Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Ik heb de WJ al voor de autoambulance gezet en de YJ al erop. de wagen allebei afgetankt. Morgen FF laten ontdooien en kleine 200 KM naar Heerde Rijden.

Mooi dat het allemaal gelukt is Theo! Ik heb vandaag nog even de diff- en motorolie ververst, dus de WJ is er ook klaar voor. Ik zag op de foto's van Dez van vandaag dat het terein kei-hard is. Niet te hoge bandenspanning dus...

See you,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is de tweede dag dat ik aan de voorbereiding voor een flipnose heb gewerkt. Gisteren de gril en het rechterspatbord verwijdert; vandaag het linker spatbord verwijdert. De bouten zitten wat vast, maar met kruipolie lukt het aardig. In een enkel geval het slijptolltje er bij.

Heb een nieuw gemaakt subframe geinstalleert voor de radiator, waterafscheider, koude start verziening en ruiten vloeistof,want dat zat allemaal op de binnenspatborden. Heb vandaag ook de accubak verwijderd. Deze had z'n beste tijd gehad: hier en daar doorgerot. Heb inmiddels een nieuwe gemaakt uit plaat. De steun voor de standkachel komt hier ook op.

Weet nog niet wat ik met mijn luchtfilterhuis ga doen. Morgen verder puzzelen.

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...