Spring naar bijdragen

welk beroep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by 87wrangler@Jul 10 2005, 15:50

Politicus bij een linkse partij??  happy.gif <div align="right">

Copper = Agent ? smile.gif

Volgens mij KLPD, die hebben ook nog een periode in Grand Cherokees gereden .... was natuurlijk te duur ... en ruzie wie de dienstauto mee naar huis krijgt.

BTW Ik ben projectmanager, ook in de ICT, en bemoei me meestal met grote systemen / netwerken.

De Jeep liefde is al zolang ik me kan herinneren. Hiermee wederom het bewijs dat het in de genen zit.

Groet, JPK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Jul 11 2005, 19:46

Staat ie al op de monumentenlijst? wink.giftongue.gif <div align="right">

in dat geval kun je er subsidie wink.gif voor aanvragen

@Tristan.

jij hebt er je hele leven er voor gewerkt. dan vind ik dat je het meer dan verdient hebt, ik hoop alleen dat als/wanneer mijn tijd komt de mensen er net zo over denken.

t zijn de mensen die wel kunnen/mogen maar niet willen mad.gif die ik graag in contact breng met mijn voorbumper...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Jul 10 2005, 11:54

Ik ben administrateur (voor sommige beter bekend onder de naam: stoffige boekhouder  cool.gif )

<div align="right">

Stoffig????? ohmy.gif

Daar heb ik, als boekhouder voor een stuk of 40 bedrijfjes, nog nooit de kans voor gekregen! wink.gif

Beetje meer aan image-building doen misschien?? tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenaar van 2 bedrijven een detailhandel en een groothandel

Ik heb een winkel die zich bezig houdt met de verkoop akoustische toetsinstrumenten, dus piano's en vleugels. klik

en

een groothandel die zich bezig houdt met de verkoop van piano's en vleugels en materiaal daarmee betrekking hebbende. klik

bewerkt door schumer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk als service-technicus bij een middel-groot installatie bedrijf in de buurt van Oss

Werkzaamheden:

Het oplossen van alle voorkomende storingen in de installatie-techniek met voorkeur voor de utiliteits bouw kantoren, scholen enz.

Verder als we het rustiger hebben pleeg ik onderhoud aan deze installaties.

Het leuke hiervan is dat ik hiervoor ook nog eens een salaris ontvang, maar dat gaat meestal op een mijn Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groepsleider constructeur, op dit moment nog bij een ingenieurs bureau en per 5 september (deze week getekend) bij een fabricant van interne transport systemen. Denk hierbij aan rollenbanen transportbanden palletiseer inrichtingen etc.

Taken: bedenken van oplossingen voor diverse transport problemen, dit samen met een projectteam uitwerken laten maken en installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

Ik heb een eigen tekenburo in de en lever hier ook de machines voor, het gaat dan hoofdzakelijk om intern transport systemen maar ook constructie ed.

Hierdoor kan ik veel dingen van de jeep voor mezelf en anderen tekenen en maken.

Ben nu lekker op vakantie maar kon het ff niet laten laugh.giflaugh.giftongue.giftongue.gif

JAJA schat ik kom eraan mad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Jul 17 2005, 11:06

hoi,

Ik heb een eigen tekenburo in de  en lever hier ook de machines voor, het gaat dan hoofdzakelijk om intern transport systemen maar ook constructie ed.

Hierdoor kan ik veel dingen van de jeep voor mezelf en anderen tekenen en maken.

Ben nu lekker op vakantie maar kon het ff niet laten  laugh.gif   laugh.gif   tongue.gif   tongue.gif

JAJA schat ik kom eraan mad.gif   mad.gif <div align="right">

Prettige vakantie!!

btw.... heb jij wel es in de beveiliging gewerkt?? Je hebt zo'n bekend hoofd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...