Spring naar bijdragen

johnnylaheij

Forum member
  • Aantal bijdragen

    157
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over johnnylaheij

  • Verjaardag 03/05/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.silver-ranch.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oosterwolde

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1992

johnnylaheij's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Om de jeeper xj een goede nachtrust te bezorgen. De as mag weg voor
  2. Ligt in de weg Complete dana 35 met 3.07 overbrenging t.e.a.b.
  3. Na 6 jaar met plezier gereden gaat de Cherokee in de verkoop. Kilometerstand iets minder als 166500 Handgeschakeld Goede 31x10.5x15 banden Bij vorige beurt alle oli
  4. johnnylaheij

    Bio ethanol

    Ik weet niet wat de staat is van de catalysator, als deze niet meer naar behoren werkt dan is het CO ook te hoog. Dit gaat een beetje dom klinken maar werkt wel. Zoek een catalysator en plaats deze gewoon aan het uiteinde van de uitlaat met een 90 graden bocht, meet dan nog eens CO. Zo heb ik zelf de wrangler een paar jaar geleden door de keuring gekregen. Ik zal eens kijken of ik die foto nog ergens kan vinden.
  5. Ik weet niet waar het probleem zit maar ik heb mezelf net een mail gestuurd via het forum en die krijg ik gewoon binnen. Doe anders maar een PM of zo.
  6. Ik heb nog een paar shackles liggen van een XJ die ik ooit eens verlengd heb. Weet niet meer precies hoeveel maar volgens mij iets van 5cm. Mooie manier om de XJ achter iets hoger te zetten. €15,-
  7. Als ik het goed heb las ik dat de brandstofpomp niet werkte. Heb je al gekeken of deze niet defect is ?
  8. Foutcode uitlezen: binnen 5 sec contact 3x aan/uit het check engine lampje zal nu gaan knipperen. 3x kort rust 2x kort knipperen zou beteken foutcode 32 Hij sluit af met code 55 Wat betreft die CPS sensor, daar ben ik achter gekomen door op mijn eigen '92 cherokee een cps van '94 te plaatsen en dat hij nog steeds niet wilde lopen. B&S gebeld en die vertelde van drie waardes en ook twee verschillende stekkers in dat jaar.
  9. vliegwielsensor zit op de juiste afstand gaan we maar van uit. MAPsensor zit geschroefd tegen het schutbord en dedecteerd vacuum in het inlaatspruitstuk (als ik het goed heb). Voor zover ik weet moet deze ook werken voordat die wil starten. Als je kleine vragen hebt kun je telefonisch altijd een beroep doen op B&S in Tiel. De jongens in de werkplaats zijn naar mijn ervaring altijd zeer behulpzaam en meedenkend.
  10. Cherokee's uit '92 hebben in dit bouwjaar drie verschillende waardes vliegwielsensoren gehad, en nameten is eigenlijk niet te doen. Wat je zou kunnen bekijken is of dat de afstand tussen het vliegwiel en de sensor bij beide versnellingsbakken gelijk is, die afstand schijnt nogal belangrijk te zijn. Heb je trouwens de MAPsensor ook mee overgezet ?
  11. Je zoekt er teveel achter - Als een kruisje stuk is is hij ook echt stuk. - Een kruisje kan een zwaar punt hebben, dus versleten. Je kunt dit alleen voelen als je de as demonteerd. - Er kan door slijtage speling in de lagerkapjes onstaan, ook versleten.
  12. De koppelingsplaat moet in ieder geval gecentreerd zitten anders werkt het niet. Maar de spiebanen moeten ook overeen komen. Als de bak tegen het punt zit dat deze niet verder wil kun je ook de yoke draaien zodat je spiebanen in lijn komen. Moet je hem trouwens wel even in een versnelling zetten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...