Spring naar bijdragen

Trotse Jeep eigenaars gezocht voor portretserie


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

Ik ben benieuwd naar de andere resultaten ,....ennuhhhh : SUCCES met de 2e ronde.. :P

Bedoel je de andere opdrachten? Dat zijn er nogal wat...

Wat is de tweede uitdaging :(? Naaktportretten van de vrouwen van Jeepers op de motorkap ?????

( of naakte Jeepers op de motorkap ;):ohmy:,..... :P:P)

Nee hoor, niets van dat. Gewoon meer opdrachten in dezelfde tijd, en moeilijker opdrachten. De tweede periode wordt vooral technischer. Zo gaan we met de technische camera werken, en dat is ietsepietsie anders dan een Point & Shoot of een gewone (D)SLR.

Hahahaha,

Maak er dan net zoals destijds met het karten weer 2 categorieen van.

Onder en boven de 100 Kilo. :P

:bye1:

......

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja, zeer zeker.

Voor de Academie ga i kde opdracht verder uitwerken, en voor mezelf privé (als vrij werk / oefening / hobby project) wil ik zoveel mogelijk Jeepers met hun Jeep mooi op de foto zetten.

Hoi,

ik ben net nieuw op 't forum, dus eerlijk gezegd, geen idee hoe dit werkt. je mag me uitleggen hoe verder, bellen oid lijkt me toch handiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

't is een tijdje stil geweest. Veel te druk met 1000 & 1 dingen :(

Maar... Ik kom zondag naar Barneveld, dus de mensen die al op portret geweest zijn kan ik dan wellicht verblijden met een print. Ik heb volgens mij nog niet voor iedereen alle foto's online gezet :whistle:, maar wil wel proberen dat snel nog te doen, zodat er een foto uitgezocht kan worden.

info via PM of email lijkt me het handigst, omdat anders dit topic vol komt met (voor de meeste Jeepers) oninteressante posts....

Ik ben overigens nog steeds van plan verder te gaan met deze serie, maar ben momenteel een beetje zoekende naar een geschikte vorn. Voor Jeep-Portretten op maat ben ik op ook altijd wel te vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar... Ik kom zondag naar Barneveld, dus de mensen die al op portret geweest zijn kan ik dan wellicht verblijden met een print. Ik heb volgens mij nog niet voor iedereen alle foto's online gezet :whistle:, maar wil wel proberen dat snel nog te doen, zodat er een foto uitgezocht kan worden.

Ik hoop in Barneveld te zijn ( als het weer een beetje meezit ) dus misschien tot dan.......:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh, als het weer meezit?

Is je Jeep lek, of ga je open???

:(:D,BRRRRRRRRRR....nee hoor...,( tenminste ,..nog niet :whistle:) .maar ik heb genoeg kou en nattigheid op mijn lijf gehad de afgelopen weken dus wil een klein beetje redelijk weer hebben om er op uit te gaan ( en foto`s te scoren met de nieuwe camera van de andere rijders voor op het forum...) , vandaar.....

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik een 'wat heb je pas gekocht' gemist? Wat is het geworden? (niet helemaal off-topic, want het gaat nog over foto's :whistle:)

Niet helemaal nieuw , alleen nog te weinig gebruikt sinds ik hem heb ( de spiegelreflex van Canon die ik vorige keer had meegenomen....) , nu eens mee spelen qua instellingen e.d.

( heb van een of andere fotograaf eens wat tips gehad en die moet ik proberen , you know who...:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke foto!

Als we zondag de tijd nemen, kunnen we wel wat mooie plaatjes schieten. En dan is het aan jullie welke jullie het leukst vinden. Wat ik voor de serie nodig heb is niet altijd wat de mensen zelf het leukst vinden.

Ik wil achteraf uiteraard ook wel een print voor Ed maken, dan kan hij die ophangen, als hij dat wil.

dit is Ed zijn foto Michiel met als extra de wrangler die door de deur raam te zien is , deze foto laat hij iedereen zien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ah binnenkort een nieuwe avator ? :D

Ps zie dat nu jij de vlekken in je kleding hebt ?

Ot , mooie fotó's idd

:lol: wie weet...?! Maar dat zijn niet de foto's die Michiel gemaakt heeft. Eerst maar wachten op wat beter weer, eerder staat ze niet in string :P.

En yup, als jeep eigenaar heb je hier en daar wel een klusbroek liggen dacht ik zo :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, hij maakt wel mooie foto's hè.
Dat kun je zeker wel zeggen, we waren zeer onder de indruk :lol:
mooie fotó's idd

Straks word ik nog verlegen... :bye1:

Mitchell , hebben we nog een afspraak a.s. dinsdag ?

(ik ben net terug uit new-mexico van 2 weekjes off-road)

Wat mij betreft wel, je hebt PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vandaag bij Boris geweest om hem met zijn mooie verzameling Jeeps op de foto te zetten. 'T was mooi weer, en er was een heel geschikt terreintje op een steenworp afstand. Al met al een zeer gezellige en geslaagde fotosessie.

_MG_5833.jpg

Het leek wel een mini Jeep-Meeting :B

_MG_5941.jpg

Boris, bedankt voor je tijd en al je moeite!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...