Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

'Keb eindelijk eens de bedrading voor het mistachterlicht op de aanhanger aangepast. Rare jongens hoor, die duitsers, die hadden de stekker wel heel vreemd bedraad. Na veel leeswerk in de schema's en evenzoveel meten is alles goed gekomen. De mistlamp van de YJ schakelt nu zelfs uit bij inpluggen van de aanhanger!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart

hallo

niet vandaag maar afgelopen donderdag

van mijn zj 5.2l het hele interieur vervangen door een van 5.9l zg buffel lederen interieur is nog een aardig werk hoor dus niet alleen de stoelen en de deurpannelen maar ook het hemeltje en de vloerbedekking en in de achterbak de zijpannelen en de achterklep maar met hulp van de jongens van 4x4 brabant is het goed gelukt op een schoonheids fout na

heb daar al een vraagje voor gesteld op het grand forum

gr geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdere voorbereidingen op het plaatsen van een Edelbrock 1825 carburateur ipv de Holley 4160 die eerst op mijn Chevy 350 blok zat.

1825.jpg

Intake manifold moest er ook "even" opnieuw op, want de rubber pakking kwam naar buiten zetten. Koelsysteem is nu weer dicht, voorbereid op de electrische fan die er zo meteen op komt.

Volgende stap: slangen op lengte kopen voor de vacuum vervroeging en PCV, want die zitten natuurlijk op een andere plek bij de 1825.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag met Pullie zijn (nu mijn:P) verlengde shackels op mijn Jeep gezet.

En voor morgen: maar eens langs het tankstation om hem eindelijk eens af te spuiten, (nog van Heerde:whistle:) Maar ik begreep dat er Jeepers zijn die hun wagen pas maanden na dato schoon maken.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

En voor morgen: maar eens langs het tankstation om hem eindelijk eens af te spuiten, (nog van Heerde:whistle:) Maar ik begreep dat er Jeepers zijn die hun wagen pas maanden na dato schoon maken.............

??????? Zand polijst. Ik maak auto direct zuiver en kijk dan ook of er schade is. Onderhoud kun je nooit genoeg doen en vroeg genoeg !!

Maarja, dat is mijn gedachtte. Poetsen doe ik ook niet vaak, maar na een terreinrit ..................

Verder heb ik alleen maar aan de Jeeps kunnen denken daar ik redelijk ziek ben geweest (griepje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...