Spring naar bijdragen

"vrijstelling Mrb Oldtimers Vervalt!"


hkrant
 Share

Recommended Posts

Op deze manier ben ik bang dat voor velen de hobby niet meer betaalbaar is, en zodoende alleen nog kan worden uitgevoerd door de happy few, welke met hun graai salaris nu ook weer de dans zullen ontspringen.

Hey ik werk me de pleuris voor dat graai salaris en vind dat ik met mijn 52% al genoeg aan de staat afdraag. Tis voor degene die het niet kunnen betalen klote maar om dan alle happy few over 1 kant te scheren met je opmerking van hierboven is ook niet slim!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ik werk me de pleuris voor dat graai salaris en vind dat ik met mijn 52% al genoeg aan de staat afdraag. Tis voor degene die het niet kunnen betalen klote maar om dan alle happy few over 1 kant te scheren met je opmerking van hierboven is ook niet slim!

Hard werken voor je geld is geen graai salaris !!!!!

Ik betaal zelf ook 52% aan inkomsten belasting.

Ik bedoelde die mannen die naast een vorstelijk salaris, daar ook nog eens een bonus voor zichzelf regelen, ongeacht of ze hier een prestatie voor hebben geleverd die het bedrijf ten goede is gekomen.

Want Michel, als jij als eigen ondernemer het "verkloot", zul jezelf de gevolgen hiervan moeten dragen. Maar dit soort mensen krijgen ondanks hun wanprestaties gewoon een bonus vari

bewerkt door Black YJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hard werken voor je geld is geen graai salaris !!!!!

Ik betaal zelf ook 52% aan inkomsten belasting.

Ik bedoelde die mannen die naast een vorstelijk salaris, daar ook nog eens een bonus voor zichzelf regelen, ongeacht of ze hier een prestatie voor hebben geleverd die het bedrijf ten goede is gekomen.

Want Michel, als jij als eigen ondernemer het "verkloot", zul jezelf de gevolgen hiervan moeten dragen. Maar dit soort mensen krijgen ondanks hun wanprestaties gewoon een bonus vari

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry als ik de verkeerde indruk had gewekt in mijn eerste post, mea culpa. :frusty:

Hope we are good, na mijn uitleg want het was beslist niet bedoeld om leden te kwetsen :no:

P.S. Die mensen...... krijgen ze dat, of zijn ze echt zoveel geld waard.

No problemo here.

De mensen die ik ken die dergelijk salarissen verdienen worden ingehuurd als interim directeur. Ze moeten in veel gevallen de vuile klusjes opknappen en daar staan bepaalde vergoedingen en bonussen tegenover. Ik wil niet met hun ruilen hoor want het is een baan die ook bepaalde risico

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan de MRB ook in zijn geheel afschaffen voor iedereen en brandstofen duurder maken. Iemand met een peugeot 107 of polo 1.2tdi bluemotion betaalt dan weinig en iemand met een x5 3.0 diesel automatisch heel veel en degenen die hobbymatig oldtimer rijden betalen dan ook weinig. Als je de oldtimer dan weer voor woon-werk verkeer gebruikt wordt het weer duurder.

Er wordt door de overheid naar diverse maatregelen gekeken maar het staat voor mij wel vast dat wat er ook gebeurd. We gaan er allemaal op achteruit de komende jaren. 16 miljard ombuigen betekent inleveren voor iedereen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn cj staat ook op grijs kenteken. Dat is al sinds 1979 en op het originele deel 1. In principe kan ik deze dan ook rijden op particulier grijs, maar dan moet deze waarschijnlijk wel voldoen aan de grijs kenteken inhoud van tegenwoordig lijkt me. Wat ik wel al heb gezien is dat als ik moet gaan betalen het makkelijker is om op benzine te rijden dan op lpg, scheelt een aanzienlijk bedrag in belasting.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn cj staat ook op grijs kenteken. Dat is al sinds 1979 en op het originele deel 1. In principe kan ik deze dan ook rijden op particulier grijs, maar dan moet deze waarschijnlijk wel voldoen aan de grijs kenteken inhoud van tegenwoordig lijkt me. Wat ik wel al heb gezien is dat als ik moet gaan betalen het makkelijker is om op benzine te rijden dan op lpg, scheelt een aanzienlijk bedrag in belasting.......

Om met je huidige cj aan het grijs kenteken verhaal te voldoen moet je ruimte achter de voorstoelen vergroot worden. Ook is het maar de vraag of het grijs kenteken voor particulieren in zijn huidige vorm zal blijven bestaan. Ook daar valt wat aan te verdienen voor de heren in Den Haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit artikel vanochtend, erg interesant.

http://forum.davc.nl/viewtopic.php?f=32&t=10325

Helemaal mee eens.

Lijkt zeer goed over nagedacht, en onderbouwt.

Gelukkig zijn er al de eerste positieve berichten naar buiten gekomen vanuit den Haag door de lobby van de KNAC / FEHAC.

Wie weet kunnen ze het akkoord nog bijschaven, zodat voor veel mensen hun hobby behouden blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een paar maandjes voor de verkiezingen. heeft TNO aan de bel getrokken over de oldtimers wat in diverse dagbladen heeft gestaan. en vooral over de vervuilende diesels die laatste jaren steeds meer geimporteerd werden. daarna was het weer ff rustig. na de verkiezingen heeft de PVDA dit probleem geval opgepikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een paar maandjes voor de verkiezingen. heeft TNO aan de bel getrokken over de oldtimers wat in diverse dagbladen heeft gestaan. en vooral over de vervuilende diesels die laatste jaren steeds meer geimporteerd werden. daarna was het weer ff rustig. na de verkiezingen heeft de PVDA dit probleem geval opgepikt.

Nivelleren van de MRB!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen met een 'oldtimer' is een rechtmatige gebruiker van de belastingvrije regeling. Dat zijn de regels. Alsof het betalen van wegenbelasting een 'oude auto' ineens milieuvriendelijk maakt. Als iedereen met een 'oldtimer' volgend jaar braaf wegenbelasting gaat betalen dan schiet het zogenaamde milieuprobleem er niet veel mee op maar de regering is blij met die extra bezuiniging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het milieu er echt bij gebaat is van de overheid reden wij al langer op het wat milieuvriendelijker LPG, maar gezien de rijtuigebelasting met LPG meteen 3x hoger word voel ik mij bijhoorlijk op de tenen getrapt als ik elke keer de slogan nieuwe auto milieuvriendelijker te horen krijg.

maarja je rijd een oude amerikaan dus je bent al met de vinger aangewezen vervuilend te zijn :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2e kamer, vandaag om 17.15 gemeld. Maar of we nu iets wijzer zijn, nog steeds afwachten.

http://www.rtl.nl/(/...r-oldtimers.xml

Als de link niet werkt, dan via Google

geen motorrijtuigenbelasting rtl 7

bewerkt door JeePee
link aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter ook de echte vervuilers aanpakken, nl de brandstof producenten die afval zoals zwavel toevoegen aan de brandstof om er van af te komen!!Dat roken we samen op!!

Ook betalen we meer voor zogenaamde schonere brandstof aan de pomp(de troep moet dan op een andere manier afgevoerd worden)

Maar dat snappen de geitewollen sokken groen linksers niet die met hun gesponsorde fiets naar de kamer gaan en nog nooit iets gepresteerd hebben dan klagen over de kleine man die inderdaad een beetje vervuild, maarja we zijn met veel h

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...