Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Zal ook maar eens wat plaatsen. Lekker gereden bij mijn werk door het terrein. O dat was een andere keer. Wat had ik dan gedaan. O ja gewassen, stofzuigen.....enz enz

Platen geplaatst, nieuwe sluiting op motorkap...........

Gewoon altijd van alles en nog wat, APK-tje.....

Mazzel...............

img_4548-small.jpg?w=580

img_4549-small.jpg?w=580

img_4551-small.jpg?w=580

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de kastjes van de knipperlichten voor hersteld. Het reflectie material had losgelaten. Boel netjes schoongemaakt en in de primer en daarna met goudkleurige chroomverf opnieuw gespoten. Ziet er heel netjes uit en de rest van het verkeer ziet ook weer welke kant ik uit ga :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ook maar eens wat plaatsen. Lekker gereden bij mijn werk door het terrein. O dat was een andere keer. Wat had ik dan gedaan. O ja gewassen, stofzuigen.....enz enz

Platen geplaatst, nieuwe sluiting op motorkap...........

Gewoon altijd van alles en nog wat, APK-tje.....

Mazzel...............

img_4551-small.jpg?w=580

Hey dat ding zag ik van de week rijden met je vrouw (?) erin! Zie hem ook weleens staan in Laak, een maatje van me woont een paar straten verderop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend de nieuwe aanwinst van een ChaosBoyz-maat van me - een Grand Cherokee 5.2 ZJ uit 1993 - even met Seafoam behandeld :P

Grappig was dat hij voor de behandeling klaagde over 'een traag ding' en na de behandeling schreeuwde van de fun bij het intrappen van het gaspedaal :D

http://www.youtube.c...bed/d5KQmdw7tY0

bewerkt door mrobers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister en vandaag bezig geweest om van de manuele besturing een bekrachtigde te maken. Pomp en stuurdoos geplaatst, hydrolijntjes gemaakt en gerouteerd via een oliekoeler en filtertje (ik hou de boel graag koel en schoon). De hele boel nog even definitief vastzetten, vullen, ontluchten en dan sturen maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...