sickboy Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Voormalig minister De Jager moet Weekers helpen in oldtimer-conflict http://www.bnr.nl/nieuws/traffic/389289-1304/voormalig-minister-de-jager-moet-weekers-helpen-in-oldtimer-conflict Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 en dit net op de internet gezet http://www.autovandaag.nl/autonieuws/8630/belastingvoordeel-oldtimers-blijft-maar-wordt-beperkt/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco Fennema Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Wat een eikels. Terwijl ik op jacht ga naar een kenteken van 40 jaar, "dwingt" de minister mij om de lpg installatie eruit te halen. Ik blaas met mijn 5,9 blok vrolijk weer roet in ons milieu. Was het hele circus niet om het milieu begonnen. Als het tegenzit vervuil ik nog een jaartje of 10 de buitenlucht. En 2000 euro vernietigt voor de lpg installatie waar ik nu 1 jaar mee gereden heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bryancj7 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 ben nu dus ook de gelukkige eigenaar van 34 jaar oud schroot............... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 De leeftijdsgrens voor belastingvrije benzineauto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bryancj7 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 buiten alle handelaren en aanverwante bedrijven die wellicht hun deuren kunnen sluiten waardoor ook hun toeleveranciers kunnen fluiten naar hun centen......lijkt wel de bouwsector......... Ben ook maar s gaan rekenen en kan beter overstappen op een tj op benzine in plaats van een cj op lpg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 ieder met een oldtimer die pvda gestemd heeft; eigen schuld. ieder met een oldtimer die vvd gestemd heeft; dikke pech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FOTempel Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Tja... Ik had m'n CJ al geschorst wegens de APK, maar het lijkt erop dat ik moet afschrijven ( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bryancj7 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 ik ga maar op zoek naar een benzinetank van 80 liter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wagojeneer Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Ik heb net even met mijn cillinderkoppen gesproken, jongens LPG gaat eruit en je krijgt weer benzine MET LOODVERVANGER; ze waren blij 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 ik ga maar op zoek naar een benzinetank van 80 liter Die heb ik all hehehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Tja... Ik had m'n CJ al geschorst wegens de APK, maar het lijkt erop dat ik moet afschrijven ( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Green bear Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2013/04/24/kamerbrief-alternatieven-afschaffing-vrijstelling-mrb-oldtimers.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Kwartregeling voor campers en motoren is inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 buiten alle handelaren en aanverwante bedrijven die wellicht hun deuren kunnen sluiten waardoor ook hun toeleveranciers kunnen fluiten naar hun centen......lijkt wel de bouwsector......... Ben ook maar s gaan rekenen en kan beter overstappen op een tj op benzine in plaats van een cj op lpg. Nekaf kenteken zoeken van voor 1960. Die is per 1 jan 2014 nog meer waard als een cj7 kenteken met v8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 (bewerkt) Ik heb net even met mijn cillinderkoppen gesproken, jongens LPG gaat eruit en je krijgt weer benzine MET LOODVERVANGER; ze waren blij De staat zal ook blij worden nu jouw waggy over gaat van LPG of Benzine. Heb je de cilinderkoppen ook verteld dat ze in de winter niet meer in actie hoeven te komen. Waggy's zijn er ook van 40 jaar en ouder. Geldt dus ook voor de losse kentekens. April 24, 2013 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wagojeneer Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 De staat zal ook blij worden nu jouw waggy over gaat van LPG of Benzine. Heb je de cilinderkoppen ook verteld dat ze in de winter niet meer in actie hoeven te komen. Waggy's zijn er ook van 40 jaar en ouder. Geldt dus ook voor de losse kentekens. Tis ook zeker niet zo dat ik erg in mijn nopjes ben hoor!!!!! Dat 1/3 tarief; volgens de heren 1/4 tarief; past mij totaal niet met 2 wagoneers. By the way, ben toch nog aan het lassen(Waggy's zijn er ook van 40 jaar en ouder. Geldt dus ook voor de losse kentekens) Ik hou meer van eerlijk en origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Tis ook zeker niet zo dat ik erg in mijn nopjes ben hoor!!!!! Dat 1/3 tarief; volgens de heren 1/4 tarief; past mij totaal niet met 2 wagoneers. By the way, ben toch nog aan het lassen(Waggy's zijn er ook van 40 jaar en ouder. Geldt dus ook voor de losse kentekens) Ik hou meer van eerlijk en origineel. Je bent ook eerlijk behandeld door de staat nu he ............. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wagojeneer Geplaatst April 24, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 24, 2013 Je bent ook eerlijk behandeld door de staat nu he ............. Grappig, das nou precies de bedoeling wat de staat wil: VERDEEL EN HEERS Ik hoop dat je het snapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bryancj7 Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Wordt toch een TJ dan........................... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Dit kon veel slechter uitpakken, wees blij dat wij geen diesel patrols G's of BJ rijden. Die gasauto kun je immers nog terugkeuren naar benzine. Ja en die 3 maanden in de winter zet ik hem wel op de kar richting een dagje jeepclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vjeepwagoneer Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Niet voor iedereen goed nieuws maar voor sommigen wel: De leeftijdsgrens voor belastingvrije benzineauto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcx Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Hmmmm...... ik kan een beetje hoofdrekenen. 125 miljoen gedeeld door 120 euro per jaar.......is..... meer als een miljoen oldtmers. Voor het gemak ga ik er vanuit dat de meest bezitters voor het kwarttarief gaan. We hebben in Nederland ruim achtmiljoen auto's. Dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcx Geplaatst April 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 25, 2013 Die overgang is veel te groot, dat zal een gemiddelde stijging zijn van 125 euro per maand. Het gros zal de gastank eruit slopen of de oldtimer verkopen/slopen. Dat geld halen ze niet binnen maar dat krijg je eind 2014 te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.