Jump to content

XJos88

Forum member
  • Posts

    940
  • Joined

  • Last visited

About XJos88

  • Birthday 03/08/1968

Contact Methods

  • MSN
    jos.net@groomlake.org
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Best, NBr

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

XJos88's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mijn Grand Cherokee staat ook als "Chrysler ZG" op kenteken. Het is dus niet ongebruikelijk. ZG = In Graz gebouwde ZJ (Grand Cherokee 1993-1998) Misschien moet je ze bij de belastingdienst even vertellen dat "Jeep" een merk van Chrysler is.
  2. hallomet tonny kunje mij meschschien helpen door mij een betje uit leg te geven over deze forum

  3. Ik heb hier nog een 4.2L blok van een CJ, ca. 1977 gruwelijk in de weg liggen. Onderblok, zuigers, en een (volgens mij nog complete) kop. De eerste die hem in zijn aanhanger getild krijgt mag hem hebben. Hij ligt al bijna bij de straatkant.
  4. Beetje speurneus kijkt dan natuurlijk in het "Te Koop Aangeboden" forum welke ZJ net verkocht is
  5. Vergeet niet om er verzekeringen bij te nemen. Dat doe je bij het afhalen van de auto. Bij de meeste amerikanen geld de eigen autoverzekering ook voor gehuurde auto's, vandaar dat je deze er los bij moet nemen. Wat je nodig hebt is Collision Damage Waiver (vergoed schade aan de auto) en Liability (vergoed schade aan derden) De huurprijs word er waarschijnlijk door verdubbelt, maar anders rijdt je echt onverzekerd rond.
  6. Kastje beveiligd niets, signaleert alleen maar. Tja, voor mijn part zet je waxinelichtjes in je acherlichten, moet je helemaal zelf weten, want het is jouw ZJ. Het word alleen anders als je advies gaat geven aan anderen om jouw voorbeeld te volgen. Lekker constructief bezig..
  7. Als ik deze discussie zo lees moet ik ineens denken aan die kerel die zijn "Check Engine" lampje eruit haalde om van zijn probleem af te zijn. Even voor de volledigheid: het is niet de lamp-module die je achterlicht uitschakelt. Dat is de automatische zekering links achter de bekleding bij het reservewiel, die uitschakelt omdat er een overbelasting is. Door opnieuw te starten, herstelt de (inmiddels afgekoelde) automatische zekering en je lampen doen het weer. De lamp-module eruit halen lost dus niets op. Nou ja, je ziet dan niet meer dat je achterlichten het niet meer doen. Ga dus gewoon op zoek naar de werkelijke oorzaak. Gewoon, om dit soort dingen te voorkomen.
  8. Hella maakt die dingen. Als je ze in de reguliere autohandel niet kunt vinden, zou je eens bij een aanhangerhandelaar kunnen kijken.
  9. Vorige week bij Sears dat Actron ding (of eentje die er veel op lijkt) gehaald, $139. Werkt prima, het ding zag meteen dat mijn speed sensor kapot was. Ondersteund ook snapshots en continue monitoring,een USB aansluiting en PC software, maar dat heb ik allemaal nog niet getest.
  10. Ik ken het geluid wat je bedoeld, maar ben er ook nog niet achter waar het vandaan komt. Het is geen pingelen naar mijn idee, want daarbij verwacht ik een metalige klank, alsof je met een hamertje op het motorblok slaat. Dit getik is veel droger. Bovendien komt het eerder bij de automaatbak vandaan dan van de motor. Enkele ideetjes die ik uit het lezen van diverse fora heb opgedaan: - losse rommel in de katalysator - bevestigingbouten van koppelomvormer op flexplaat beetje los - stangenstelsel van tussenbak dat meerammelt, of andere bewegende delen die aan gaan lopen door het draaien van de motor in de ophanging. Mocht je uitvinden wat het is... laat even weten..
  11. Ze zijn niet gelijk aan beide kanten, maar het past wel en het valt niet echt op.
×
×
  • Create New...