Spring naar bijdragen

Trotse Jeep eigenaars gezocht voor portretserie


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Zoals sommigen van jullie misschien al weten, studeer ik sinds September aan de FotoAcademie in Amsterdam. Voor mijn Vrij Werk wil ik (onder andere) een portretserie maken van de trotse Jeep eigenaar en zijn of haar Jeep.

Ik zoek dus mensen die in hun dagelijks kleding (strak in pak, of overall, alles er tussenin, afhankelijk van wat je normaal overdag draagt) op de foto willen naast de Jeep. Het wordt een serie waarbij iedereen min of meer op dezelfde wijze op de foto gaat, zodat er een hele duidelijke eenheid tussen de foto's ontstaat. Ik zou het leuk vinden om een mengeling van oude en nieuwe Jeeps te fotograferen. Mooi is natuurlijk iemand die overdag in pak zijn werk doet, naast een zwaar aangepaste Wrangler. De oudere, klassieke, modellen zijn natuurlijk ook prachtig om te portreteren, maar ook de gewone, standaard Jeeps (nieuw of oud) wil ik graag meenemen. Mensen met meerdere Jeeps mogen wat mij betreft met één of alle Jeeps op de foto.

Aangezien men op de FotoAcademie niet snel tevreden is, bestaat de kans dat de foto's over moeten, die mogelijkheid wil ik graag open houden. Ik kom uiteraard naar jullie toe, met al mijn apparatuur. Als het goed is hoeft zo'n fotosessie niet langer dan een uurtje, misschien twee, te duren.

Als tegenprestatie wil ik iedere deelnemer een mooie print van de uiteindelijke foto geven.

Dit moet allemaal in Januari klaar zijn, dus in de komende maanden wil ik foto's gaan schieten. Bewust niet op evenementen, omat ik de mensen in hun dagelijkse outfit wil hebben.

Als er Jeepers zijn die mee willen werken, dan graag aanmelden via PM.

Alvast heel erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het gaat goed. Ik heb nu al twee deelnemers :lol:

Voor de mensen die zich nog aan gaan melden, kunnen jullie vermelden welke auto's jullie hebben? Van sommige forummers weet ik het wel, maar niet van iedereen. Ook is het handig te weten naar welke plaats ik zou moeten rijden, i.v.m. mijn logistieke planning.

:lol:

Edit: 3 deelnemers, zie post boven :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol:...'k ben ook meestal undercover hahaha

ot: dus heb je er nu al 6!

De tussenstand is 8 eigenaars in 4 regio's met 10 jeeps:

3x ZJ

1x XJ

1x TJ

2x YJ

2x CJ7

1x CJ5

Dus ik mis vooral nog was exotischere Jeeps. Ik zou graag een Wagoneer en / of een J20/J10 hebben, en de nog oudere types (ben nog niet 100% thuis in de typebenaming, maar iets zoals die fantastische paarse Jeep die zaterdag in Wijk aan Zee was:

_MG_2671.jpg

Ook die rode geprepareerde XJ (of is dat een MJ) die volgens mij achter een J10/20 hing zou ik graag op de foto zetten (die combinatie vind ik fantastisch).

_MG_2228.jpg

Maar tot nu toe ben ik heeel erg blij met de huidige opkomst. Ik hoop dan ook dat ik straks een serie heb liggen waar ik, maar vooral ook alle mede Jeepers trots op kunnen zijn!

bewerkt door Mitchell2.24v
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt deze dus?

Deze man zit niet op het forum hier maar ik spreek hem geregeld.

Ja, denk dat die het is. Ik zou het heel gaaf vinden als ik hem en uiteraard zijn Jeeps ook op de foto zou mogen zetten. Als hij daar interesse in zou hebben, kan ik je mijn gegevens wel doorgeven, zodat hij contact op kan nemen, of als hij dat liever heeft, neem ik contact op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, denk dat die het is. Ik zou het heel gaaf vinden als ik hem en uiteraard zijn Jeeps ook op de foto zou mogen zetten. Als hij daar interesse in zou hebben, kan ik je mijn gegevens wel doorgeven, zodat hij contact op kan nemen, of als hij dat liever heeft, neem ik contact op.

Dat is geen probleem. heb hem al gesproken. Zijn jeeps zijn wel voorzien van reclame van een bandenmerk die hij levert. Is dat een probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Mitch,

Kom deze kant ook maar op staan er genoeg hier voor de deur:)

Zal ik zeker doen :yes:

Dat is geen probleem. heb hem al gesproken. Zijn jeeps zijn wel voorzien van reclame van een bandenmerk die hij levert. Is dat een probleem?

