Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

gisteren eisbein gegeten is varkenspoot met ham die je in plastic uurtje in heet water legt.

toen warm was zak open geknipt en vocht weg laten lopen.

bleek soort gelatine die in de afvoerbuis stolt en hem over 20 cm afsloot

pomp erop spoot ik mezelf vol met ontstopper dat jeukt.

dan maar keukenkastje leeg en uit elkaar geschroeft en buizen open gemaakt

wie zn kup nie gebruukt moet zn handen gebruken zee mien opoe zaliger:lol:

:whistle::lol: JAHH , Wie varken eet..........................:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik deze week te horen heb gekregen dat ik a.s. dinsdag uit mijn loods moet zijn:wacko: omdat volgens de verhuurder de milieuinspectie langs is geweest.

Lekker veel tijd om wat anders te zoeken:no:

Dus komende tijd ff niet meer hobbyen:(

als huurder heb je rechten en er bestaat zoiets als een redelijke opzeg termijn....en dat is echt geen week.:whistle:

en dat is alleen als je de regels van het huurcontract heb overtreden anders krijgt hij je er niet eens uit als je niet weg wil.

Weet je wel zeker dat de milieu inspectie is langs geweest.

Zou maar aan de verhuurder vragen of hij dat schriftelijk kan overleggen.

Misschien heeft hij alleen maar andere plannen met de ruimte;)

Dit is Nederland. zelfs krakers hebben rechten en die betalen geen eens f**king huur en die krijg je er niet eens uit als je dat zou willen. Ik zou er werk van maken als ik jou was

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik deze week te horen heb gekregen dat ik a.s. dinsdag uit mijn loods moet zijn:wacko: omdat volgens de verhuurder de milieuinspectie langs is geweest.

Lekker veel tijd om wat anders te zoeken:no:

Dus komende tijd ff niet meer hobbyen:(

What the f*ck :whistle:!!!!! ( en heb je iets van een rapport/verbaal gezien dan ????).

Is wel erg korte termijn om te verhuizen naar iets anders.....( lekker sociaal...). Hoop dat het je gaat lukken Ed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als huurder heb je rechten en er bestaat zoiets als een redelijke opzeg termijn....en dat is echt geen week.<_<

en dat is alleen als je de regels van het huurcontract heb overtreden anders krijgt hij je er niet eens uit als je niet weg wil.

Weet je wel zeker dat de milieu inspectie is langs geweest.

Zou maar aan de verhuurder vragen of hij dat schriftelijk kan overleggen.

Misschien heeft hij alleen maar andere plannen met de ruimte;)

Dit is Nederland. zelfs krakers hebben rechten en die betalen geen eens f**king huur en die krijg je er niet eens uit als je dat zou willen. Ik zou er werk van maken als ik jou was

Klopt helemaal, voeten in de grond Ed. Laat je niet wegjagen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er spelen wel wat meer dingen en laat je door die verhuurder geen flauwekul op de mouw spelden.

1. Is er een schriftelijke huurovereenkomst en staat daar in vermeld welke (bedrijfs)activiteiten mogen worden uitgeoefend of is het een verhuur aan privé en is er geen duidelijke omschrijving van het gebruik dat is toegelaten? Mogelijk kan de verhuurder op basis hiervan de activiteiten verbieden.

2. Is er een milieu-vergunning nodig voor de manier waarop activiteiten worden gevoerd?

3. De milieu-inspectie moet binnen zijn geweest om te constateren welke activiteiten zijn of worden uitgevoerd en kan hooguit vorderen dat de activiteiten worden gestaakt, dat een vergunning wordt aangevraagd (duurt een maandje of 6) en dat opslag van bepaalde materialen zonder meer niet is toegelaten dan wel aan voorwaarden is gebonden.

4. De verhuurder zal aan moeten tonen dat er activiteiten plaats vinden die niet door hem zijn toegestaan.

Het komt er op neer dat je, zolang de huur wordt betaald en er geen verboden activiteiten worden uitgevoerd gewoon kunt blijven zitten. Als het huurcontract een jaarcontract is, kan hij onder voorwaarden aan het einde van het jaar beëindigen. Als het een langer lopend contract is met optie op een volgende periode kan hij in ieder geval de eerste verlenging niet tegenhouden.

Voor de zekerheid zou je het sleutelen een weekje na kunnen laten en in de tussentijd alles uitzoeken, maar zeker niet de milieu-dienst bellen om iets te vragen. Je moet geen slapende honden wakker maken nl.. Als die inspectie is geweest en rapport heeft opgemaakt en heeft vastgesteld dat er een vergunning nodig is zou ik heel voorzichtig zijn. Overtreding is nl een economisch delict en komt bij het opleggen van een boete voor de rechter. Ga maar vast sparen als het zo ver komt, want die boetes zijn in dit landje torenhoog.

