Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

ik krijg mn contacten en mappen van outlook niet overgezet op mn nieuwe pc

PST file van de oude ( Outlook 2003) krijg ik niet geimporteerd op mn outlook van 2007 ( Onvoldoende rechten terwijl ik zelf de admin ben)

*^%$%#$#^&%&(

Admin probleem is een bekend probleem, dat had ik eerst ook maar weet niet meer hoe ik het opgelost heb :rolleyes:.

Probeer eens Mozilla Thunderbird op de oude PC te installeren, dus alle oude mails/instellingen/gegevens worden dan automatisch geïmporteerd door Mozilla vanaf Outlook 2003.

Probeer daarna Mozilla Thunderbird te installeren op de nieuwe PC, en daarmee vanuit de oude PC importeren...

Thunderbird is zoveel beter dan Outlook (vind ik) :yes:

Succes, laat ff weten of het gelukt is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaar op de A12 iemand met 70 tot 80 km per uur achter binnen komen rijden in de WJ :bye1:

Naar alle verwachting WJ total, unibody compleet naar binnen gedrukt rechts achter :yes:

Gelukkig geen lichamelijk letsel.

las van morgen in de krant dat je nog veel meer geluk hebt gehad, dat de bestelbus die achterop je reed in brand vloog en de man 8 gasflessen in zijn bus had staan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

las van morgen in de krant dat je nog veel meer geluk hebt gehad, dat de bestelbus die achterop je reed in brand vloog en de man 8 gasflessen in zijn bus had staan.:bye1:

..volgens mij wordt het nog 'leuker' (jaja, je weet wat ik bedoel):

Het was een BHV-wagen en de flessen waren brandblussers. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkt toch nog iets anders niet goed te zijn met mun darmen... en dan moet ik ook nog eens drie weken(!) wachten tot ik de afspraak heb, waar ik (misschien) te horen krijg wat ik precies heb.....

(zit je eenmaal in de mallemolen van het ziekenhuis ben je er ook nog niet eens zo snel vanaf :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...