Spring naar bijdragen

RANDOMAN

Forum member
  • Aantal bijdragen

    609
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Neutral

Over RANDOMAN

  • Verjaardag 28/03/1975

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    (Nog)Geen Jeep
  • Bouwjaar
    N.v.t.
  1. XJ, onderdeel raam / deuropener

    Ik zoek een het rode onderdeeltje op de foto (foto klikken) . Is afgebroken bij het bevestigen van een raammotor. Moet op het ijzeren ding komen dat de deur afsluit of opent. Deur sluit wel op afstandbediening, dus s voor het mnuale gedeelte knop binnen in auto. Alvast bedankt.
  2. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Ja die werkt maar staat geen trekgewicht bij.
  3. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Ik heb gedaan wat je hebt aangegeven. Onderstaand de reactie. Daarna ben ik aan de slag gegaan met het mailadres dat aangegeven is in onderstaande mail. customerassist 13-09-2017 Dear Arjan:Thank you for contacting the FCA US Customer Assistance Center.Your vehicle was built to export specifications I do not have access to the information you are requesting. Please contact our local FCA officesin your area at Jeep at 00800 0 426 5337 or email them at: customercareinternational@fiat.com.That Center is staffed with trained professionals ready, to address yourconcerns. Thanks again for your email. Sincerely, Sharon Customer Service RepresentativeFCA US Customer Assistance Center
  4. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Ja, nu gaan jeep (vanuit italie (fiat - aardige man overigens)) en rdw naar elkaar wijzen. RDW wil een built sheet hebben van de importeur. Jeep zegt dat ik een met een vergelijkbare auto naar het rdw moet gaan en dan verzoeken of hetzelfde gewicht op kenteken mag. Dit schiet noet op. En het begon nog zo hoopvol ivm de vlotte en snelle medewerking vanuit Italie, ik werd zelfs telefoisch benaderd. Het suffe van dit alles is nog wel dat onder de motorkap, onder het VINnummer, allerlei gewchten vermeld staan waarvan ik vermoed ook het teek of treingewicht. Ik voeg het bij. Je zou dan toch zeggen dat dit afdoende zou moeten zijnn voor de rdw zeker gezien het gegeven dat er niet al teveel variatie is voor de 4.0 liter motoren. Het laagste max. trekgewicht is voor mij al meer dan voldoende. Hoe moeiliijk kan het allemaal weer gemaakt worden.
  5. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Niet dus. Links ingevuld nika ontvangen. Wel contact met Jeep wat nu in Italie zit maar die kwamen ook weer met een hoop onzi n. Gaven me de tip om een vergelijkbaar kenteken bij rdw aan te leveren van een soortgelijk voertuig. Word er een beetje moedeloos van, hoe moeilijk kan het zijn om een builtaheet aan te leveren...
  6. Kachel kabel probleempje

    Klopt het is gelukt met wat buigen en wat derailleur olie. Doet het ook prima met het afgebroken palletje. Thx had al bijna een andere unit gekocht.
  7. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Vanochtend gedaan. Thx. Ik laat het weten als ie er is..
  8. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Thanks voor de uitgebreide uitleg. Ik had de zoekfunctie al gebruikt. Maar kwam daar niet verder mee. De linkjes in oude tpics werken niet meer. En de optie om een kentekenbewijs van een soortgelijke mee te nemen werd al direct afgeserveerd aan de telefoon door de rdw medewerker. Ik heb volgens die man echt een built sheet nodig met daarop vermeld mijn vincode.
  9. Goedemiddag, Ik heb een xj meegenomen uit het VK. Ingevoerd in Nederland en op het kenteken staat dat er niets mag worden getrokken met het ding. Aanvraag ingediend bij RDW dat aan te passen want er zit inmiddels een trekhaak op. Nu geeft RDW aan dat er vanuit de fabrikant niets vermeld staat in hun systemen. Het betreft een facelift XJ 4.0 limited , bouwjaar 1998 op kenteken gezet in 1999. Nu wil het RDW een built sheet waarop mijn vin-nummer staat vermeld de trekgewichten./ Probleem is dat ik niet wet waar ik die gegevens op ka vragen. Ik heb het bij FIAT geprobeerd aangezien die nu Jeep in hun stal hebben. Ik heb vanuit de VS een document uit 1998 waarop alle specs staan, inclusief de 5000 LB maximale trekgewicht. Dat is 2267 KG, en dat is ook wat autoweek op de site aangeeft als maximale trekgewicht voor dit model; http://www.autoweek.nl/kentekencheck/JP-640-P specs Op autoweek weten ze dus wel precies wat mijn auto mag trekken, bij het RDW niet. Hoe komt autoweek dan aan de data? Dan is het trekgewicht sowieso voertuig en modelspecifiek lijkt me. Het komt ook exact overeen met wat op in een brochuire staat. Zie bijlage PDF voor de specs die ik vanuit de VS ontving. Op blad 4 de data mbt trekken van aanhang. Om een lang verhaal kort te maken; hoe krijg ik dat trekgewicht nu op mijn kenteken zonder al te veel poespas. 1998_Jp_Cherokee_Specs.pdf
  10. Onderdeel van kachelbediening XJ

    Zie het plaatje. Ik zoek het plastic deeltje waar de kabel in met worden geplaatst. Heb je een kapotte kachelbediening waar dit deel nog heel van is dan doe je me daar een groot plezier mee
  11. Kachel kabel probleempje

    Hoe kan ik dit beste oplossen? Kabel is niet meer recht maar een knik erin waardoor de kabel niet goed de kabelhuls in kan. Daarnaast is het palletje af gebroken. Hoe beste op te lossen? Nieuwe kabel en kachelbediening noodzakelijk of is er een quick fix? Zie fotos volgende post
  12. Hoi, ik zag je topic mbt velgen. Een vraagje:

     

    Mag ik vragen hoe je dat hebt opgeknapt want het ziet er weer flitsend uit? Ik heb op sommige velgen dezelfde lelijke oxidatie en aantasting, wel wat minder dan op jouw eerste fotos maar als er simpel wat aan op te knappen valt.....

    hoor graag van je 

  13. Velgen 5x114.3

    Mag ik vragen hoe je dat hebt opgeknapt want het ziet er weer flitsend uit? Ik heb op sommige velgen dezelfde lelijke oxidatie en aantasting, wel wat minder dan op jouw eerste fotos maar als er simpel wat aan op te knappen valt.....
  14. Raammotor rechts achter XJ 1999

    Een raammotor dus. Iemand zoiets op de plank? Xj 1999
×