Milieuvergunningen voor garage-activiteiten worden door de Provincie afgegeven en niet door de gemeente. De verhuurder kan, als hij inderdaad bezoek heeft gehad, je in ieder geval informeren over wie hij heeft gesproken en waar die zit. Minimaal zullen ze een kaartje met gegevens hebben achtergelaten met vermelding van de verantwoordelijke inspecteur.

In ieder geval: jammer, want op zijn minst zal de verhouding met de verhuurder verstoord zijn en het heeft een hoop werk gekost om daar in te richten.

Sterkte met het verhaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens bedankt voor het meedenken maar heb de eer aan mijn eigen gehouden.We hebben dit weekend de loods met veréénde krachten leeggemaakt.

Hiervoor wil Fred,Sylvia en Ck(speciaal uit Limburg gekomen)Herman(speciaal uit Noord-Holland gekomen)John Eucalypta,Deef,Joppie, Maarten,Marcojeep bedanken!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens bedankt voor het meedenken maar heb de eer aan mijn eigen gehouden.We hebben dit weekend de loods met veréénde krachten leeggemaakt.

Hiervoor wil Fred,Sylvia en Ck(speciaal uit Limburg gekomen)Herman(speciaal uit Noord-Holland gekomen)John Eucalypta,Deef,Joppie, Maarten,Marcojeep bedanken!!!!

Geen dank joh.. graag gedaan hoor! daar zijn vrienden voor...

:P

...en we hebben toch niks anders te doen op zaterdag :whistle::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens bedankt voor het meedenken maar heb de eer aan mijn eigen gehouden.We hebben dit weekend de loods met veréénde krachten leeggemaakt.

Hiervoor wil Fred,Sylvia en Ck(speciaal uit Limburg gekomen)Herman(speciaal uit Noord-Holland gekomen)John Eucalypta,Deef,Joppie, Maarten,Marcojeep bedanken!!!!

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als huurder heb je rechten en er bestaat zoiets als een redelijke opzeg termijn....en dat is echt geen week.:P

en dat is alleen als je de regels van het huurcontract heb overtreden anders krijgt hij je er niet eens uit als je niet weg wil.

Weet je wel zeker dat de milieu inspectie is langs geweest.

Zou maar aan de verhuurder vragen of hij dat schriftelijk kan overleggen.

Misschien heeft hij alleen maar andere plannen met de ruimte;)

Dit is Nederland. zelfs krakers hebben rechten en die betalen geen eens f**king huur en die krijg je er niet eens uit als je dat zou willen. Ik zou er werk van maken als ik jou was

Misschien een idee om de verhuurder uit te nodigen om te reageren hier. :whistle:

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik deze week te horen heb gekregen dat ik a.s. dinsdag uit mijn loods moet zijn:wacko: omdat volgens de verhuurder de milieuinspectie langs is geweest.

Lekker veel tijd om wat anders te zoeken:no:

Dus komende tijd ff niet meer hobbyen:(

Zozo, wat kun je allemaal missen als je ff wat tijd minder door brengt op het forum!? Klote Ed, echt wel, net gesetteld?! Maar mooi te zien hoe iedereen klaar staat voor je!! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9 een bestelling bij 4WD geplaatst. Op 7-10 is het verstuurd via USM. Mailtje gestuurd op 21-10, zou tot 4 weken kunnen duren. 4 weken later, op 4-11 mailtje gestuurd; moest wachten tot 7-11. Op 8-11 weer mailtje, dat het nu precies 4 weken geleden is. Verder niets meer vernomen.

Vanmorgen maar eens een boos mailtje verstuurd.... <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9 een bestelling bij 4WD geplaatst. Op 7-10 is het verstuurd via USM. Mailtje gestuurd op 21-10, zou tot 4 weken kunnen duren. 4 weken later, op 4-11 mailtje gestuurd; moest wachten tot 7-11. Op 8-11 weer mailtje, dat het nu precies 4 weken geleden is. Verder niets meer vernomen.

Vanmorgen maar eens een boos mailtje verstuurd.... <_<

Een beller is sneller! :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9 een bestelling bij 4WD geplaatst. Op 7-10 is het verstuurd via USM. Mailtje gestuurd op 21-10, zou tot 4 weken kunnen duren. 4 weken later, op 4-11 mailtje gestuurd; moest wachten tot 7-11. Op 8-11 weer mailtje, dat het nu precies 4 weken geleden is. Verder niets meer vernomen.

Vanmorgen maar eens een boos mailtje verstuurd.... <_<

Hoopvol..........

Heb gisteren ook wat spulletjes besteld............:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...