Jump to content

Cherokee_Chris

Forum member
  • Posts

    149
  • Joined

  • Last visited

About Cherokee_Chris

  • Birthday 01/04/1968

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Elst(U)

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recent Profile Visitors

1138 profile views

Cherokee_Chris's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Misschien dat dit werkt, toevallig pas gehoord van iemand dat het voor hem werkte op een oudere zj. Some models of the Jeep Grand Cherokee are equipped with an immobilizer anti-theft system that disables the engine. The system is activated when something other than an authorized key is used to try to start the engine. Most models are also equipped with an alarm system as part of the security system. If something triggers the immobilizer or the alarm system, you need to reset and rearm the system. Open the driver's side door. Close the other doors. Press the power door-lock switch on the keyless entry fob. Close the driver's side door. Leave all doors closed for about 16 seconds until the Vehicle Security Light on the instrument cluster stops flashing quickly. When the light flashes at a slower rate, this signifies that the system has been reset and rearmed.
  2. Bedrading gechekt ? ik had een aansluiting die niet lekker zat en dus zo af en toe uitval van de de bobine veroorzaakte
  3. Zover ik weet werkt de ECU met voltageverschillen en niet met weerstanden, de TPS kan rustig uit elkaar gehaald worden en schoongemaakt. THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) 2.5L, 4.0L & 5.2L Output voltage (center terminal of TPS) should be .20 volts at closed throttle and less than 4.8 volts at WOT. TPS is not adjustable.
  4. zeer waarschijnlijk is het de bedrading vanaf de stuurhendel naar de stuurkolom, hier zit vaak een draadbreuk op het punt waar de draad een stukje buiten de behuizing van de hendel loopt.
  5. UP ! en een goed bod mag natuurlijk altijd.
  6. ik heb zelf een breukje in het kabeltje naar de bobine meegemaakt, maar het is zoeken naar welk draadje de storing veroorzaakt.
  7. Te Koop : Een DRB II uitleesapparaat voor Jeep/Chrysler, ik heb het apparaat zowel op mijn 93er als 91 er XJ gebruikt maar hij is op veel meer modellen toepasbaar. Er zijn diverse cartridges en kabels bij voor de meeste bouwjaren tussen 1988 en 1993. Prijs € 350,00 Vragen: chazeleger@gmail.com of 06-27157741
  8. Aangeboden: Jeep Cherokee Laredo 4.0 HO 1991 (XJ) Ml stand: 114000 MIJL Pluspunten: Werkende airco, ramen, cruise control en deurvergrendeling etc Trekhaak Zo goed als geen roest Extra bodembeschermingplaten (af fabriek) Goed schakelende automaat en 4x4 Apk December 2011 Minpunten: Blanke lak dak en motorkap slecht Gordel bijrijderskant defect Knipperlicht naar links gaat niet meer automatisch uit Binnenhemel hangt los Vraagprijs € 1500,00 Inruil van een diesel is bespreekbaar (ik ga namelijk veel meer km rijden) Voor vragen telefonisch te bereiken op 06-27157741 of per mail chazeleger@gmail.com
  9. Check even je uitlaat, deze zit ook in de buurt en kan wat bewegen.
  10. Het lampje moet wel gereset worden, de gaat na een bepaald aantal kilometers (80.000 ?) branden. De jeep ziet niet zelf dat de sonde vervangen is. Om het lampje uit te zetten heb je een uitleesapparaat nodig van de dealer of een goed uitgeruste hobbyist.
  11. rondom met een hamer op de remtrommel tikken zodat de remschoenen los laten, zo komt hij er stukje voor stukje wel af
  12. Daar denk ik ook als eerste aan. Heb je hem ooit met de sleutel kunnen openen/sluiten ?
×
×
  • Create New...