Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

sommige lui denken dat ze in een vrachtwagen zitten terwijl ze in een citroen niks rijden.

jullie kennen ze vast wel.. die kleine dinkytoys..

Gek he!! dat je spiegel aan gort is waneer je een meter uit de stoeprand rij

sukkels

wist niet dat jij een citroën nix hebt ;):P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) Ik heb m`n laptop laten vallen ...gloeiende gloeiende ... nu is m`n scherm naar de ......(hoe heet nou ook alweer Theo?) Zit mooi met een extern scherm opgescheept:blink::D

Zoek eens via google of ebay.com, ik heb zelf gisteren voor een Sony Vaio laptop een vervangend LCD paneel gevonden. Ik was voor € 150,00 incl. vezenden klaar.

Vervangen is redelijk goed zelf te doen bij de meeste modellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper....

Verschijnt er daarstrax bij Duiven ineens een Toyota dwars voor me op de snelweg... ;) 't Ding kwam ineens voor een vrachtwagen uit en klapte op de vangrail. Remmen en ontwijken mochten niet meer baten... Gelukkig reed ik rustig en met veel afstand, waardoor de klap "beperkt" bleef. Nadien schoof ik stuurloos door, tegen een voorbijrijdende Honda, om daarna nog door een tankwagen geraakt te worden.

Resultaat: Corsa total loss en nekklachten (spieren waarschijnlijk). Verder niet veel klachten buiten een paar snijwondjes.

In totaal waren er uiteindelijk 5 auto's betrokken... waarvan 2 vrachtwagens.

Jammer.. De Corsa was een fijne en zuinige auto....:lol:

post-160-12873017684157_thumb.jpg

post-160-12873017685536_thumb.jpg

post-160-12873017686585_thumb.jpg

't is Kud!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper....

Verschijnt er daarstrax bij Duiven ineens een Toyota dwars voor me op de snelweg... ;) 't Ding kwam ineens voor een vrachtwagen uit en klapte op de vangrail. Remmen en ontwijken mochten niet meer baten... Gelukkig reed ik rustig en met veel afstand, waardoor de klap "beperkt" bleef. Nadien schoof ik stuurloos door, tegen een voorbijrijdende Honda, om daarna nog door een tankwagen geraakt te worden.

Resultaat: Corsa total loss en nekklachten (spieren waarschijnlijk). Verder niet veel klachten buiten een paar snijwondjes.

In totaal waren er uiteindelijk 5 auto's betrokken... waarvan 2 vrachtwagens.

Jammer.. De Corsa was een fijne en zuinige auto....:lol:

't is Kud!:)

Dat is zeker balen, Rob.

Hopelijk blijft de spierpijn beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper....

Verschijnt er daarstrax bij Duiven ineens een Toyota dwars voor me op de snelweg... ;) 't Ding kwam ineens voor een vrachtwagen uit en klapte op de vangrail. Remmen en ontwijken mochten niet meer baten... Gelukkig reed ik rustig en met veel afstand, waardoor de klap "beperkt" bleef. Nadien schoof ik stuurloos door, tegen een voorbijrijdende Honda, om daarna nog door een tankwagen geraakt te worden.

Resultaat: Corsa total loss en nekklachten (spieren waarschijnlijk). Verder niet veel klachten buiten een paar snijwondjes.

In totaal waren er uiteindelijk 5 auto's betrokken... waarvan 2 vrachtwagens.

Jammer.. De Corsa was een fijne en zuinige auto....:(

[ATTACH]1300[/ATTACH]

[ATTACH]1301[/ATTACH]

[ATTACH]1302[/ATTACH]

't is Kud!:)

oeps toch geluk gehad zo te zien jij blij dat engeltjes bestaan :lol:

beter auto total loss dan jezelf :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

krijg ik vanmiddag telefoontje van de dealer.. geen kenteken binnen waren problemen met de computer in veendam.. waarschijnlijk maandag.....:D...

heb het nu wel een beetje gehad met die dealers... steeds die k#t smoesjes en loze beloftes......

toch maar weer het weekend uitzitten....

Laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff... ik ga nooooit meer (lees "eerder") naar de dokter :D

Zit ik nietsvermoedend na dat bezoekje de hele dag in het ziekenhuis voor onderzoekjes hier en onderzoekjes daar...

wildde ze me ook nog bijna houden!;)

En tot overmaat van ramp moet ik ook nog onder het mes... (blindedarm is vet ontstoken) over een week of 4-5.... bibber bibber

Dit was mijn eerste kennismaking met een ziekenhuis:(

Zo nu eerst een bakkie :bye1: (thee).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...