Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

tja wat hebben we gedaan :wacko:

deuren verwijderd waterpomp vervangen achteras deels afgemaakt uitlaat verwijderd verder stoelen en bank er uit gehaald

bezig met de 4 inch verhoging remleidingen veranderd en koeling getest op eventueel lekkage verder niets maandag weer verder met de jeep

;)(mits de vrouw dat toe laat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja wat hebben we gedaan :wacko:

deuren verwijderd waterpomp vervangen achteras deels afgemaakt uitlaat verwijderd verder stoelen en bank er uit gehaald

bezig met de 4 inch verhoging remleidingen veranderd en koeling getest op eventueel lekkage verder niets maandag weer verder met de jeep

:blush:(mits de vrouw dat toe laat)

Waterpompen heersen vandaag ;)

OnTopic, waterpomp gedemonteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na gisteren een super dag te hebben gehad op de Maasvlakte was het vandaag tijd om eens even te bekijken hoe ik het gevalletje waterschade te lijf kon gaan. Het interieur leek wel een spons zeg. Overal waar ik drukte kwam er water uit. Toen maar besloten om alles er in 1 keer uit te halen. Ik was al van plan om het interieur te voorzien van een coating alleen wilde ik dat pas volgend jaar gaan doen. Maar ach je moet ergens mee bezig blijven toch.

Hier wat foto's van mijn jeep met water en zonder water en interieur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na gisteren een super dag te hebben gehad op de Maasvlakte was het vandaag tijd om eens even te bekijken hoe ik het gevalletje waterschade te lijf kon gaan. Het interieur leek wel een spons zeg. Overal waar ik drukte kwam er water uit. Toen maar besloten om alles er in 1 keer uit te halen. Ik was al van plan om het interieur te voorzien van een coating alleen wilde ik dat pas volgend jaar gaan doen. Maar ach je moet ergens mee bezig blijven toch.

Hier wat foto's van mijn jeep met water en zonder water en interieur

Niet aan mijn Jeep maar wel in het onderdelen magazijn van www.cherokeeparts.nl vandaag maar eens wat rekken/stellingen in elkaar geschroefd. :

Onderdelen.jpg

Magazijn-1.jpg

Magazijn-1.jpg

Magazijn-2.jpg

Magazijn-2.jpg

Magazijn-3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...