Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Beschermrekjes van de achterlichten geschuurd en in de hamerite gezet (Rugged Roest: poedercoating binnen 2 jaar onherkenbaar vervangen door roest)

Firestik NG Antenne voor bakkie achterop de body gezet; gaten boren in de body is toch even slikken... Nu wel keurige waarde op swr dinges. Morgen maar even wat truckers vragen of ik nu wel te verstaan ben.

Firestik door body of achterdeur? Zelf heb ik hem linksachter naast achterlicht, ook NG maar een FireFly, redelijke waarde's.

Het eerste gat boren is inderdaad ff slikken.

post-6874-0-19394800-1336780019_thumb.jp

Heb zelf net nieuwe achter-remmen gemonteerd, blokken en schijven.

Was net iets te laat voor alleen blokken. (beide Mopar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apk zit er weer aan te komen dus de CJ flink onder handen gehad. Nieuwe keerring in tussenbak en gelijk de olie vervangen, air-shocks gemonteerd, klepdekselpakkingen vervangen, motorsteunrubbers vervangen en nog wat klein spul.

Zag ook wat remolie onder de hoofdremcilinder hangen. Schoongemaakt en nu even in de gaten houden, maar ben er bang voor......

to do: remmen, stuurinrichting. Voorlopig verveel ik me niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoe ik me eigen gisteren vermaakte

Went to visit a wheelin buds house for some wrenching fun and hanging out.

Kurt wished the front of his house had this many Jeeps in front of it everyday!

7394475112_edbc0e5d34.jpg

It's hard to find good help, but these two did alright

Nick helped me get some tube fenders made up

7394476262_d70594a807.jpg

Mr. green is getting a new (to him) HP D30. We swapped his ARB over and installed new 488 R&P for him. Actually he did most of the work. i (Kurt) drank Coronas and pointed a lot...

7394475508_00a7e28408.jpg

7394474812_3b5729875c.jpg

Art came by to make sure we did it right

7394474044_79c3670c49.jpg

A happy, healthy axle ready for duty

7394473366_cff5c7fef9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Door Paul Kuppens in Gemert een nieuwe pijp, einddemper en eindstuk op maat laten maken. Oude demper van Thrush was een rammelaar geworden en is vervangen door een Simonsdemper. Klinkt goed en ziet er goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles weer op de cj gebouwd wat ik er er voor de RDW keuring had afgehaald, alleen de lier moet nog. Maar ik wil de relais die er nu nog bovenop zitten, ergens in de auto plaatsen, zodat ze wat meer beschermd worden tegen modder en water.

Ook de 2e gastank komt niet terug, want daar wil ik een benzinetank voor terug hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Green Onions vandaag naar Kien gebracht en emotioneel afscheid genomen... Al het ijzer wordt nu overgezet. Nu hopen dat de RDW snel afkomt met het nieuwe kenteken (is omgebouwd van Grijs naar Geel); dit zit nu op het kritische pad... Dan kunnen we met een stinkende diesel op vakantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Green Onions vandaag naar Kien gebracht en emotioneel afscheid genomen... Al het ijzer wordt nu overgezet. Nu hopen dat de RDW snel afkomt met het nieuwe kenteken (is omgebouwd van Grijs naar Geel); dit zit nu op het kritische pad... Dan kunnen we met een stinkende diesel op vakantie

Nils, Veel plezier met je nieuwe......................

off-road-elektrisch-skateboard.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu weer alle zooi terugbouwen. Lier, lampen, subwoofer. De ARB compressor gaat helaas niet lukken op de oude plaats. Onder de motorkap van de CRD blijft weinig ruimte over... Buitenlandse fora bieden weinig inspiratie; de meeste CRD's rijden in Engeland en Australie en daar is de inhoud van de motorruimte deels van de verkeerde kant...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...