Spring naar bijdragen

Hoe heet uw Jeep ?


fransdemers
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

oldtimer-discussie gevonden? geeft niet, dat is mijn Jeepie ook bijna! Die is direct POISON IVY (heel verrassend) gaan heten. Dat komt van een liedje van de Coasters, een giftig plantje, de gelijknamige films en natuurlijk van de giftige tante uit de Batman-films.:lol:

Toen ik 'r kocht was direct duidelijk dat ik er net zoveel plezier als trammelant van zou krijgen, een betere naam is er niet. En nog geen seconde spijt van gehad.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de cj7 heet sixpack van wege een sixpack bier en de 6 wielen die eronder zitten

en wij met z´n 6en zijn

de cj8 heet jeeprover omdat ze in het begin dachten dat het een engels ding was

en heb dit gekombineerd

de 43er willy heet kilroy was here maar de kinderen noemen hem de rooie omdat hij groen is

de 45er willy heet gewoon willieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks geen academische raadselnaam hier of een bijnaam of scheldnaam voor mijn Jeep, een Jeep verdient een echte naam, je noemt je schele baby tenslotte ook geen Schele voor de rest van zijn leven of een baby met rode haren Rooie Rat, mijn gele JK kreeg spontaan de naam Joy toen ik haar oppikte van de dealer en naar huis reed.

Mijn overige auto's heten Pete, Annabel en Schnitzel maar zijn geen Jeep's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks geen academische raadselnaam hier of een bijnaam of scheldnaam voor mijn Jeep, een Jeep verdient een echte naam, je noemt je schele baby tenslotte ook geen Schele voor de rest van zijn leven of een baby met rode haren Rooie Rat, mijn gele JK kreeg spontaan de naam Joy toen ik haar oppikte van de dealer en naar huis reed.

Mijn overige auto's heten Pete, Annabel en Schnitzel maar zijn geen Jeep's.

ik zou ook niet in een Schnitzel willen rijden:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Erg grappig: ik heb nog niet zolang een Jeep en heb nog nooit meegemaakt dat mensen aan mij vragen of de auto al een naam heeft. Kennelijk roepen dit soort auto's dat soort associaties op. In eerste instantie vond ik dat onzin en de suggestie (door een vriendinnetje gedaan) om hem (haar?) Cher te noemen, vond ik niet toepasselijk. Ik zie mijn Jeep kennelijk meer als een jongetje. Gister betrapte ik mezelf erop dat ik hem 'het monster' noemde. Misschien is het aanstekelijk? ;)

Anyway, ik vraag me dus af hoe jullie dat zien. Is je Jeep een jongetje of een meisje en heeft hij/zij ook een naam?

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij hebben geen naam.

Ze zijn wispelturig, soms weigerachtig en moeten verschrikkelijk vertroeteld worden, vragen heel veel aandacht en kosten bakken met geld:yes:

Meisje, zou je zo zeggen.;)

Aan de andere kant:

Ze zuipen als een ketellapper, dus jongetje zou je zeggen.:lol:

Hybride wellicht??:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zuipen als een ketellapper, dus jongetje zou je zeggen.;)

Zijn ook meisjes zat die dat kunnen.

Trouwens mijn Jeep is vrouwelijk,net als mn computer,als er iets mee is noem ik het een k*tding:rolleyes:,mijn betere helft daarentegen noemt het weer kl*tekar:whistle:

Echt naam heeft de Jeep niet,anders zou ze denk ik "Moneypit" heten:lol::wacko::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens mijn Jeep is vrouwelijk,net als mn computer,als er iets mee is noem ik het een k*tding:rolleyes:,mijn betere helft daarentegen noemt het weer kl*tekar:whistle:

Echt naam heeft de Jeep niet,anders zou ze denk ik "Moneypit" heten:lol::wacko::lol:

Als ik het zo lees zou ik zeggen dat "Bottom Line" jullie beiden meer aan zal spreken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...