Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Zal wel geen Singapore dollars geweest zijn.<_<

Nope, gewoon US$.

Alstublieft van het huis. Forum de bar rekent geen woekerprijzen

bier1.jpg

Proost

de barman

Kijk,dat is pas service:lol:.

waar zit je nu weer dan hier is het bier helemaal gratis al is het amstel gekregen bier

ot dat ik nu amstel drink<_<:whistle:

Zit in Syrie, Nu nu Palmyra , hier kost een biertje $5,- (becks) (In Damascus $12,-) het lokale bier kost $0,50 maar dat is niet te zuipen (Volgens mij pure kamelen pis:wacko:)

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto gestolen!!!:unsure:

Nee gelukkig niet mijn Jeep maar mijn Uzuki Salto.Nou was die rijp voor de sloop en daar zou hij ook heen gaan maar dat heeft hij niet geredt.

Het meest vervelende is dat ik vanavond ongeveer de halve avond op het politiebureau heb gezeten om aangifte te doen.Dit natuurlijk voor als de boefjes er andere dingen mee willen gaan doen.:no:Wordt trouwens wel moeilijk om ermee te rijden want de versnellingsbak lag half uit elkaar.:PDaarnaast kan ik nu gelijk met de aangifte de verzekering stopzetten.

Alleen nu nog bellen naar de RDW wanneer ik het kenteken kan opsturen omdat hij toch naar de sloop zou gaan.Weet btw eigenlijk niet of ik het kenteken kan inleveren zolang hij niet gevonden is.

Ik wil eigenlijk helemaal niet dat hij gevonden wordt want dan moet ik hem alsnog naar de sloop brengen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto gestolen!!!:P

Nee gelukkig niet mijn Jeep maar mijn Uzuki Salto.Nou was die rijp voor de sloop en daar zou hij ook heen gaan

<knip>

Weet btw eigenlijk niet of ik het kenteken kan inleveren zolang hij niet gevonden is.

Ik wil eigenlijk helemaal niet dat hij gevonden wordt want dan moet ik hem alsnog naar de sloop brengen.:P

Kan maar op één manier reageren: :unsure:

Hebben ze dat ding weggesleept dan of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan eigenlijk op 2 manieren slepen of takelen.

Ik heb vanmorgen gelijk alle instanties afgebeld,politie,belastingdienst,gemeente,havenschap(eigenaar terrein)maar niemand weet ergens van.

Dus........................?

Nou ja, wie weet wordt ie niet meer gevonden (iemand onderdelen nodig of zo), en kom jij er nog goed mee weg...

OT: ik heb *$%^*%* ff niks te klagen :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan eigenlijk op 2 manieren slepen of takelen.

Ik heb vanmorgen gelijk alle instanties afgebeld,politie,belastingdienst,gemeente,havenschap(eigenaar terrein)maar niemand weet ergens van.

Dus........................?

Staaat allang in POLEN OFZO JOH , NET DRUK OM MAKEN , misschienals je er nog eens op vacantie gaat kom je hem tegen ?/:D:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg vandaag een briefje van de Justitie op de mat.:(

Was vergeten mijn autootje op tijd te keuren. Krijg meestal een herinnering in de bus met de melding dat hij gekeurd moet worden.

Toch zonde van die 96,- euro. Hattie mooi gekeurd van kunnen worden.

!!!! EIGEN SCHULD DIKKE BULT !!!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas knapt nog steeds de 20Amp zekering van de richtingaanwijzer eruit. Gister avond tot na 01.00 uur mee bezig geweest met de fantastisch hulp van John (Euculyta.nl) echter we komen er niet meer uit...

Weet me er ook ff geen raad mee. Als er iemand is die goed met bedrading en storing zoeken hou ik me zeker aanbevolen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas knapt nog steeds de 20Amp zekering van de richtingaanwijzer eruit. Gister avond tot na 01.00 uur mee bezig geweest met de fantastisch hulp van John (Euculyta.nl) echter we komen er niet meer uit...

Weet me er ook ff geen raad mee. Als er iemand is die goed met bedrading en storing zoeken hou ik me zeker aanbevolen!!

We hebben het weten te reduceren tot kortsluiting in de linkerrichtingaanwijzer.

Vreemde is ook dat bij het remmen, het knipperlicht iets mee opgloeit. Denk ergens bij stekkerverbinding vooraan of achteraan kabelboom.

Weet niet hoe ik dat kan doormeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...