Spring naar bijdragen

welk beroep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...
Ik ontwerp software en schrijf (school) boeken over het ontwerpen en daadwerkelijk schrijven van software.

Updateje... Nog niet echt mijn beroep, maar vanaf September ga ik de FotoAcademie doen, zodat ik hier over ongeveer drie jaar hopelijk kan schrijven dat ik professioneel fotograaf ben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuk topic ;-)

Ik ben sinds 1,5 jr logistiek engineer bij de Kon. Luchtmacht waar ik werk aan diverse projecten. Vanaf augustus wordt ik van burger blauw gespoten, oftewel ik wordt militair. Om dat voor elkaar te krijgen mag ik 15 maanden op de KMA te breda doorbrengen. Vrees dat ik dan erg weinig tijd heb voor mijn Jeep. Hopen dat er dan ook niets aan hoeft te gebeuren, al is dat een utopische gedachte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben senior network-engineer en doe het beheer en design voor een aantal heel grote glasvezelnetwerken.

Dus zorg ervoor dat de mensen welke binnen onze projecten een glasvezel in huis hebben (en dat worden er steeds meer) alle diensten zoals (heel snel) internet, telefonie en Digitale TV goed afgeleverd krijgen.

In alles denken we groot, snelheid, bandbreedte, dus ook auto's :yes:

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dan ook maar ff.

Turbine monteur (Stoom en Gas)

Momenteel uitgeleend via STS aan Franko Tosi (Legnano, Italie) Als NIEUWBOUW:wacko: Monteur (Ben Eigenlijk Service/Onderhouds monteur:whistle:)

Is wel lekker werken hier met gemideld 36 Graden:no:, en nog MINIMAAL 8 weken te gaan.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Dan kan ik mij ook wel een keer voorstellen..

Ik importeer snelle zeilboten en jachten, ook een excuus om een XJ met een sterke trekhaak te hebben..

Bootjes komen uit Frankrijk http://www.fastsailing.nl/default.asp?contentID=505

Of uit Argentinië met veel passie en finesse gebouwd: http://www.fastsailing.nl/default.asp?contentID=508

Om ook echt mijn auto te kunnen betalen werk ik ook regelmatig in de bouw, montagewerk, nu nog een maand (en dan is ie echt klaar) bij het geluidscherm langs de A2 aan de kant van Maarssen..

3118247867_c960517981.jpg?v=0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuk topic ;-)

Ik ben sinds 1,5 jr logistiek engineer bij de Kon. Luchtmacht waar ik werk aan diverse projecten. Vanaf augustus wordt ik van burger blauw gespoten, oftewel ik wordt militair. Om dat voor elkaar te krijgen mag ik 15 maanden op de KMA te breda doorbrengen. Vrees dat ik dan erg weinig tijd heb voor mijn Jeep. Hopen dat er dan ook niets aan hoeft te gebeuren, al is dat een utopische gedachte...

He Marco,

Als je nog steeds op de KMA zit, dan ben je dus vanaf nu collectief verzekerd via mij :D

www.prinsenland-adviseurs.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ook voor mij een nieuw topic, wel leuk moet ik zeggen.

Dus ook maar ff invullen. Ik ben een administratief technisch medewerker bij een leasemaatschappij in Utrecht. Kom je wel eens langs A2/A12 t.o.v. utrecht, dan is het dat mooie grote gebouw met een enorme Ster op zijn dak. In de volksmond ook wel "de frituurpan" genoemd :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

me too... Application Manager Benelux en France bij een Steenwol producent...beetje nieuwe dingetjes opzoeken in de markt, marketing, lobby bij overheidsinstanties, toepassingstesten op schepen, industrie en gebouwen, Brandtesten...Geweldig!!....en er ook nog voor betaald krijgen haha...!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

me too... Application Manager Benelux en France bij een Steenwol producent...beetje nieuwe dingetjes opzoeken in de markt, marketing, lobby bij overheidsinstanties, toepassingstesten op schepen, industrie en gebouwen, Brandtesten...Geweldig!!....en er ook nog voor betaald krijgen haha...!!

kun je ook proefpaketten leveren??

Voor 45 m2 ;)

komend voorjaar de zolder isoleren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha. wist dat die vraag zou gaan komen haha. nee, dit is uitsluitend technische isolatie. voor je zolder hebben we de afdeling bouw.... Je mag bij wel het pasje van de bouwmaat lenen.... dan ben je iig goedkoper uit danbij de praxis en ook nog stuk goedkoper dan de techniesch isolatie materialen voor de proces en marine industrie ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bosbouwkundige en eigenaar van Engbers Bosbeheer, adviseurs voor de groene ruimte.

Engbers bosbheer is een adviesbureau voor bos-, natuur- en landschapsontwikkeling. Wij kennen twee kernactiviteiten, te weten: beheer & advies en trainingen.

Voor de geinteresseerden: zie onze site: www.engbersbosbeheer.nl

De site wordt eind januari / februari aanstaande drastisch vernieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van beroep cad /cam engineer,cnc draaier frezer bij een machine fabriek.

Voor wie niet weet wat cad/cam betekend,CAD het is op de computer 2D/3D tekenen,en ontwerpen.

CAM is de tekening vertalen naar een programma voor computer gestuurde metaal bewerkings machines (CNC).

Wij bewerken voornamelijk alle soorten metaal.

martin

post-3709-12873020930627_thumb.jpg

post-3709-12873020936249_thumb.jpg

bewerkt door subapresa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zal ik me ook maar prijs geven :

Ik heb een electronica winkel in Waalwijk (www.boris.nl) , waar ik 2 werknemers heb , we vekopen : disco-apparatuur , electronica onderdelen , 27mc , auto-hifi.

Verder verkoop ik met mijn ander bedrijfje nieuwe en gebruikte Jeep-onderdelen voor Cherokee (www.cherokeeparts.nl)

En nieuwe onderdelen voor de Grand-cherokee (binnenkort ook gebruikt) (www.grandcherokeeparts.nl)

En verkoop ook jeep gadgets (petjes , sleutelhangers , park-sign borden etc.etc.) (www.jeepwinkel.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb samen met me ouders een fiets/bromfietszaak in Noordwijk zh.

We hebben 1 full time en een Part time werknemer.

We verkopen en repareren fietsen,scooters,snor/bromfietsen,schaatsen,kleding en accesoires.

Verder verhuren we ook fietsen en van de zomer ook scooters.

We bestaan al ruim 100 jaar.

Voor een indruk kijk maar is op onze website www.mooijekind-fietsen.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...