Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

- eindelijk de uitlaat goed vastgezet, en gasdicht gemaakt

- het rommelig lopen van de auto opgelost. was mijn eigen domme schuld :bye1: bougiekabels #2 & #4 oper ongeluk omgewisseld...

- gebied rondom contactslot opgeruimd en alles weer netjes vastgezet (behalve de startknop, die moet nog een mooit plekje krijgen).

straks nog even verder met de handremschoenen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Verder met de gordels (bijna gelukt met die rot bouten)

-Stabilisatorstangen terug vast gezet (dacht dat deze los mochten blijven

voor de keuring)

-Bout vervangen van de voorste shackel (was 1 gang te kort)

-2 rotte plekken in het chassis uitgeslepen zodat ik daar 2 nieuwe stukjes

in kan lassen.

Rest mij morgen nog de banden terug om te wisselen en de spacers er van

tussen te halen want nu was het geheel te breed (6cm?? vanaf waar ze meten weet ik niet maar goed )

Nieuwe kruisjes persen in mijn achterste aandrijfas (zaterdag)

Volgende week terug naar de keuring met frisse moed :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo uniek is die knop ook weer niet ,tegenwoordig zijn er zat auto die er ook 1 hebben(zouden die ook last hebben van een kapot contactslot):(

Hehe, er zijn er zeker zat, maar volgens mij zijn die allemaal wat nieuwer en / of duurder :bye1: Uiteindelijk zet ik er gewoon een nieuwe cilinder in, maar die heb ik nu nog ff niet...

OT: handremzooi niet gelukt... morgen weer verder terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een doe hetzelf garage ontdekt :yes: dus vandaag daar de nieuwe transmissie pan er onder gezet. Hopelijk dat ie nou wel dicht blijft. De buren in de straat vragen zich al af wat al die plekken zijn:blush:

Ideaal vind ik dat zo'n garage, allemaal professioneel gereedschap bij de hand dus de dingen die ik heb uitgesteld ga ik nu lekker zelf doen. Behalve dan de transfercase doen want daar hik ik wel tegen aan om dat zelf te doen. Heb daar in de garage nog een Chevy Blazer gezien met de transfercase helemaa geschueurd. Dat risico wil ik niet lopen.:yes:

Daarna thuis nog even roest plekken nagelopen en met de staalborstel er overheen, en daarna wat zwarte hammerite erover. Moet het nog even volhouden tot volgend jaar. Dan gaat ie goed onder het mes en wordt alles gestraald en weer goed in de verf gezet. :lol: Tegen die tijd moet ie technisch ook weer helemaal in order zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...