Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Kenteken opgehaald bij het postkantoor.

Had het naar de RDW opgestuurd om te trek gewicht te vermelden:unsure:.

Mag nu met een auto van ruim 1500KG (Op kenteken) en bijna 200PK een aanhanger trekken van maar liefst 450KG ongeremd en 1000kg Geremd:wacko:.

Met m´n vorige auto, een Toyota Rav4 2.0 van 1185 kg mocht ik ongeremd 610KG en Geremd 1500KG trekken.

Beetje onlogisch allemaal, maar ik kan (Legaal;)) opzoek naar een trekhaak en een geschikte sleurhut:whistle:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen velgjes opgehaald bij Maurice en er onder gezet.;)

post-5222-12873035308441_thumb.jpg post-5222-12873035315803_thumb.jpg (speciaal voor Chris even een foto erbij hoe het eerst was:P )

post-5222-12873035310378_thumb.jpg

post-5222-12873035312291_thumb.jpg

Steken wel iets uit maar er zitten nog spacers tussen dus moet nog even zien of die er van tussen gaan.

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat zo bekijk ga je dat niet redden vanwege een historisch hoge kogeldruk.;);)

Maar het idee is leuk.:yes:

Is me ook veel te duur, zal wel een gebruikte Kip Kompact oid worden;).

OT:

Overhead console eruit gehaald om elektrisch een paar dingen te veranderen/aapassen ivm bediening lier en plaats CB.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou vandaag bij mijn Grand C. de homokineet hoezen gaan vervangen.

Jep, ik zou.......maar moest onverhoopt de Peugot van mijn meisie repareren voor de APK. Draag arm, homokineethoes, brandstofilter en nog wat kleine dingen. Ja en dat liep allemaal weer uit de hand natuurlijk.

Dingen gaan stuk en de winkels zijn al weer dicht. Dus de Jeep wordt even opgeschoven. Misschien dat ik de nieuwe hoezen dan maar mee neem op vakantie voor als ze helemaal door scheuren, dan doe ik dat des noods wel op de camping in Schotland..... Dus met andere woorden niks gedaan aan de Jeep vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weer begonnen met demonteren van het motorblok...

Carburateur eraf, kleppendeksels en tuimelaars verwijderd (bleek tijdens de testrit ook nog eens een rocker arm pivot gebroken.. Verder ontsteking verwijderd, carterpan eraf etc etc. Morgen maar eens op m'n gemak het spruitstuk en de koppen demonteren...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag lekker een lekkende radiator vervangen. wat een @#%$&job:wacko:.

Maar nu is de boel weer dicht.

ook nog ff knipperlicht bolletje over links vervangen.

Daarna me nog even boosgemaakt over een interieur fan die af en toe aan gaat en dan gewoon weer stopt.

Bleek onder achter het handschoenen vak een stroomtouwtje er geen zin meer in te hebben. Een en ander los getrokken en zwart draadje half weg gebrand.. boel blank gemaakt en met een deel van een sate prikker de boel weer vast gezet. Werkt weer goed. ook blijft nu de koppeling van de airco aangetrokken staan. In plaats van aan uit.

pfff.. Hoop dat het allemaal weer ff heel blijft.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Microfoon voor bluettooth bellen ff beter gemonteerd. Hij zat tussen stuurkolom en dashboard/meters (goed plekkie trouwens als je open rijd goed helder geluid) nu zit hij daar iets rechts van met de standaard microfoonklem aan de pastic front geklemd. Nu zakt tie niet meer weg.

Oh ja en mijn lier ff schoon gemaakt en opgerold. Er zat nog vijverdrek aan. :yes: (iemand over een sloot heen moeten lieren):no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...