Dat is geen probleem. Het wordt een vrij werk opdracht (en in die zin dus min of meer een kunstwerk, hoewel ik die term hier zelf wat te zwaar vind). Reklame is dus geen probleem. Het gaat mij om de diversiteit aan Jeeps en de eigenaren die trots zijn op hun Jeep(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mitchell als je zondag 2 November bij JeepEd langs kan komen

dan heb je direct de gelegenheid om 3 wonderschone 5.9ens

te fotograferen.

Lijkt mij 1 wonderschoon plan.

(ik geloof dat Ed zijn oogverblindende witte Wrangler

dan ook in het zonnetje zet, voor deze gelegenheid

poets hij 'm graag nog even)

Tot Zondag dan maar !!!!

Mvgr Rich:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken de ZJ 5.9 en de YJ in ons dagelijks werk. Wij hebben een adviesbureau voor bos-, natuur-, en landschapsontwikkeling. Geven ook trainingen in het vellingswerk (zware velling). Dus als je eens een Jeep wil fotograferen tijdens houtoogstwerkzaamheden of bosexploitatiewerkzaamheden dan kan dat geregeld worden. Ik hoor het wel van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mitchell als je zondag 2 November bij JeepEd langs kan komen

dan heb je direct de gelegenheid om 3 wonderschone 5.9ens

te fotograferen.

Helaas ben ik aanstaande zondag al de hele dag druk bezet. Anders was het inderdaad een mooi plan geweest!

hier in Zutphen ben je ook welkom. heb een XJ

Ik zet je erbij op de lijst!

Wij gebruiken de ZJ 5.9 en de YJ in ons dagelijks werk. Wij hebben een adviesbureau voor bos-, natuur-, en landschapsontwikkeling. Geven ook trainingen in het vellingswerk (zware velling). Dus als je eens een Jeep wil fotograferen tijdens houtoogstwerkzaamheden of bosexploitatiewerkzaamheden dan kan dat geregeld worden. Ik hoor het wel van je.

Leuk, ook jullie komen erbij op de lijst!

Het gaat heel erg de goede kant op. Nu nog een paar heel nieuwe Jeeps (nieuwe model GC, Cherokee, Patriot, Compass, Commander, etc)... Of ben ik dan te hebberig :yes:

Oh ja, en een gedegen logistiek plan maken om niet 2500km te rijden. Ik rijd graag in de Jeep, maar het moet wel te doen blijven. Ik ben immers nu weer student :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel wil je er ookalweer hebben? ;)

Hehe, het liefst alle modellen minimaal een keer :yes:

Oh ja, en een verviervoudiging van mijn PB limiet graag :D

Het wordt inderdaad flink wat rijden en foto's nemen, maar ik zie dit als meer dan alleen een opdracht voor de academie. Wanneer ik in Januari de opdracht inlever, zal ik vast nog niet klaar zijn met de serie. Dus kom maar op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, het liefst alle modellen minimaal een keer :yes:

Oh ja, en een verviervoudiging van mijn PB limiet graag :D

Het wordt inderdaad flink wat rijden en foto's nemen, maar ik zie dit als meer dan alleen een opdracht voor de academie. Wanneer ik in Januari de opdracht inlever, zal ik vast nog niet klaar zijn met de serie. Dus kom maar op!

Ik woon in Waalwijk we hebben :

- CJ-8 (Scrambler)

- YJ (Wrangler)

- FSJ ( Wagoneer)

- TJ (Wrangler)

- M151 (Mutt)

- MJ (comanche)

- XJ (cherokee)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Mitch,

je weet voor fotografie heb ik vanalles over...

Als je naar Dutchdaan (Heerlen) komt en je wil mijn CJ7 in Landgraaf ook nog op de foto kun je voor de zuidelijke Jeepers hier een keer overnachten.. lekker kletsen over de hobby's:) en dan hoef je niet alles op een dag af te reizen..:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Mitch,

je weet voor fotografie heb ik vanalles over...

Als je naar Dutchdaan (Heerlen) komt en je wil mijn CJ7 in Landgraaf ook nog op de foto kun je voor de zuidelijke Jeepers hier een keer overnachten.. lekker kletsen over de hobby's:) en dan hoef je niet alles op een dag af te reizen..:yes:

Klinkt als een goed plan! Bedankt voor het aanbod :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...