Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Voor het eerst de aanhanger erachter geknoopt, deed het licht van de aanhanger 't niet. Wel 't remlicht en de knipperlichten. Bleek dat de achterlichten (en stadslichten) van de Chero 't ook niet deden!!!! Terwijl de koplampen keurig branden!

Enfin, bleek ook al in de lichtschakelaar te zitten, weer voor mekaar geprutst.

Nu moet ik dus toch 'n nieuwe lichtschakelaar, terwijl ik dacht met de relaistjes klaar te zijn. 't Is me wat.

De prutser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben mn grand cherokee uit 98 matzwart aan t maken. wat ziet dat er wreed uit !

Kwam in Spanje een mat zwarte YJ tegen en laat ik nu die plannen ook al hebben dus ff goed gekeken maar vind het er ook gaaf uit zien.

Maak anders eens een topic aan met al je vorderingen en natuurlijk foto's:yes:.

o.t

Vandaag mijn banden weer opgehaald bij de bandenboer want moesten echt gebalanceerd worden.

Had ondertussen nieuwe naafkappen besteld en binnen gekregen dus dacht hop de andere velgen er weer op met de AT banden maar helaas de naafkappen pasten niet lekker ze bleven een beetje los zitten en toch zijn ze dezelfde maat als ik het zo zie.

Dus weer terug de gewone bandjes erop gelegd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een K&N Fuel Injectionperformance Kit gemonteerd.

Dankzij de magazijn opruiming van B&S in Tiel.

Stonden een hoop beloftes van K&N op de doos, maar ik moet zeggen

ben zeer tevreden. De motor reageert inderdaad beter en vlotter op het gas.

rijdt soepler en trekt ook beter op en gaat een stuk gelijkmatiger door de toertjes heen. Al met al een goede aan koop. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wou ik de jeep verzetten had ik dus helemaal geen stroom meer:wacko:

Ik heb hem gister draaiend weg gezet dus het was een beetje raar allemaal.Na wat gezocht te hebben bleek mijn accu kabel (+pool) die naar de zekeringkast gaat gewoon af te zijn:unsure:.Dus die maar eerst gerepareerd vandaag en daarna verder met de stukken die ik er gister ingelast heb.

Daarna ook nog ff 2 velgen gepoetst

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe lampies in de koplampen gedaan. Mot je bij zo'n ZJ eerst de accu los zetten omdat ik er anders met m'n dikke handjes niet tussen kom! grrrr. Mis m'n YJ:(...:blink::yes:

Kom Niels; gewoon even heel hard remmen en je koplampen komen met unit en al naar buiten zetten ;)

Maakt monteren weer stuk makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag eindelijk de stukjes in me chassis kunnen lassen morgen nog ff "strak" afwerken en een beetje spuiten.

Vandaag wou ik de jeep verzetten had ik dus helemaal geen stroom meer:wacko:

Ik heb hem gister draaiend weg gezet dus het was een beetje raar allemaal.Na wat gezocht te hebben bleek mijn accu kabel (+pool) die naar de zekeringkast gaat gewoon af te zijn:unsure:.Dus die maar eerst gerepareerd vandaag en daarna verder met de stukken die ik er gister ingelast heb.

heb je wel de massa(min) vd accu afgehaald voor je ging/gaat lassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...