Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Remblokken vervangen, was echt nodig, op de brug gezet bij een maat van me, brug met 4 van die poten, omhoog en toen kwamen we er achter dat op die manier de remleidingen te kort waren, hup balk onder de vooras en de brug iets laten zakken, flikkerd me de voorkant van de Jeep van de brug af, godverdegodver, hij gleed van zn 2 voorste poten af echt niet normaal meer, met passanten van straat en een hoop dikke spanbanden en een hydroliek hoge krik hebben we uiteindelijk spits gekregen om hem een beetje fatsoenlijk neer te zetten.

was me een middagje wel.

Heb zelf ook een paar keer aan mijn cj gewerkt op de 2 palen brug van mijn broer.

Gaf me geen goed gevoel om er zo onder te staaN

HEb zelf een 4paal brug gezet, geeft een veiliger gevoel als je jeep omhoog staat en je wat kracht moet uitoefenen om iets los te krijgen. (heeft natuurlijk ook zijn beperkingen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de hele dag bezig geweest een 4" verenpakket onder de YJ te zetten. Het idee was om de veren zonder shims te monteren om daarna eerst de hoeken te gaan meten. Om dan niet gelijk nieuwe ubolts te gebruiken wilde ik eerst de oude gebruiken. Echter, het voor-veren pakket bleek 1 blad dikker te zijn dus de oude ubolts waren te kort. Dus grote vertraging; heleboel telefoontjes gepleegd en uit eindelijk kon ik een setje langere halen in Oosterhout. Dus een dikke 2 uur vetraging opgelopen. Besloten om toch maar af te maken en uit eindelijk om 23.00 uur zaten de veren eronder en waren we in de wetenschap dat ik 6gr shims zou moeten hebben.

Ziet er erg mooi uit, lekker hoog, tot hoogste punt van de rollbar is hij nu 2.05m :D . Alle verlengde remleidingen, de tb bracket voor en nog wat kleine dingen moeten nog gedaan worden.

Voor alle hulp van John, enorm bedankt!! Zeker met het meten van de hoeken was ik blij met je hulp!

Ow, en voor we aan de lift gingen werken, nog ff de handremvoeringen van de Grand van John vervangen, dat was bakant Fe op Fe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de hele dag bezig geweest een 4" verenpakket onder de YJ te zetten. Het idee was om de veren zonder shims te monteren om daarna eerst de hoeken te gaan meten. Om dan niet gelijk nieuwe ubolts te gebruiken wilde ik eerst de oude gebruiken. Echter, het voor-veren pakket bleek 1 blad dikker te zijn dus de oude ubolts waren te kort. Dus grote vertraging; heleboel telefoontjes gepleegd en uit eindelijk kon ik een setje langere halen in Oosterhout. Dus een dikke 2 uur vetraging opgelopen. Besloten om toch maar af te maken en uit eindelijk om 23.00 uur zaten de veren eronder en waren we in de wetenschap dat ik 6gr shims zou moeten hebben.

Ziet er erg mooi uit, lekker hoog, tot hoogste punt van de rollbar is hij nu 2.05m :D . Alle verlengde remleidingen, de tb bracket voor en nog wat kleine dingen moeten nog gedaan worden.

Voor alle hulp van John, enorm bedankt!! Zeker met het meten van de hoeken was ik blij met je hulp!

Ow, en voor we aan de lift gingen werken, nog ff de handremvoeringen van de Grand van John vervangen, dat was bakant Fe op Fe ;)

En dat moeten wij geloven zonder foto´s :whistle: .

:bye1: Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...