Spring naar bijdragen

Hoe heet uw Jeep ?


fransdemers
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

euh... en nummer 5 ? :P dat zal moeilijk worden !

Is wel passend, jouw namen voor een Jeep.

had eerder gedacht aan van die geile vrouwennamen zoals lolita of zoiets, maar we moeten er eerst nog 's uitkomen of een auto nu al dan niet vrouwelijk is. Onze Amerikaanse vrienden hebben het steeds over een 'she' als ze hun wagen bedoelen. In België is een auto eerder een 'hij'...

maar in jouw geval is het geslachtsloos, dat is nog goed opgelost !

nog iemand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van geheel standaard opgebouwd naar hoe hij nu is.

imgp0064ov8.jpg

Op 2 juli 1993 kwam ik hem tegen in Rotterdam:

Jeep AMC CJ-7, bouwjaar 1982, 258 ci (4,2ltr) 6 cilinder, Sahara geel, zonder roest en nog geheel standaard. De Jeep was in 1992 geïmporteerd uit Georgia USA en had een jaartje in Rotterdam in een loods gestaan. Nog dezelfde dag werd de koop gesloten en kon ik in m'n "nieuwe" Jeep op weg naar huis.

Het was volop zomer en heerlijk warm. Met de deuren en de softtop achter in de Jeep en de voorruit naar beneden geklapt, ben ik naar huis gereden. Het gaf me een geweldige " kick " om de wind in m'n gezicht te voelen en eindelijk een CJ-7 onder m'n kont te hebben. En zo is dus de naam van m'n Jeep ontstaan: "The Kick ", het gevoel dat ik nog steeds heb als ik achter het stuur van m'n Jeep zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Jeep heet IRON BITCH die naam stond op een Willy die gesloopt is voor onderdelen. en ik vond het wel een mooie naam voor mijn Jeepie. met een brullend V8 geluid erin. en ik krijg regelmatig van veel mensen onderweg leuke reactie's. alleen al de naam die erop staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...