Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

[ATTACH][ATTACH]8147[/ATTACH]

[ATTACH]8148[/ATTACH]

[ATTACH]8149[/ATTACH][/ATTACH]

Vandaag niets aan de Jeep,maar met de Bizzarrini van ons raceteam naar Duitsland geweest.

De wagen had de race in Silverstone dit weekend niet helemaal overleefd.

Remzadel afgebroken en aandrijfas gebroken.

Gaaf :bye1: (niet de schade natuurlijk :unsure:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HEI geplaatst. Doet het alleen als ik hem rechtstreeks op de accu aansluit. Als ik het via het contactslot laat lopen start ie niet. Ik heb ook al geprobeert met via een relais, maar ook geen resultaalt.

Iemand idee waar dit aan ligt?

(Loopt er wel veel beter op dan op mijn oude ontsteking)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m'n XJeetje ff over zijn bol gestreken. En bovendien heb ik hem blij gemaakt met nieuwe remschijven/-klauwen/-blokken en -slangen, althans laten doen door de garage.

Hoop morgen weer een stukje te kunnen rijden, hij heeft al te lang stilgestaan.

Prettig weekend allemaal, gr.

Ton Takel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog koelvloeistof vervangen. De vorige eigenaar had een prutser als monteur en heeft er gewoon water in gedaan met alle gevolgen van dien:wacko: Allemaal troep erin.

Nu zit de goede erin. Toch nog maar een keer vervangen over 5000 km. Zag er nog niet mooi uit.:bye1:

Tot over 2 weken. :unsure:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuur opgeruimd, zodat de werkbank weer tevoorschijn gekomen is:lol: Tevens de auto leeggeruimd in ter voorbereiding van de aircoklus die ik binnenkort ga doen. Heb de spullen immers al bijna een jaar in huis :unsure:

Ook maar alvast de rechter voorstoel eruit gehaald, zodat ik straks lekkerveel werkruimte heb. Daarbij helaas wel twee bouten van afgebroken :ph34r: Het leek wel alsof die vastgelijmd zaten (grijze prut bij het schroefdraad). Daar nu dus weer even een oplossing voor zoeken...

Nu is het net alsof ik bij Top Gear op bezoek ben, met de voorstoel in mijn woonkamer :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even gekeken naar de 2! rotte plekken in me chassis want dat was ook een puntje voor de keuring.

Word nog een leuk klusje denk ik.:bye1: (ga het ook niet redden voor de keuring dus ff kijken hoe ik dat moet regelen)

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...