-
Aantal bijdragen
70 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Over wagojeneer
- Verjaardag 24/01/1969
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Drenthe
Jeep Informatie
-
Type Jeep
Wagoneer
-
Bouwjaar
1980
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
wagojeneer's Achievements
Newbie (1/14)
2
Waardering in de gemeenschap
-
Wie Heeft Zijn Jeep Nog?
topic reageerde op een Petrus van wagojeneer in Full Size Jeep Technisch Forum
Ha hier rijd ie ook weer en nog steeds met weer een apk voor 2 jaar -
Bij een dikke slang zou ik daar niet meteen aan denken....maar het kan natuurlijk wel. Verlies je vloeistof ? Vloeistof zet uit bij warmte ; pas opnieuw afgevuld ? radiatordop veer in orde? Beetje druk is normaal. Ik heb 2 Waggy`s en die hebben best wel wat druk op de slangen.
-
http://link.marktplaats.nl/m1111861261 Ik weet niet of het wat is maar deze man maakt frame-pjes met canvas, kijk maar eens in al zijn advertenties. Eventueel zelf lassen in de schuur ?
-
24 volt ombouwen naar 12 volt
topic reageerde op een Bovi van wagojeneer in Nekaf (M38a1) Technisch Forum
Dan heb ik toch de goede voor me, we kwamen elkaar wel eens in Meppel in de kroeg tegen. Als je in Meppel eo een vale rode Waggy tegenkomt ben ik het. -
24 volt ombouwen naar 12 volt
topic reageerde op een Bovi van wagojeneer in Nekaf (M38a1) Technisch Forum
Hee Jan, gewoon af en toe ruilen met een heftruck accu Groeten uut Uffelte -
Tijdje geleden stilgevallen, de condensator die naast de bobine gemonteerd is gaf de geest; losgeknipt en wel rijdend thuisgekomen. Heb wel het idee dat de 360 wat slechter loopt, de vonk zal wat minder zijn nu, ook wat onverbrande benzine zo te ruiken. Iemand een idee van de waarde of in de mogelijkheid eens te meten naar de waarde in mF ? Ik kan de defecte niet meer meten omdat ie doorgeslagen is . Alvast bedankt.
-
De titel zegt het al, ik ben geen drukke bezoeker maar las graag mee, het kan aan mij liggen maar nu lees ik niet meer mee, wat een onoverzichtelijk forum is dit geworden. Waarschijnlijk reageren mensen hier op, maar de reacties vind ik nooit terug ben ik bang voor. Sorry maar het zal wel aan mij liggen.
-
Lpg Ringtank Onderbouw 102 Ltr Bj 2008
topic reageerde op een wagojeneer van wagojeneer in Te koop aangeboden
Sorry, ik lees niet elke dag mee. De tank is 2 weken na het posten weggegaan naar de oud ijzerboer, vandaar niet meer gelezen. -
Wie Heeft Zijn Jeep Nog?
topic reageerde op een Petrus van wagojeneer in Full Size Jeep Technisch Forum
De Waggy rijd hier ook nog steeds, vandaag weer een verse APK, kan er weer 2 jaar tegen. . -
Ligt hier weg te roesten, GRATIS af te halen omgeving Meppel anders gaat ie de oudijzerbak in, zit nog beetje lpg in.
-
Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2
topic reageerde op een Mav van wagojeneer in Jeepers Cafe
De Tilt Steering Column weer vastgezet van de Wagoneer ; 4 losse bouten weer vastgezet met loctite. -
Wie Heeft Zijn Jeep Nog?
topic reageerde op een Petrus van wagojeneer in Full Size Jeep Technisch Forum
Ik heb er nog steeds 2, 1 wacht tot 1 Maart(LPG gedemonteerd) en de andere is in restauratie, dit staat stil nu; aan 1 zijde dorpel compleet vervangen, andere kant moet nog maar ben er nog steeds ziek van. Het nieuwe plaatwerk ligt klaar voor de vloeren, body is compleet kaal en gestraald. Eerst Weekers en nu een kwiebus, ben benieuwd waar ze nu weer mee komen, ik wacht; af zonde van de auto, maar ook zonde van de tijd en de centen. Nog een jaar of wat aanzien, body hangt prima aan de zolder. Vreemd eigenlijk, dat deze mensen alleen maar aan geld denken en burgertje pesten, wat zouden ze zelf voor hobby hebben ? Het leverd niets op, het kost ons allemaal geld. Oh ja beste wensen allemaal, we sukkelen verder -
Rembalans Probleem Apk
topic reageerde op een idk geronimo van wagojeneer in Full Size Jeep Technisch Forum
Hallo Marco Heb je voor en achter trommels ? Ik voor schijven en achter trommels. Mijn wago remde @!#%$* vorig jaar; apk man was bereid trommeltjes eraf te halen schuren reinigen en remmen, rotonde rond, remmen etc toen net ok maar dan ook net. Handrem ook kloten maar dat is normaal. Na de keuring remmen steeds slechter, bleek de hoofdrem-cillinder lek te zijn en een remklauw rv. De oorzaak was dot 4 en lucht door aantasting keringen. Het heeft ff geduurd dat ik doorhad dat de oorzaak van lucht in de leidingen daarvan kwam, want er lekte bijna niets daar. Alles eraf, remklauw vernieuwd en hoofdrem cillinder en met dot 3 gespoeld goed ontlucht en er ging een wereld voor me open......die twee ton staat zo stil. Trommeltjes; de rand moet er niet teveel zijn want dan krijg je ze er later bijna niet meer af. Mechanisme terugstellen en controleren of deze bijstelt. Moet lucht oid zijn. 50 tot 60 % is wel errug veel. Suc6 groeten Lars -
Geef die kleine eens een spuitbus en post dan weer een foto
-
Ik heb het inderdaad aangetekend verstuurd dan zet er iemand een krabbel voor ontvangst . Al ben ik ook niet zeker welliswaar de brief thuis en in het dosier. Mischien Weekers weg maar nu zit er (k)Wiebus