Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Olie in achterdifferentieel vervangen.

Verder had ik nog last van piepen onder de auto. waarvan ik dacht dat het bij de Transmission mount vandaan kwam. bleek dat de bouten van mijn uitlaat los zaten.

waar mijn 2 kats zitten bij het einde van mijn spruitstuk gaan die boutjes heel snel los zitten. Rubicon kwaal:wacko: Achter gekomen op het rubicon forum.

Om dit op te lossen moet je in de bocht waar de uitlaat naar achter gaat een extra uitlaat ophangpunt maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff eerst maar eens de achterbak leeg gehaald en alle rotzooi weggegooid.

Daarna schoon gemaakt en ziipanelen er af gehaald en alle roestplekjes ingespoten met roestomvormer. Mat schoongemaakt en er weer ingelegd. Daarna weer zooi achterin gegooid:rolleyes:

Fan shroud weer vast gezet, fan liep aan, ben hard toe aan een nieuwe shroud zag ik wel. En de pakking van de uitlaat begint te lekken dus die moet ik morgen ook even vervangen.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Harley de voorvoorkkeerringen (3 x woordwaarde?) vervangen en de 8 remzuigers weer goed gangbaar gemaakt.

Bij de WJ de achteruitrijcamera via de juiste schakeling laten lopen zodat ie automatisch bij "R" aan gaat.

Dan heb jij wel andere remmetjes op je Harley want normaal heb je maar twee zuigers,ééntje voor en ééntje achter.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'r zijn wel meer dingetjes niet standaard :blink:......, eigenlijk nix meer behalve frame en versnellingsbak... :D:P

Dapper aan het verbouwen geweest!

De remmen van Harley zijn voor een beetje rond ploffen voldoende, maar wil je iets meer,moet je wel de remmen aan passen.

Zelf heb ik een setje Vrod remmen liggen.Dan ga ik van orgineel naar 2x4 zuigers voor en 1x4 zuigers achter.

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de pakking van de transmission fluid pan laten vervangen. Dus nou zou ie weer een tijdje lekdicht moeten zijn.:lol:

Morgen de pakking van het spruitstuk naar de uitlaat vervangen en kan dat er ook weer een tijd tegen. Gelukkig kwamen de bouten makkelijk los met hulp van wat WD40. :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...