Spring naar bijdragen

Officiële Jeep Dealers


87wrangler
 Share

De Jeep dealer  

1 stem

  1. 1. De Jeep dealer

    • Prima!! Uitstekende service en vakkundig!
    • Ik ben tevreden...
    • Neutraal... Ieder bezoek weer een verassing!
    • Matig tot slecht.
    • Waardeloos!
    • 't Is een eersteklas oplichter!!


Recommended Posts

Het zegt niets over sleutelvaardigheid etc. maar ik heb wel een hele prettige ervaring bij Bert Stemerdink in Veenendaal!

Bij het vervangen van de diff. olie had ik niet goed opgelet en Kroon-olie gekocht bij de Brezan. Maar daar moet dan nog een LS-toevoeging bij en Kroon blijkt die niet te hebben. Geschikte alternatieven hadden ze bij de Brezan niet, dus ik naar de dealer met grote vrees voor een aanslag op mijn portemonnee . . . . blush.gif

Aan de balie van Bert Stemerdink het verhaal verteld en toen kreeg ik de vraag waarom ik niet direct naar hen was gekomen. whistle.gif Ahum, eerlijk toegegeven dat het een kwestie van prijs was en prompt kreeg ik te horen dat daar nog wel wat aan te doen was. De rekening bleek uiteindelijk met 30 % korting op hetzelfde bedrag uit te komen als bij de Brezan! thumbsup.gifthumbsup.gifthumbsup.gif

Als bonus kreeg ik zelfs nog een Jeep-cap mee! biggrin.gif TOPPIE !!! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben twee maanden geleden bij Selles in Apeldoorn geweest,werd heel netjes te woord gestaan ondanks dat ik er weer eens niet uit zag en mij Harley bijna in de showroom gepakeerd had...

Verder had hij de nieuwe folders nog niet van de 2007 wrangler 4 deurs,prijs kon hij ook niet noemen...

Nette mensen daar en ik hoor van mensen die een Grand Cherokee en een Cherokee (allebij nieuw)van hem hebben helemaal geen slechte dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dik tevreden met B&S en Maasbach en Nico's Jeepparts

alleen is die laatste Nico zich een beetje OJOCS aan het gedragen want heeft moeite met gedag zeggen ( Heerde)

zijn geen dealers......dus offtopic.... whistle.gif

ik koop de vloeistoffen ook gewoon bij de Dealer

net zo makelijk..bij brezan moet je weer uitleggen hoe en wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn geen dealers......dus offtopic.... whistle.gif

ik koop de vloeistoffen ook gewoon bij de Dealer

net zo makelijk..bij brezan moet je weer uitleggen hoe en wat

jesus wat een zeikerd ben je soms

koop soms onderdelen bij KIEN TOPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

als plassen , pissen wordt begint het gezeik whistle.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes!!!

Aan de andere kant.. als je zo'n pand kunt bouwen, mag er ook wel een voordeeltje naar de klant whistle.gif

( Geintje, Bert.... rolleyes.gif )

biggrin.gif Dat mooie pand was één van de redenen dat ik verwachtte veel duurder uit te zijn. Een niet geheel terecht vooroordeel zoals bleek. Al ben ik waarschijnlijk wel gematst met die 30 % en dat scheelt toch een slok op een borrel! Kortom: ìk was er wel blij mee! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Het is dus geen Wrangler of Patriot geworden (zie mijn bijdrage van begin 2006) maar een zeer jong gebruikt Cherokee 3.7L . Gekocht bij de dealer in Rotterdam. Ik moet zeggen een heel andere ervaring dan de dealer in Heemstede. Ik had geen inruil (onze oude Cherokee mag klassiek bij ons worden) en over de prijs viel dus heel goed te onderhandelen. Voor garantie kan ik naar de dealer in Den Haag (zelfde firma). Onderhoudsbeurten weet ik nog niet. Rijnsburg is dichterbij dan Den Haag. Minpuntje: een leenauto kost 48 euro per dag.

