Spring naar bijdragen

Officiële Jeep Dealers


87wrangler
 Share

De Jeep dealer  

1 stem

  1. 1. De Jeep dealer

    • Prima!! Uitstekende service en vakkundig!
    • Ik ben tevreden...
    • Neutraal... Ieder bezoek weer een verassing!
    • Matig tot slecht.
    • Waardeloos!
    • 't Is een eersteklas oplichter!!


Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hmm ik weet wat ik er aan heb, als ik er naar toe moet... tijdgebrek.....is dat duur, ze hebben me een keer netjes naar de zaak gebracht en opgehaald omdat ik met een kapotte kachelradiateur zat, was erg netjes geregeld.

zie ander draadje ergens.... ze rekenen keihard een euri of 70-80 per uur dat is te veel van het goede

DE DEALERS die ik ken, hebben geen amerikaanse maat bouten meer liggen voor mijn yj, ronduit belachelijk.

Die vent van de werkplaats heeft me al 2 keer goed en gratis op zaterdagochtend geholpen met tips.

kortom, ik gebruik mijn wagen ook om naar mijn werk te rijden, dan komen ze af en toe van pas, als je het zelf kan maken is het beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-waneer je naar een dealer gaat dan weet je dat je een behoorlijk hoog uurloon betaald, stukken hoger dan een "merkloos" garagebedrijf.

-waneer je bij een opeldealer naar binnen stapt en je vraagt aan de eerste de beste vraagt,

of die een bepaald onderdeel heeft van een ascona krijg je ook een blik terug "van heb ik jou daar"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik m'n TJ kocht in 2001 ben ik er een paar keer geweest voor wat reparaties.

Véél te duur en verschillende after-market produchten 'kon ik er maar beter uithalen, want dat was niet de bedoeling'.

De eerste (en enige wink.gif ) grote beurt daar was de schrik van het jaar toen. Wel een gratis plastic stoelhoes (die zat er nog in) en een briefje voor eventuele klachten...hehe, denk niet dat de directie dat briefje heeft gelezen.

De monteurs daar wisten meer van Chrysler en de klantenservice had meer zin in leaseklanten dan particulieren.

...inmiddels kom ik er wèl weer, ze hebben goed gewerkt aan service en aan de prijzen:

Onderdelen zijn weer te betalen en de service-balie medewerkers begroeten me weer als normaal persoon.. prima. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn auto is dus het motortje stuk van de cv

Heb deze ochtend even de dealer gebeld voor een prijs.

Heb dus uitgelegd wat ik nodig had. (wj uit 2000)

De man begreep er niks van en vroeg om een chass. nummer.

Deze had ik niet zo bij de hand, dus vroeg hij om het kenteken.

Hierop zei hij ; deze auto is niet bij ons bekend.

ik zei, dat klopt , maar dat maakt volgens mij niet uit voor mijn event. bestelling. (de man kon er niet om lachen)

5 minuten gewacht en de man kon niks vinden .....

Zou mij terug bellen. Waarop ik zei dat ik hem wel terug zou bellen.....

Ook nog gevraagd of die uit een ZJ dezelfde waren, maar de beste man begreep het JEEP alfabet niet.

Gelijk maar Bastings gebeld.

In 3 zinnen voor elkaar.

Morgen in huis

Verder heb ik nog geen ervaringen met de dealer, maar geen kennis van zaken, schrikt toch af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaringen met de dealer is dat ik er in elk geval de goede olie (autom bak) goedkoper kan krijgen dan waar dan ook en dat er een jongen in de werkplaats rondloopt die nooit te beroerd is "even naar mijn auto te kijken" ph34r.gif en dat kost dan nix want ik vermeld meteen dat alles low budget moet (hij geeft dan alleen advies). (kwestie van meteen de werkplaats instappen en me zeer zeker niet - via de marmeren vloer - te melden bij de interne balie.

Ik pas er natuurlijk voor op om daadwerkelijk door hen iets te laten repareren of zelfs maar een onderdeel te bestellen, daar heb ik betere wegen voor: ik ken iemand die al 20 jaar - uit passie - als monteur werkt in een bedrijf dat uitsluitend in USAcars doet (niet specifiek JEEP) en die heeft inmiddels ook een eigen loods met twee bruggen en knutselt en beunt in de avonduurtjes wat bij rolleyes.gif . Ik vervoeg me dan altijd bij die loods van 'm en vraag hem te werken aan m'n auto "in de verloren uurtjes". Zodoende hou ik de onderhoudskosten beperkt. Laatst had ik dus een elektronische storing waar hij echt behoorlijk lang mee bezig was en mijn auto zelfs tweemaal naar het bedrijf van z'n baas had gesleept om er daar met meer apparatuur (oscilloscoop o.i.d.) aan te kunnen werken. Auto is weer klaar, kosten 50 euro. smile.gif

Maar ik dwaal af: wat de dealer betreft: tja, heb dus nauwelijks ervaringen (niets laten doen, kijk wel uit) en houd dat graag zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-waneer je naar een dealer gaat dan weet je dat je een behoorlijk hoog uurloon betaald, stukken hoger dan een "merkloos" garagebedrijf.

-waneer je bij een opeldealer naar binnen stapt en je vraagt aan de eerste de beste vraagt,

of die een bepaald onderdeel heeft van een ascona krijg je ook een blik terug "van heb ik jou daar"

Ascona ohmy.gifohmy.gifblink.gifhuh.gifcry.gifcry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst een (kleine) beurt uit laten voeren door de jeep (chrysler) dealer.

Ben zeker niet ontevreden. Kosten vielen mee, werd goed behandeld, en kreeg ook keurig te horen wat er voor aandachtpuntjes voor de toekomst waren. Zonder horror-verhalen.

Monteur deed ook goed zijn best, al was ik het niet helemaal eens met zijn volgorde van olie verversen: olie eruit - olie erin - oliefilter vervangen. Hij zelf vond het ook niet zo'n goed idee achteraf. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in deze poll niet geheel objectief omdat ik bij de enige dealer waar ik kom een contactpersoon heb zitten smile.gif

Vandaar "Neutraal" gestemd.

Daarnaast 1x bij een andere dealer geweest en die ervaring was goed, waren bij de onderdelenbalie erg geïnteresseerd in wat "wij" met de auto's doen, alleen echt specifieke kennis ontbrak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...