Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

En je Jeep door dat kleine deurtje links in de hoek?

Of is dat voor je RC Jeep?

Bijna goed, nee daarin staat het laadstation voor de (robot) grasmaaier.

Ik heb daar nogal wat hoogte verschil tussen de tuin en de bestrating. De maaier staat straks net onder de vloer van mijn werkplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag delen van de onderkant van mijn jeep in de hamerhite hamerslag gezet. Ziet er als nieuw uit.

nu had ik mijn auto in de versnelling gezet en handrem erop. Draait mijn voor wiel toch. tot mijn schaamte ontdek ik dat ie dus achterwiel aandrijving heeft, ja toch? :lol:. nooit bij stil gestaan. maar ik heb hem ook pas 2 maanden en nog niet erg veel mee gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag delen van de onderkant van mijn jeep in de hamerhite hamerslag gezet. Ziet er als nieuw uit.

nu had ik mijn auto in de versnelling gezet en handrem erop. Draait mijn voor wiel toch. tot mijn schaamte ontdek ik dat ie dus achterwiel aandrijving heeft, ja toch? :lol:. nooit bij stil gestaan. maar ik heb hem ook pas 2 maanden en nog niet erg veel mee gereden.

Hij heeft idd achterwiel aandrijving.:P

Dus wil je je voorwielen vast zetten, even in de 4WD zetten en in de versnelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gister naar his gereden en halverwege de rit de voorste aandrijfas er onderuit gehaald na (incorrecte) diagnose. Daarmee wel een ander probleem 'opgelost'. Ben nu de dreinende herrie kwijt bij acceleratie onder belasting (klimmen) rond de 1800 toeren...

Oh, en verder een hoop km's gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...