Overigens heb ik wel moeten wennen aan het uiterlijk van de huidige Cherokee. Een paar jaar geleden had ik 'm beslist niet gekocht. Nu vind ik 'm best wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Heb een aantal keren gebruik gemaakt van diverse dealers. 1 dealer in het bijzonder hielp mij altijd voortreffelijk. Daar ging de zin hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt totaal niet voor op. Had altijd binnen 48 uur mijn spullen en kreeg altijd een goede en juiste uitleg.

De overige dealers waar ik kwam waren niet over om naar huis te schrijven. Hadden niks op voorraad en deden ook niet hun best om je goed en kundig te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een aantal keren gebruik gemaakt van diverse dealers. 1 dealer in het bijzonder hielp mij altijd voortreffelijk. Daar ging de zin hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt totaal niet voor op. Had altijd binnen 48 uur mijn spullen en kreeg altijd een goede en juiste uitleg.

De overige dealers waar ik kwam waren niet over om naar huis te schrijven. Hadden niks op voorraad en deden ook niet hun best om je goed en kundig te helpen.

Dordt was de dealer die niet weet welke olie in mijn transmissie gaat. ik heb de vraag nog even uitstaan bij Jeep nederland. Voor de rest idd tevreden over ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dordt was de dealer die niet weet welke olie in mijn transmissie gaat. ik heb de vraag nog even uitstaan bij Jeep nederland. Voor de rest idd tevreden over ze.

Dit probleem komt bijna overal voor. Of het nu een jeep dealer of mercedes dealer of bmw dealer is. Het probleem zit hem vaak in goed personeel. Bij veel dealers zijn er een aantal mensen die weten waar ze mee bezig zijn en die moeten de mensen die het moeten leren of niet weten onderrichten. Ze kunnen heaas geen 5 mensen tegelijk in de gaten houden dus hopen ze dat het goed gedaan wordt door de anderen. Helaas gaat het daar wel eens fout. Ook in deze branche is het komen en gaan van personeel. Ze leren iemand het vak , betalen zijn opleiding en na 1 jaar of eerder gaat die persoon weer weg om of bij de concurrent te gaan werken of om totaal iets anders te gaan doen. Ik spreek hierbij uit ervaring. Beroepsmatig heb ik ervaring met tientallen dealers en bij veel dealers gaat het helaas zo. Goed personeel is moeilijk te vinden en vooral te behouden.

Ook bij niet dealers en leveranciers gaat het wel eens fout. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Zo zal iedereen wel zijn positieve en negatieve ervaringen hebben.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit probleem komt bijna overal voor. Of het nu een jeep dealer of mercedes dealer of bmw dealer is. Het probleem zit hem vaak in goed personeel. Bij veel dealers zijn er een aantal mensen die weten waar ze mee bezig zijn en die moeten de mensen die het moeten leren of niet weten onderrichten. Ze kunnen heaas geen 5 mensen tegelijk in de gaten houden dus hopen ze dat het goed gedaan wordt door de anderen. Helaas gaat het daar wel eens fout. Ook in deze branche is het komen en gaan van personeel. Ze leren iemand het vak , betalen zijn opleiding en na 1 jaar of eerder gaat die persoon weer weg om of bij de concurrent te gaan werken of om totaal iets anders te gaan doen. Ik spreek hierbij uit ervaring. Beroepsmatig heb ik ervaring met tientallen dealers en bij veel dealers gaat het helaas zo. Goed personeel is moeilijk te vinden en vooral te behouden.

Ook bij niet dealers en leveranciers gaat het wel eens fout. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Zo zal iedereen wel zijn positieve en negatieve ervaringen hebben.

ik weet er alles van, ik heb in het verleden 7 jaar voor Jeep gewerkt :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is sterk afhankelijk van de leeftijd van de Jeep en de technische staat.

De dealer is op de eerste plaats een ondernemer.

Als je met een sterk verwaarloosde Jeep aankomt en je hebt een vraagje over slecht starten, dan krijg je zeker geen goed antwoord.

Echter kom je met een goed verhaal en kom je bij deze Dealer ook weleens voor een beurt, dan is dit natuurlijk een heel ander situatie.

Mijn ervaringen zijn wisselend. Voor beurten kom ik er zelden.

