Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

bracht garage krik even weg naar medejeeper en vergat de tirecarrier te blokkeren. Reed precies langs een stel politieagenten.

Achteruit de carport in hoorde ik een hoop herrie toen de openstaande carrier zich in mn scootmobiel boorde

Toen ik deze 2 lovers had gescheiden stonden er ineens 2 agentes en een agent om me te vertellen dat hij los stond. Daar was ik ondertussen al achter. Blijkbaar genoeg uniform op straat

Jammer dat er nog niet 1 komt als ik bel dat mn auto gesloopt is door een "fan "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend nuchter om 10.00 uur in het Havenziekenhuis aangegemeld voor 4e pijnblokkade, dit keer op facet-niveau in mijn nek.:D

Intake gesprek enz, bloedafname, operatieshort tot 12.00 uur liggen wachten, kwam de chirurg zeggen dat e.e.a. niet doorgaat want mijn bloeddruk was sky-high (223-122):D

Kan pas geholpen worden als mijn suiker en bloeddruk stabiel zijn.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend nuchter om 10.00 uur in het Havenziekenhuis aangegemeld voor 4e pijnblokkade, dit keer op facet-niveau in mijn nek.:D

Intake gesprek enz, bloedafname, operatieshort tot 12.00 uur liggen wachten, kwam de chirurg zeggen dat e.e.a. niet doorgaat want mijn bloeddruk was sky-high (223-122):D

Kan pas geholpen worden als mijn suiker en bloeddruk stabiel zijn.:yes:

Waardeloos Jan,

Sterkte.

Grtzz Albert & Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend nuchter om 10.00 uur in het Havenziekenhuis aangegemeld voor 4e pijnblokkade, dit keer op facet-niveau in mijn nek.:D

Intake gesprek enz, bloedafname, operatieshort tot 12.00 uur liggen wachten, kwam de chirurg zeggen dat e.e.a. niet doorgaat want mijn bloeddruk was sky-high (223-122):D

Kan pas geholpen worden als mijn suiker en bloeddruk stabiel zijn.:yes:

Da`s mooi kl*te,

Sterkte gewenst Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bracht garage krik even weg naar medejeeper en vergat de tirecarrier te blokkeren. Reed precies langs een stel politieagenten.

Achteruit de carport in hoorde ik een hoop herrie toen de openstaande carrier zich in mn scootmobiel boorde

Dit hoort meer in 't MEM-topic :D:D

Ik baal omdat ik voor de derde keer dit schooljaar griep/flinke verkoudheid heb ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik is niet blij met daimler-chrysler NL. Ik had een COC (certificate of conformity)aangevraagd vanwege de uitvoer van m'n bakkie. Was geen probleem, moest, vanwege de leeftijd van de auto, wel uit de states komen.

Netjes met 2 weken in huis.

Alleen.......

Nog 2 weken later viel er een rekening van 119E in de bus....:P Hadden ze wel van te voren even kunnen melden. Voor 1 A4tje met wat summiere gegevens.!@#$%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Garagehouder hier in het dorp boos ( terecht) omdat een aso zn auto heeft schoon gemaakt in de spuitcabine en bergen klei achterliet.

Nadat ik 2 eur extra had geinvesteerd om hem na wassing van mijn Jeep , helemaal schoon te spuiten.

de grond moet afgevoerd worden als vuile slib en daar moet hij extra voor betalen.

Ben al blij dat ik daar mag komen en zal een of andere zak het verpesten.

angryjt6.gifangryjt6.gifangryjt6.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik in 3 (DRIE) topics zit WJ-Theo daar geweldig te mopperen. Geeft het land de schuld terwijl het aan de provincie ligt. Mijn herhaalde advies: 5 km. verderop in Duitsland gaan wonen.

Spotten doen we hem hier toch niet, ik bedoel: wie waagt zich nou in de buurt van Echt.

Kan hij Blij zijn omdat de brandstof daar goedkoper is.

En misschien is het een hoogtepunt voor NL en D als hij daarheen verhuist, maar dat hangt af van zijn IQ.

:P:D:lol::no::lol::yes::P:P:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me net Tom van Tom & Jerry.

Muizenvallen, verschillende soorten gif - ze laten het allemaal links liggen. Al maandenlang zit alles in afgesloten bakken, maar ze weten toch te overleven.

Ik heb onderhand iedere kier en opening dicht gepurd of getimmerd, maar die beesten blijven maar komen. Als iemand nog een goede manier weer om die beesten te verjagen: graag. Een kat is geen optie helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik in 3 (DRIE) topics zit WJ-Theo daar geweldig te mopperen. Geeft het land de schuld terwijl het aan de provincie ligt. Mijn herhaalde advies: 5 km. verderop in Duitsland gaan wonen.

