Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Vandaag de WJ naar de gasboer gebracht voor een 95ltr Prins VSI. Samen met ErwinGC want die had ook een afspraak voor LPG inbouw voor vandaag (bedankt voor het thuusbrengen!<_<).

Nu drie dagen zonder Jeep. Ik begin al afkick-verschijnselen te vertonen. Dus snel maar ff met de mountain-bike de uiterwaarden in geweest.

Greetz:bye1:,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nieuwe quick disconnects, bramen weg geslepen zodat de buisjes erop passen en 1 gat uitgeboord.

ook tot conclusie gekomen dat er een moer bovenkant ontbreekt waar ze vast moeten aan de trackbar. dus vanmiddag op zoek naar passende moer en evt de bout voor de bovenkant.

en iemand vinden die ze er even opzet want dat gaat niet lukken met 1 hand:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maurice/Ozzy kwam verenpaket en shocks halen voor marcel en heeft gelijk quick disconnects die ik van EJG overnam, eronder gezet,

Rijd super want vond toch behoorlijk wiebelen met die nieuwe veren

Als je zonder trackbar en stabilisator stangen met 5 inch verhoging met 120 km.h van baan veranderd was wel wat wiebelig. Nu rijd lekker op de weg en stabilisatorstangen zijn ook stuk langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5,5 " verhogings set:wub:

1- schroefveren gemonteerd,

2- onderste en bovenste draagarmen voor en achter gemonteerd

3- trackbar achter gemonteerd

4- uitlaat doorgeslepen, moet veranderd worden, heeft ooit een opdonder gehad

5- verlengde remleidingen gemonteerd

6- JKS disconnects geplaatst

het karwei is nog niet helemaal klaar, maar we gaan maandag middag verder

ed heeft een paar foto's gemaakt, worden nog geplaatst

we kwamen een paar bouten en moeren tegen die behoorlijk roet in de planning gooiden, maar een brander en de flex deden wonderen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Halle gekeken hoe Dark en kollee de eerste stappen ondernamen om de Jeep van Kollee naar grotere hoogte te tillen.

Weerspannige pitmanarm. Harry Coolen die gelijk misbruik maakte toen ik vanmorgen wat vocht wilde aftappen door gelijk mn bed in te duiken en dan met zn snuit net boven de dekens me aan keek van ik hoor hier toch thuis,Harry opzouten ik wil uitslapen.Ron en Sandra hadden nog een Mini ralley uit te rijden. Kollee had wat te doen met zn knollen en liep daar Black bear tegen het lijf.

Ik probeerde de giffen uit mn lijf te krijgen maar ben daar op onze jachthaven en in onze stamkroeg weer niet in geslaagd.

Vreselijk gezelli weekend in halle, Heerlijk gegeten en genoeg gelachen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was fantastisch Dez!! Gauw weer doen!!

Met Darkwolf alvast een begin gemaakt met de verhogingset. Kwam eigenlijk helpen lampen op te hangen maar goed, alles heeft zn eigen prioriteit zullen we maar zeggen.....:lol:

Voor de oude zooi gedemonteerd en nieuwe veren er op. Inderdaad is de stand pitmanarm - Dark/kollee 1 -0:wacko:. Chef adviseur Dez wist echter te bewijzen dat de standaard pitmanarm kan blijven zitten,want JKS adj. trackbar en geen bracket monteren...Dank Dez!! Geef me dus graag gewonnen aan de pitmanarm.

Alles kwam perfect los, wacht dus op de eerste enorme tegenslag....:P

Deze week verder slopen en opbouwen, volgende week met Utah karwei afmaken en o.a. andere tussenbak met as er onder.

Dank Ron en Dez!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pitmanarm verwijderd en dropped pitmanarm geplaats piece of cake. 20 minuten

trackbar voor geplaatst

uitgelijnd

170 amp accu geplaatst en nieuwe multiriem

uitlaat weer aan elkaar gelast met stukje ertussen

remleidingen ontlucht

nu nog accu erin, kabels voor lier aansluiten, remolie bijvullen andere banden erop en rijden maar

oh ja kollee,: pitmanarm/just-a-jeeper 0/2:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pitmanarm verwijderd en dropped pitmanarm geplaats piece of cake. 20 minuten

trackbar voor geplaatst

uitgelijnd

170 amp accu geplaatst en nieuwe multiriem

uitlaat weer aan elkaar gelast met stukje ertussen

remleidingen ontlucht

nu nog accu erin, kabels voor lier aansluiten, remolie bijvullen andere banden erop en rijden maar

oh ja kollee,: pitmanarm/just-a-jeeper 0/2:D

Gefeliciteerd man, nog even afbouwen en dan kun jij ook de lift nemen om in te stappen.:thumbsup:

Ollie B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...