Spring naar bijdragen

Trotse Jeep eigenaars gezocht voor portretserie


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Je kan ook op 9 november naar Veldhoven komen. Ladingen jeeps en eigenaren.

Weliswaar de meesten niet in werkkleding, maar je kan de Jeeps in alle gradaties van schoon tot baggervies fotograferen met de trotse eigenaars erbij ( vaak in dezelfde gradaties ) :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

en als je naar het zuiden afrijdt. dan mag je ook over Helmond rijden daar wonen ook nog een paar jeepers. zoals freakin, big-caboose, 6wheeler, maurice coolen, en geitenhoeder theo-cj7, en ik zei de gek :wub:. ik zal wel ff peilen of ze er zin in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook op 9 november naar Veldhoven komen. Ladingen jeeps en eigenaren.

Weliswaar de meesten niet in werkkleding, maar je kan de Jeeps in alle gradaties van schoon tot baggervies fotograferen met de trotse eigenaars erbij ( vaak in dezelfde gradaties ) ;)

Dat is altijd leuk!

Mocht je binnen nu en een paar weken in de buurt van Gilze komen dan mag mijn chief er ook best mee op. Foto's op www.lenpcustoms.mijnalbums.nl

Ik zet je op de lijst, dank je! Zo'n Chief misstaat niet in de serie :)

en als je naar het zuiden afrijdt. dan mag je ook over Helmond rijden daar wonen ook nog een paar jeepers. zoals freakin, big-caboose, 6wheeler, maurice coolen, en geitenhoeder theo-cj7, en ik zei de gek :wub:. ik zal wel ff peilen of ze er zin in hebben.

Klinkt goed! En Jeepers die bij elkaar in de buurt wonen (globaal), dat is natuurlijk weer fijn qua brandstof & reistijd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet te ver wilt rijden, kun je ook even richting Haarlem Noord komen en m'n meisje met haar YJ op de plaat zetten. Stuur nog een berichtje met contactgegevens als je interesse hebt.

Je hebt overigens al een behoorlijke berg te pakken volgens mij.... :rolleyes:

Complimenten met het idee trouwens. Lijkt me erg leuk om een diversiteit van heel verschillende mensen te zien met een Jeep als rode draad. Leuk bedacht!!

groeten

Ronald

"]hardtop18ek3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je nog mensen/jeeps willen fotograferen, mag je ook in Rauris wel langs komen.

't is voor nu een beetje ver weg, maar als ik het kan combineren met een vakantie, graag! :D

Als je niet te ver wilt rijden, kun je ook even richting Haarlem Noord komen en m'n meisje met haar YJ op de plaat zetten. Stuur nog een berichtje met contactgegevens als je interesse hebt.

Berichtje ontvangen :rolleyes: Bedankt!

Complimenten met het idee trouwens. Lijkt me erg leuk om een diversiteit van heel verschillende mensen te zien met een Jeep als rode draad. Leuk bedacht!!

Dank je, dat blijft vaak een fikse uitdaging op de Academie, om leuke / goed iedeeen te verzinnen. Ik ga straks de eerste testshots maken, en dan hopelijk maandag horen wat men op de Academie van het idee vind.

Het lijkt er op dat je nog een KJ mist......

Moet het een Jeep zijn, ik heb ook nog een Isuzu Vehicross, is er maar 1 van in NL, wat dat is?

http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_VehiCROSS

Interessante wagen. Daar wil ik vast wel ooit iets mee doen, maar in deze serie gaat het echt om de Jeeps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals sommigen van jullie misschien al weten, studeer ik sinds September aan de FotoAcademie in Amsterdam. Voor mijn Vrij Werk wil ik (onder andere) een portretserie maken van de trotse Jeep eigenaar en zijn of haar Jeep.

Ik zoek dus mensen die in hun dagelijks kleding (strak in pak, of overall, alles er tussenin, afhankelijk van wat je normaal overdag draagt) op de foto willen naast de Jeep. Het wordt een serie waarbij iedereen min of meer op dezelfde wijze op de foto gaat, zodat er een hele duidelijke eenheid tussen de foto's ontstaat. Ik zou het leuk vinden om een mengeling van oude en nieuwe Jeeps te fotograferen. Mooi is natuurlijk iemand die overdag in pak zijn werk doet, naast een zwaar aangepaste Wrangler. De oudere, klassieke, modellen zijn natuurlijk ook prachtig om te portreteren, maar ook de gewone, standaard Jeeps (nieuw of oud) wil ik graag meenemen. Mensen met meerdere Jeeps mogen wat mij betreft met één of alle Jeeps op de foto.

Aangezien men op de FotoAcademie niet snel tevreden is, bestaat de kans dat de foto's over moeten, die mogelijkheid wil ik graag open houden. Ik kom uiteraard naar jullie toe, met al mijn apparatuur. Als het goed is hoeft zo'n fotosessie niet langer dan een uurtje, misschien twee, te duren.

Als tegenprestatie wil ik iedere deelnemer een mooie print van de uiteindelijke foto geven.

Dit moet allemaal in Januari klaar zijn, dus in de komende maanden wil ik foto's gaan schieten. Bewust niet op evenementen, omat ik de mensen in hun dagelijkse outfit wil hebben.

Als er Jeepers zijn die mee willen werken, dan graag aanmelden via PM.

Alvast heel erg bedankt!

Je kan eens langskomen in Hoofddorp, een CJ5 uit '75 in restauratie en een YJ uit 1988. OOk nog een berg andere auto's...Opel GT uit 73, Volvo Amazone GT uit 67, Chevvan uit 1981, BMW 525 TDS en een mazda 323F uit 92

Het is maar een Hobby!:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan eens langskomen in Hoofddorp, een CJ5 uit '75 in restauratie en een YJ uit 1988. OOk nog een berg andere auto's...Opel GT uit 73, Volvo Amazone GT uit 67, Chevvan uit 1981, BMW 525 TDS en een mazda 323F uit 92

Het is maar een Hobby!:thumbsup:

Leuk, en lekker dichtbij! Ik zal je zeker aan de lijst toevoegen, dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Authentieke XJ in Zelhem (authentiek omdat de blanke lak erafgebladderd is en hij nu matblauw is :whistle:) en een nagenoeg originele CJ7 '(under)powered by Renault' een paar uurtjes rijden zuidelijker in Gap (Hautes-Alpes, France). In dat laatste geval: kom vooral met je Jeep, kunnen we lekker in de zandbak spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...