Bleek Geplaatst September 28, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2010 De aansluitingen van mijn achteruitverwaring gesoldeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Newbe Geplaatst September 28, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2010 Aanhanger had geen remlicht meer, draadje stuk in contactdoos van de trekhaak.Draadjes waren niet meer los te schroeven dus de hele contactdoos maar vernieuwd, en zie: er was licht! Achter de aanhanger Als je de binnenkant even lekker inspuit met blanke tectyl heb je ook geen last meer van corrosie en leeft het zaakje langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spiderman Geplaatst September 28, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2010 Gisteren en vandaag bezig geweest om het spruitstuk weer terug te bouwen, is gelukt. Lijkt nu nog een beetje te lekken, morgen de bouten even natrekken met de hoop dat het dan weg is. Anders moet ik even verder zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramon2 Geplaatst September 28, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2010 Tijdje terug de achterste trackbar van de YJ afgehaald. Straks met de caravan naar Landgraaf, vind ik wel fijn als die trackbar er ff onder zit. Vandaag dus voorzien van nwe bushings, maar wat een hell!! De originele rubbers zitten in een metalen bus en 1 a 1,5mm dik, en daarin zit de bus waar de bout door heen gaat. De nwe poly rubbers paste niet; bleek dat die 1 a 1,5mm bus er ook uit moest.... moet je eens proberen.... koste me de hele avond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gumy Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Gisteren dynamo weer aan het laden gekregen... Oplossing was uiteindelijk een led lampje met een 5w 39ohm weerstand tussen de 'REG' en het contact. Verder nog een hoofdstroomschakelaar geplaatst en aangesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spiderman Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 (bewerkt) Vandaag mijn banden over laten zetten op de nieuwe velgen. Daarna 1 even op de auto gezet om te kijken hoe het staat en om te kijken of ze bij max insturen nog tegen mijn veerpoot e.d. komen. Dit probleem is nu in ieder geval over. Verder nog even de bouten nagetrokken van mijn spruitstuk. September 29, 2010 bewerkt door spiderman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Netjes Tim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Vandaag mijn banden over laten zetten op de nieuwe velgen. Daarna 1 even op de auto gezet om te kijken hoe het staat en om te kijken of ze bij max insturen nog tegen mijn veerpoot e.d. Dit probleem is nu in ieder geval over.Verder nog even de bouten nagetrokken van mijn spruitstuk. Ziet er netjes uit; stuk stoerder en ga je plezier van hebben in de blub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Gister en vandaag 160 bouten/moeren los gedraaid, morgen naar de banden handel voor verdere demontage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Gister en vandaag 160 bouten/moeren los gedraaid, morgen naar de banden handel voor verdere demontage Heb je ze verkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst September 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 29, 2010 Heb je ze verkocht? Jep ziet er wel naar uit, komt er weer wat ruimte vrij om eerdaags een paar grotere voor terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
forbert Geplaatst September 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 30, 2010 Selluf niks, maar wel in Wommels geweest. Gister met 't ophalen van een caravan was 't hele lichtcircus weer prut, terwijl de contactdoos vernieuwd is. Daar is de lichtschakelaar vaardig vervangen, de tussenbakolie gewisseld (was 't enige waar ik nie zeker van was) en nu op de auto ook weer licht als nooit tevoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst October 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2010 Oud Kruisje 297X vervangen voor nieuwe Alloy 760X, meteen maar de slijpschijf er op gezet zodat er full circle clips op kunnen. Nu alles weer in de PU verf zetten en dan mag de winter & AKZO weer komen ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst October 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2010 neus schoon gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Border Patrol Geplaatst October 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2010 Stofzuigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 7, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 7, 2010 Stuurkogel vervangen, remmen verwijderd, schokdempers gedemonteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spiderman Geplaatst October 7, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 7, 2010 Remklauw links voor vervangen, remvloeistof ververst en ten slotte de steun voor de 27mc antenne gemonteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst October 8, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 8, 2010 (bewerkt) m'n oude 4" veren verwijderd en nieuw gemonteerd: # 4" Rugged Ride Suspension Kit # 6 Degree Steel Spring Wedges # Heavy Duty Front and Rear Shackles # Rear Spring Perches, new welding on the Axles # Front Frame Shackle Hanger tevens een paar kleine scheurtjes in het chassis gelast (some pics in my Work Shop Diary) Ben zeer tevreden na m'n eerste rit met deze veren. Lekker soepel en absorbeert de hobbels en bobbels veel beter dan m'n oude Pro Comp veren. October 9, 2010 bewerkt door The Kick verkeerd fabrikaat genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 ziet er netjes uit hans:thumbsup: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 nix. wel naar de voorlichtingsdag van 4wd travel geweest en kennis gemaakt met mn medereizigers en reizigsters Polen in November. We gaan met 11 voertuigen. Laro,Nissan,Toyo 3 Jeeps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 m'n oude 4" veren verwijderd en nieuw gemonteerd: # 4" Rugged Ride Suspension Kit # 6 Degree Steel Spring Wedges # Heavy Duty Front and Rear Shackles # Rear Spring Perches, new welding on the Axles # Front Frame Shackle Hanger tevens een paar kleine scheurtjes in het chassis gelast (some pics in my Work Shop Diary) Ben zeer tevreden na m'n eerste rit met deze veren. Lekker soepel en absorbeert de hobbels en bobbels veel beter dan m'n oude Pro Comp veren. Waarom zitten de degree shims er tussen en zijn perches niet gewoon 6 graden verzet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 Waarom zitten de degree shims er tussen en zijn perches niet gewoon 6 graden verzet? de stalen shims zijn fabrieksmatig al op het bovenste blad gelast en zitten er nu dus niet meer los tussen dus gekozen om de perches "bijna" op de originele plaats te lassen deze zijn nog ongeveer 1 a 2 graden verplaatst om de hoek van de aandrijfas op de bak en de as gelijk te krijgen een andere optie was idd, om de shims er af te slijpen en de perches ongeveer 6 graden te verzetten de vorige shims waren van aluminium en behoorlijk versleten door het wringen van de as, zaten deze regelmatig los ondanks dat de U-bolts wel strak zaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 Asbuis schoongemaakt (nog van de schade van Holzen) Houdertjes van de LS plaatjes vast gezet. Keerringen van de achteras vervangen. Schijven en blokken van de vooras vervangen. Bijna klaar voor Limboland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 Nix......nog geen onderdelen........ nog niet klaar voor Limboland dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUC Geplaatst October 9, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2010 Kunststof hoek voorbumper opnieuw vastgezet - bleek niet wasstraat-proof En oh ja, hij is dus ook door de wasstraat geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.