Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

-Fender vervangen

-Alu traanplaat voor in de laadbak beter passend gemaakt.

-Chassis aan de voorkant in de zwarte prut gezet.

-Weer alle bouten ingespoten die straks los moeten voor de bodylift met IMAL

-Aan het kijken geweest voor de verlichting te veranderen aan de voorkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren: Aan het kruispunt een idle RPM van 1500, heb ik al een paar keer voorgehad dit jaar...

Vandaag:

Gasklephuis gedemonteerd

Stappenmotor gedemonteerd

Gasklephuis gereinigd op de werkbank

Stappenmotor afgelikt

Alles teruggezet

Draait stationair nu zo zoet als een euh... nieuwe 6-pitter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfft:

-connectors dynamo en laadrelais schoongemaakt want hij laadde niet meer bij

-kachel met tuinslang doorgespoeld want hij werd niet meer warm

-kabeltje ruitensproeiermotor vervangen want hij sproeide niet meer

-rubber van flipnose gelijmd want dat zat los

En alles doet het weer in een uurtje tijd. Wat een wereldauto!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al vanaf het moment van aankoop niet blij met het hoge pimpgehalte van de Jeep. Toen ik de eerste keer off-road ging en hierbij mijn kentekenplaat eraf reed, was dat voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Het pimp-spul gaat eraf.

Via JeepEd een standaard voorbumper geregeld en deze opgeknapt. Traliewerk van koplampen, knipperlichten en tube-bumper verwijderd en lekker back to basic. Vind het veel stoerder nu. Heb inmiddels ook al een achterbumper geregeld, zodat ik daar dezelfde behandeling kan doen. Spul gaat binnenkort op Marktplaats.

Van:

rockanje2.jpg

Naar:

bumper2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de binnenbekleding er terug ingezet nadat deze vorig weekend beetje nat zijn geworden. Waarschijnlijk is 1 of meerdere bodempluggen niet helemaal lekker :ohmy:

Alles is gelukkig weer droog en zit weer op de plek nu. :yes:

Je hebt een TJ toch? Wellicht heb je hetzelfde als vele TJ's (zoals de mijne).

Zie topic onder TJ technisch forum, over water. Via rooster onder je raam op de motorkap komt het vaak binnen.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was al vanaf het moment van aankoop niet blij met het hoge pimpgehalte van de Jeep. Toen ik de eerste keer off-road ging en hierbij mijn kentekenplaat eraf reed, was dat voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Het pimp-spul gaat eraf.

Via JeepEd een standaard voorbumper geregeld en deze opgeknapt. Traliewerk van koplampen, knipperlichten en tube-bumper verwijderd en lekker back to basic. Vind het veel stoerder nu. Heb inmiddels ook al een achterbumper geregeld, zodat ik daar dezelfde behandeling kan doen. Spul gaat binnenkort op Marktplaats.

Van:

rockanje2.jpg

Naar:

bumper2.jpg

ik vind die Tubes juist mooi

Kollee heeft nog een dubbele tube voor achter te koop liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 foto is meer dan 1000 woorden...

frame voor mijn yj gezandstraald. 1 klein roestplekje (rechtsachter onderrkant) 3 lager epoxy, 3 lagen chassislak..

nieuwe 2.5" lift kit met nieuwe orv schokdempers. totaal van 1 week s avonds hobbieen.. remmen vvorzien van nieuwe wielrem cylinders klauwen ..leidingen moeten nog..

volgende week verder. groeten paul, milsbeek

post-4446-0-82719800-1288205221_thumb.jp

post-4446-0-99890500-1288205238_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remblokken vervangen, was echt nodig, op de brug gezet bij een maat van me, brug met 4 van die poten, omhoog en toen kwamen we er achter dat op die manier de remleidingen te kort waren, hup balk onder de vooras en de brug iets laten zakken, flikkerd me de voorkant van de Jeep van de brug af, godverdegodver, hij gleed van zn 2 voorste poten af echt niet normaal meer, met passanten van straat en een hoop dikke spanbanden en een hydroliek hoge krik hebben we uiteindelijk spits gekregen om hem een beetje fatsoenlijk neer te zetten.

was me een middagje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...