Spotten doen we hem hier toch niet, ik bedoel: wie waagt zich nou in de buurt van Echt.

Kan hij Blij zijn omdat de brandstof daar goedkoper is.

En misschien is het een hoogtepunt voor NL en D als hij daarheen verhuist, maar dat hangt af van zijn IQ.

:P:D:lol::no::lol::yes::P:P:ph34r:

GRIJNS allez manneke iek spreek diejen taol niet he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me net Tom van Tom & Jerry.

Muizenvallen, verschillende soorten gif - ze laten het allemaal links liggen. Al maandenlang zit alles in afgesloten bakken, maar ze weten toch te overleven.

Ik heb onderhand iedere kier en opening dicht gepurd of getimmerd, maar die beesten blijven maar komen. Als iemand nog een goede manier weer om die beesten te verjagen: graag. Een kat is geen optie helaas.

Een beetje voer, kaas, brood, iets wat ze lekker vinden in een hoge emmer doen, zorg dat ze erin kunnen springen..... en viola, erin en er niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me net Tom van Tom & Jerry.

Muizenvallen, verschillende soorten gif - ze laten het allemaal links liggen. Al maandenlang zit alles in afgesloten bakken, maar ze weten toch te overleven.

Ik heb onderhand iedere kier en opening dicht gepurd of getimmerd, maar die beesten blijven maar komen. Als iemand nog een goede manier weer om die beesten te verjagen: graag. Een kat is geen optie helaas.

Een beetje voer, kaas, brood, iets wat ze lekker vinden in een hoge emmer doen, zorg dat ze erin kunnen springen..... en viola, erin en er niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje voer, kaas, brood, iets wat ze lekker vinden in een hoge emmer doen, zorg dat ze erin kunnen springen..... en viola, erin en er niet meer uit.
Een beetje voer, kaas, brood, iets wat ze lekker vinden in een hoge emmer doen, zorg dat ze erin kunnen springen..... en viola, erin en er niet meer uit.

Dus bij veel muizen 2 emmers gebruiken?:ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bracht garage krik even weg naar medejeeper en vergat de tirecarrier te blokkeren. Reed precies langs een stel politieagenten.

Achteruit de carport in hoorde ik een hoop herrie toen de openstaande carrier zich in mn scootmobiel boorde

Toen ik deze 2 lovers had gescheiden stonden er ineens 2 agentes en een agent om me te vertellen dat hij los stond. Daar was ik ondertussen al achter. Blijkbaar genoeg uniform op straat

Jammer dat er nog niet 1 komt als ik bel dat mn auto gesloopt is door een "fan "

Ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets "stoms" tegen komt.

Ging onlangs mijn cj (met openstaande tirecarrier) parkeren, duw ik dat ding in de achterklep van mijn bmw, achterlicht in de frut :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me net Tom van Tom & Jerry.

Muizenvallen, verschillende soorten gif - ze laten het allemaal links liggen. Al maandenlang zit alles in afgesloten bakken, maar ze weten toch te overleven.

Ik heb onderhand iedere kier en opening dicht gepurd of getimmerd, maar die beesten blijven maar komen. Als iemand nog een goede manier weer om die beesten te verjagen: graag. Een kat is geen optie helaas.

Muizen ???????

Of zwarte ratten:ph34r:,Die krijg je bijna niet aan het eten. Ze laten eerst de jonge proeven en als die er ziek /dood van gaan blijven ze er zelf af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje voer, kaas, brood, iets wat ze lekker vinden in een hoge emmer doen, zorg dat ze erin kunnen springen..... en viola, erin en er niet meer uit.

Ik hoop dat het helpt. Ik heb een mooie constructie gemaakt. Erger dan muizen die door de kamer lopen, zijn muizen die de hele avond aan het pur-schuim aan het knagen zijn.

Muizen ???????

Of zwarte ratten:ph34r:,Die krijg je bijna niet aan het eten. Ze laten eerst de jonge proeven en als die er ziek /dood van gaan blijven ze er zelf af.

Uhh. Muizen zeker, maar hoe groot zijn die ratten? Hmm, ga niet lekker slapen nu zeg.

OT: M'n duim ontveld met de kaasschaaf tijdens het bereiden van een lekker maaltje voor de muizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhh. Muizen zeker, maar hoe groot zijn die ratten? Hmm, ga niet lekker slapen nu zeg.

Pas geboren 3 cm, 3maanden formaat muis, 6-8 maanden 15/20cm exclusief staart

OT: M'n duim ontveld met de kaasschaaf tijdens het bereiden van een lekker maaltje voor de muizen.

appelstukjes, ruiken zoet en sterk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...