Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

komt een gozer een dashboard bij me kopen vraagt wat mot je voor die deuren hebben die in die jeep zitten, ik noem een extreem hoog bedrag, nu heb ik geen deuren meer:lol:

hahahahaaa...:):lol:

jammer dat je geen foto hebt van je gezicht op dat moment.

on topic... uhm. Niks te mopperen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, mag nu morgen heel de dag op het potje piesen en krijg binnenkort een CT-scan.. dus we gaan verder de mallemolen in.

Weet nog niet goed of ik nu moet mopperen of blij moet zijn :P.

Maar goed, uiteindelijk krijg ik wel meer duidelijkheid....

ik hoop het beste voor je en wens je sterkte, Angelique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, mag nu morgen heel de dag op het potje piesen en krijg binnenkort een CT-scan.. dus we gaan verder de mallemolen in.

Weet nog niet goed of ik nu moet mopperen of blij moet zijn :P.

Maar goed, uiteindelijk krijg ik wel meer duidelijkheid....

Sterkte joh. Wat een gekloot dit soort processen hè

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... We vandaag een brief van school hebben ontvangen dat ik vanaf morgen op huiswerkbegeleiding moet angry2_emoticon.gifangry2_emoticon.gifangry2_emoticon.gif

Ik ga echt niet, moest 3 maanden geleden ook al, en mijn cijfers gingen alleen maar achteruit! :no: Dikke tijdverspilling daar! En de begeleidster is nog erger dan een heks! Zelf weet ze niks van talen als frans, waarbij mijn moeder mij zoveel beter kan helpen! Toen ik daar zat, zat ik de minuutje's af te tellen om weg te mogen! Ik zit daar gewoon voor niks! angry2_emoticon.gif We waren alleen onderling aan het sms'en, en met andere dingen bezig.

En het ergste is, dat ze me hebben ingedeeld zonder er over gesproken te hebben met mij/met mijn ouders.

Thuis kan ik zoveel beter werken...

En daarbij: Hoe laat ik mijn ouders duidelijk weten dat het geen zin heeft? Hebben aan tafel erover gesproken maar dat liep uit tot ruzie, en bij nader inzien was dat mijn schuld.

Maar ik flip echt!

Pfff.. Dat lucht ff op om mn verhaal hier kwijt te kunnen :huh:

angry_rgb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... We vandaag een brief van school hebben ontvangen dat ik vanaf morgen op huiswerkbegeleiding moet angry2_emoticon.gifangry2_emoticon.gifangry2_emoticon.gif

Ik ga echt niet, moest 3 maanden geleden ook al, en mijn cijfers gingen alleen maar achteruit! :no: Dikke tijdverspilling daar! En de begeleidster is nog erger dan een heks! Zelf weet ze niks van talen als frans, waarbij mijn moeder mij zoveel beter kan helpen! Toen ik daar zat, zat ik de minuutje's af te tellen om weg te mogen! Ik zit daar gewoon voor niks! angry2_emoticon.gif We waren alleen onderling aan het sms'en, en met andere dingen bezig.

En het ergste is, dat ze me hebben ingedeeld zonder er over gesproken te hebben met mij/met mijn ouders.

Thuis kan ik zoveel beter werken...

En daarbij: Hoe laat ik mijn ouders duidelijk weten dat het geen zin heeft? Hebben aan tafel erover gesproken maar dat liep uit tot ruzie, en bij nader inzien was dat mijn schuld.

Maar ik flip echt!

Pfff.. Dat lucht ff op om mn verhaal hier kwijt te kunnen :huh:

angry_rgb.jpg

er zijn genoeg mensen die de schooltijd toch wel een van de betere tijden van hun leven vond...

ik ga pas een oordeel vellen als ik net zo lang heb gewerkt als dat ik op school heb gezeten.

nu maar hopen dat het Jeepforum in 2023 nog bestaat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...