uit. Inmiddels 3 liter op gezogen met de spuit waar ik het dif mee vul.

Ik haal geen olie meer bij Velba want de verpakking is kl&^*%$*&$#^%&*te

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week brief op de mat...... 'k Wordt verdacht van een of meerdere strafbare feiten nl. "Het niet tijdig tot stilstand brengen van een voertuig op de daartoe vrije weg"..........

m.a.w. nog een bekeuring voor het feit dat ik m'n Passat 7 maanden!! geleden plat gereden heb. Alsof die 12.500 euro schade nog niet genoeg was, nog maar ff 200 eroverheen.

7 maanden na dato.... En of je maar wel ff binnen 4 weken wilt betalen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de Nissan Navara ophalen bij de garage....

En dan erachter komen dat de koppeling niet goed is.

Ze hebben iets verkeerd in elkaar gezet....

Ach foutje.... :wacko:

Dus morgen rond een uur of twaalf een Grand Cherokee met 9,15 meter caravan op de A12 richting Maarn....

En de hulpvering voor achter van de Nissan zat er ook niet onder....probleem met bestellen.... :)

Ja.......je kan beter als zelf doen.... :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de Nissan Navara ophalen bij de garage....

En dan erachter komen dat de koppeling niet goed is.

Ze hebben iets verkeerd in elkaar gezet....

Ach foutje.... :)

Net gebeld kon hem toch halen. Het is ze toch gelukt. :whistle:

Dus morgen rond een uur of twaalf een Grand Cherokee met 9,15 meter caravan op de A12 richting Maarn....Toch met de Nissan dan kunnen de fietsen gelijk mee

En de hulpvering voor achter van de Nissan zat er ook niet onder....probleem met bestellen.... :P

Ja.......je kan beter als zelf doen.... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ik m'n belastingaangifte verzenden met de _verplichte_ digid-code, krijg ik een foutcode (volgens de belastingdienst is de digid-server niet bereikbaar, volgens digid.nl hebben we onze digid's niet geactiveerd - wat we wel hebben gedaan)

*&^%$#@#$%^&*()(*&^%$#@!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ik m'n belastingaangifte verzenden met de _verplichte_ digid-code, krijg ik een foutcode (volgens de belastingdienst is de digid-server niet bereikbaar, volgens digid.nl hebben we onze digid's niet geactiveerd - wat we wel hebben gedaan)

*&^%$#@#$%^&*()(*&^%$#@!!!!!!!!!!!!!!

ze maken het niet makkelijker,

......wel leuker! :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mijn boekhouder niet

Wat die boekhouder zegt klopt niet helemaal. De bel.dienst wil er naar streven om op alle aangiftes die voor 6 april binnen zijn voor 1 juli te reageren, m.a.w., dat je dan eventueel centjes terug ontvangt.

Het moet wel een flinke storing zijn, want vanochtend heb ik een zoodje IB, OB en LB-aangiften in hun electronische mailbox gedeponeerd en normaal heb je binnen een paar minuten een ontvangstbevestiging, maar die waren er vanmiddag nog niet. Eén troost heb ik wel, ik heb een gedateerd en gecodeerd verzendbericht. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als particulier hoef je nog niet electronisch aangifte te doen dit jaar, allen ondernemers zijn verplicht. heb je echter een boekhouder met een beconnummer dan heb je de digid niet nodig, deze kan zo elektronisch aangifte doen (tot 6 april i.v.m. stakingen ambtenaren)

Ik doe al jaaaren elektronisch aangifte, dus ik ga nou niet opeens een papiertje invullen.

En dus _moet_ ik digid gebruiken.

Vandaag nog maar eens geprobeerd, nog steeds dezelfde foutmelding.

Morgen maar eens bellen

*zucht*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen maar eens bellen

*zucht*

Dan kan je nog wel even blijven zuchten. De dames en heren voeren actie, dat betekent dat ze nog weer wat minder doen dan gebruikelijk. Er zijn inspecties waar de telefoon hele dagen niet wordt opgenomen en komende dinsdag is een algemene stakingsdag. Op sommige kantoren wordt dan nog wel gewerkt, maar ze lossen dat verder op door eveneens niet de telefoon op te nemen.

Heeel veeel sterkte dus....... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kan je nog wel even blijven zuchten. De dames en heren voeren actie, dat betekent dat ze nog weer wat minder doen dan gebruikelijk. Er zijn inspecties waar de telefoon hele dagen niet wordt opgenomen en komende dinsdag is een algemene stakingsdag. Op sommige kantoren wordt dan nog wel gewerkt, maar ze lossen dat verder op door eveneens niet de telefoon op te nemen.

Heeel veeel sterkte dus....... :rolleyes:

het blijven de vlugste mensen zijn om 4 uur afgewerkt en om 2 uur thuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kan je nog wel even blijven zuchten. De dames en heren voeren actie, dat betekent dat ze nog weer wat minder doen dan gebruikelijk. Er zijn inspecties waar de telefoon hele dagen niet wordt opgenomen en komende dinsdag is een algemene stakingsdag. Op sommige kantoren wordt dan nog wel gewerkt, maar ze lossen dat verder op door eveneens niet de telefoon op te nemen.

Heeel veeel sterkte dus....... :)

Ik moet bellen met de helpdesk van de digid, niet van de belastingdienst :D

Na een tip van Frank ben ik al wel wat wijzer overigens. Terwijl onze digid nog geen 1,5 jaar oud is en wij beiden afgelopen januari onze digid hebben geactiveerd, krijgt mijn vrouw de melding dat haar digid is verlopen (wat gebeurt na 1,5 jaar).

Fijn zo .... :angry::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bellen met de helpdesk van de digid, niet van de belastingdienst :D

Na een tip van Frank ben ik al wel wat wijzer overigens. Terwijl onze digid nog geen 1,5 jaar oud is en wij beiden afgelopen januari onze digid hebben geactiveerd, krijgt mijn vrouw de melding dat haar digid is verlopen (wat gebeurt na 1,5 jaar).

Fijn zo .... :):angry:

Oké, dan is volgende week je vrouw dus over tijd... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee aan de muziek kan het niet liggen toch

andere buurman zoeken

Nee precies want Brothers in Arms is nog relatief tammetjes. Pullie had natuurlijk ook zeg maar bv. Rammstein op kunne zetten. Was de buurman nog iets minder blij geweest...... :)

On topic: Astrid loopt na haar polsoperatie afgelopen donderdag nog steeds met dik verband. Met andere woorden..... ik doe de afwas en nog meer van dat soort nuttige klusjes. :frusty: Wat kan een gezin van 4 man toch een hoop strijk produceren...... ;)

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee precies want Brothers in Arms is nog relatief tammetjes. Pullie had natuurlijk ook zeg maar bv. Rammstein op kunne zetten. Was de buurman nog iets minder blij geweest...... ;)

On topic: Astrid loopt na haar polsoperatie afgelopen donderdag nog steeds met dik verband. Met andere woorden..... ik doe de afwas en nog meer van dat soort nuttige klusjes. :unsure: Wat kan een gezin van 4 man toch een hoop strijk produceren...... :frusty:

Ronald

sorry heren maar Rammstein gaat er niet in, maar ik zal morgen vroeg de buurman wekken met best of Iron Maiden en een I6 die ff warm draait :) dan heeft ie weer een weekje rust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...