Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

M'n CJ voorzien van een nieuw RVS dashboard.

Ik zag het niet zitten om de RVS te polieren en heb het gewoon geborsteld.

Heb ook eens alle elektriciteit nagezien en alle niet originele en ongebruikte rommel eraf geknipt.

Schandalig wat de vorige eigenaren geprutst hebben met de draden!

Voor het eerst zie ik dat alles werkt aan m'n CJ :P

Heb eveneens verschillende draden voor compressor, gordels, winch, locker, ... op een degelijke manier bijgetrokken (door gebruik te maken van een soldeerbout en krimphoesjes).

Meer foto's op: http://www.jeepershome.be/2008-01-08%2010%20uur%20werk/index.htm

Groeten,

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n CJ voorzien van een nieuw RVS dashboard.

Ik zag het niet zitten om de RVS te polieren en heb het gewoon geborsteld.

Heb ook eens alle elektriciteit nagezien en alle niet originele en ongebruikte rommel eraf geknipt.

Schandalig wat de vorige eigenaren geprutst hebben met de draden!

Voor het eerst zie ik dat alles werkt aan m'n CJ :P

Heb eveneens verschillende draden voor compressor, gordels, winch, locker, ... op een degelijke manier bijgetrokken (door gebruik te maken van een soldeerbout en krimphoesjes).

Meer foto's op: http://www.jeepershome.be/2008-01-08%2010%20uur%20werk/index.htm

Groeten,

Geert

gebrushed is veel fijner.

Ik had een rvs dash in de Quattro gezet (YJ) en af en toe is de zon knap irritant als ie op dash schijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk aan de rolkooi voor m'n CJ begonnen.

Gisteren reeds een kartonnen mal gemaakt, zodat ik niet constant zou moeten passen in de Jeep

De buizen had ik reeds enkele maanden onder de carport liggen, en waren al aardig aan het roesten.

Vandaag heb ik na dik 10min schuren, en mezelf goed zwart gemaakt te hebben, die twee buizen vrij van roest gekregen.

Na zo'n anderhalf uur had ik reeds de twee hoofdbuizen geplooid. Morgen doe ik verder...

In totaal zal ik zo'n 19 meter buis in de rolkooi verwerken. De zetels zullen eveneens op de rolkooi steunen.

Binnenkort zijn de volledige werkzaamheden te zien op m'n site, onderaan bij: http://www.jeepershome.be/CJ-73.htm

Groeten,

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

automatische wielbalanceerders gemonteerd op de voorwielen en quickdisconnects er weer op gezet en proefgereden.

Merk nix en heb tot 120 km/u uitgeprobeerd. Geen trillingen.

Achterwielen doe ik morgen

Denk wel dat modder en klei lastiger verwijderen is maar daar kom ik in Mammut Freizeit Park wel achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff bij Hendrik gekeken hoe ze de revisiebak en de nieuwe atlas eronder hebben geschroefd en dei nieuwe aanwinst van Eric bewonderd (TJ) die stel boxen voor de radio aan het inbouwen was.

Ow...dacht dat je...lahmaar..:):P

OT; met Tosca naar de Jeep gekeken en vervolgens een tijd samen staan te martelen om weiland vrij van sprokkelhout te versnipperen..

TNX Wouter!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...