En voor technische vragen heb ik toch ons forum.? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dordt was de dealer die niet weet welke olie in mijn transmissie gaat. ik heb de vraag nog even uitstaan bij Jeep nederland. Voor de rest idd tevreden over ze.
ik weet er alles van, ik heb in het verleden 7 jaar voor Jeep gewerkt :lol:

Hoorde jij cker niet bij het goede personeel als je niet eens weet wat voor olie je moet gebruiken??:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat deze topic afzakt naar libelle niveau.

De doe hetzelfers komen alleen bij de dealer voor vragen of klussen waar ze niet meer uitkomen.

En geven ze dan beperkt of geen advies, dan deugen ze niet.

Vervolgens weet de doe hetzelfer het toch beter.

Dus als er bij de dealer iemand met een klus wrangler/cj/cherokee komen

kan ik jullie vertellen daar zit hij niet meer op zit te wachten.

Daar zijn andere bedrijven voor bijv: in Tiel of Wommels of Ed etc etc

er zijn er genoeg.

Kortom denk ik ook dat deze topic een aanfluiting is voor dit forum.

Het gaat dus gewoon helemaal nergens over.

Dus moderater doe je werk, ondanks dat je deze topic gestart bent.

Gr

Hendrik

(een forumlid die zich soms stoort aan onzin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik hier uit begrijpen dat de Jeep-dealer absoluut niet verlegen zit om klanten die een type auto hebben dat niet meer in de folders voorkomt?

Onzin natuurlijk, want iedere eigenaar die een XJ of ZJ of YJ rijdt is potentieel een klant voor een recenter model, de uitzonderingen daar gelaten.

Als er wordt vastgesteld dat die dealer zich absoluut er niets aan gelegen laat liggen om de eigenaar van een XJ van dienst te zijn verdient hij het predicaat "matig tot slecht".

Natuurlijk, monteurs zitten er niet op te wachten om een 10 jaar oude auto te repareren. Noemen het ook vaak een hondenhok of gebakje. Maar dat kan toch geen reden zijn om de klant gewoon van dienst te zijn?

Zelf was ik een keer € 700 kwijt aan de garage omdat ze niet konden vinden waarom ik water op de vloer van mijn ZJ had. Bleek (uiteraard) de afvoer te zijn, maar was niet verholpen. Heb ik zelf dus maar gedaan met behulp van een kabeltje van € 0,70. In dat bedrag was dan wel het hervullen enz. van de airco begrepen. Die bleek achteraf te lekken als een mandje en dat konden ze weten, want dat hervullen enz. was precies 6 maanden daarvoor ook al gedaan.

Toen ik die rekening niet terstond betaalde gaven ze maar al te graag aan dat ze op dat moment wel degelijk op me zaten te wachten.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dan iets goeds of de wederverkopers van een veel besproken merk,

ik ben de dealer geweest voor advies voor mijn munchie 4 speed en spicer 18.

Ik kreeg te horen wat het dan eigenlijk ook is, oud spul, ze hebben foto's genomen en opgestuurd naar jeep nederland, ik vind deze aktie van de dealer helemaal toppppppppiiiiee.

nou doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde jij cker niet bij het goede personeel als je niet eens weet wat voor olie je moet gebruiken??:ohmy:

haha scherp!

maar ik ben er ook al 10 jaar uit en destijds hadden we nooit Wranglers in huis, maar kon het wel opzoeken! Maar ben me zeker wel bewust dat sommige de echte Wrangler technieker niet (meer) in huis heeft. Jeepforum en de club is beter!

:)

ps ik wacht ook nog steeds op antwoord van Jeep Ned....duurt ook lang haha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik hier uit begrijpen dat de Jeep-dealer absoluut niet verlegen zit om klanten die een type auto hebben dat niet meer in de folders voorkomt?

Jammer genoeg wel........ Ze verkopen je liever elke drie a vier jaar een nieuwe.

Overgens ben ik wel tevreden over m'n vorige Jeep dealer (H.A.I.), voor wat betreft de onderdelen. Altijd op de afgesproken levertijd, nooit het verkeerde gekregen en nette prijzen.

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...