Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Een beller is sneller! :B

Klopt, en zal ik ook zeker doen als ik vanavond nog geen antwoord heb! Kan ik vragen naar Jackie geloof ik; die heeft ook veel contact met Dezperado meen ik.

Hoopvol..........

Heb gisteren ook wat spulletjes besteld............<_<

Denk niet dat het aan 4WD zelf ligt, maar wellicht aan USM (post) echter 4WD had de toezegging het op te lossen als de spullen op 7-11 nog niet binnen waren. Het is ook een beetje 4WD onwaardig, vorige bestelling kwamen netjes op tijd binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9 een bestelling bij 4WD geplaatst. Op 7-10 is het verstuurd via USM. Mailtje gestuurd op 21-10, zou tot 4 weken kunnen duren. 4 weken later, op 4-11 mailtje gestuurd; moest wachten tot 7-11. Op 8-11 weer mailtje, dat het nu precies 4 weken geleden is. Verder niets meer vernomen.

Vanmorgen maar eens een boos mailtje verstuurd.... <_<

Zojuist antwoord gekregen: excuses all over the place, ze gaan het opnieuw versturen. Heb nog gevraagd welke pakketdienst, USM of FedEx o.i.d, zodat ik een trackingnr heb. Daar nog niets van gehoord. Dus wellicht wéér 4 weken wachten :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist antwoord gekregen: excuses all over the place, ze gaan het opnieuw versturen. Heb nog gevraagd welke pakketdienst, USM of FedEx o.i.d, zodat ik een trackingnr heb. Daar nog niets van gehoord. Dus wellicht wéér 4 weken wachten <_<

UPS premium; kost je meer maar binnen 1 week binnen inclusief track&trace.

Jackie anders even bellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist antwoord gekregen: excuses all over the place, ze gaan het opnieuw versturen. Heb nog gevraagd welke pakketdienst, USM of FedEx o.i.d, zodat ik een trackingnr heb. Daar nog niets van gehoord. Dus wellicht wéér 4 weken wachten :B

Opnieuw versturen? En ze hebben geen track&trace van de zogenaamd eerste zending!? <_<

Na ja, hopen dat er nu schot in de zaak komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw versturen? En ze hebben geen track&trace van de zogenaamd eerste zending!? <_<

Na ja, hopen dat er nu schot in de zaak komt.

Klopt, de eerste poging via US Mail, dus gewone post. Die werken niet met tracking nr's :B. Vandaar mijn vraag aan hun. Ik krijg ook het idee dat er via een "track 'n trace" bestelling heel wat minder pakjes "kwijt" raken :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff mopperen, kom ik vanavond thuis staat er weer zo'n #@!$%^&* audi op m'n oprit geparkeerd. <_<Strak erachter gezet natuurlijk.:bye1: Komt madam paar minuten later naar binnen, of ik 'm ff weg wilde halen, kon zij eruit, ze was zo weg hoor. Niet dus, is Sint Maarten vanavond, dus eerst nog even op het gemak met de kinders een uitgebreid rondje gelopen. Daarna kon 't ding pas weg, maak je geen vrienden mee zo. Van ellende lag er een tijd een stapel stenen op m'n opritje, heb ze net een paar dagen geleden weggehaald (is toch een onvriendelijk gezicht:no:), net toch maar weer neergelegd. Jeepers only, die hebben er precies geen last van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff mopperen, kom ik vanavond thuis staat er weer zo'n #@!$%^&* audi op m'n oprit geparkeerd. <_<Strak erachter gezet natuurlijk.:bye1: Komt madam paar minuten later naar binnen, of ik 'm ff weg wilde halen, kon zij eruit, ze was zo weg hoor. Niet dus, is Sint Maarten vanavond, dus eerst nog even op het gemak met de kinders een uitgebreid rondje gelopen. Daarna kon 't ding pas weg, maak je geen vrienden mee zo. Van ellende lag er een tijd een stapel stenen op m'n opritje, heb ze net een paar dagen geleden weggehaald (is toch een onvriendelijk gezicht:no:), net toch maar weer neergelegd. Jeepers only, die hebben er precies geen last van...

geen last van ?

moet die kar van mij altijd in 4wd zetten om daar te parkeren :yes::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vreemde op JOUW oprit? Ik had 'm met 'm eigen Jeep eraf gesleept!:yes:

Heb het een keer aan de hand gehad, steeds een zelfde auto bij mijn ouders voor de uitrit. Paar keer vriendelijk verzocht het niet meer te doen. Ja hoor daags er na stond ze er weer.

Was al een sleeplintje aan het aan koppelen toen ze kwam om hem midden op straat te zetten. Sindsdien geen last meer gehad.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woon tegenover de school waar Bart nog op zit. Die mensen beweren dan ineens 'goede bekenden' van mij te zijn, en dan mag je dat dus. Oom agent gevraagd alles te bekeuren dat voor de oprit staat:whistle:, dus nu staan ze er maar gewoon op. :bye1:

De enige die er destijds mee opgehouden is, is iemand die ik van 12 tot half 4 heb laten wachten en vervolgens 10 minuten gegeven heb om weg te komen.

Nare streek, maar wel voor herhaling vatbaar vrees ik.

Maar goed, net thuis van 't werk en gewoon weer dubbel kunnen parkeren op mijn opritje.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteravond met Jeeped hier op vliegbasis om koets te fixen. Na hoop gezever aan de poort Ed erop en mijn JEEP op de brug om flexplate aan koppelomvormer te zetten. Blijkt de flexplate van het nieuwe motorblok niet te passen op de koppelomvormer. Bouten zitten net anders...:wacko: Wordt er allemaal zo moe van.

Direct naar Klundert gereden en in de container mijn oude blok gezocht. Stond uiteraard achterin met een hoop spul erop en omheen. Met een stuk pijp blok naar voren gewrikt en hadden we 15cm de ruimte om flexplate los te bouten. Ed zijn hand bezeerd doordat ie klem zat...

Enfin, andere flexplate in kofferbak nu en maandag maar weer eens proberen...

Murphy's law is continue van toepassing op deze operatie. Zal de Jeep ooit weer rijden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteravond met Jeeped hier op vliegbasis om koets te fixen. Na hoop gezever aan de poort Ed erop en mijn JEEP op de brug om flexplate aan koppelomvormer te zetten. Blijkt de flexplate van het nieuwe motorblok niet te passen op de koppelomvormer. Bouten zitten net anders...:wacko: Wordt er allemaal zo moe van.

Direct naar Klundert gereden en in de container mijn oude blok gezocht. Stond uiteraard achterin met een hoop spul erop en omheen. Met een stuk pijp blok naar voren gewrikt en hadden we 15cm de ruimte om flexplate los te bouten. Ed zijn hand bezeerd doordat ie klem zat...

Enfin, andere flexplate in kofferbak nu en maandag maar weer eens proberen...

Murphy's law is continue van toepassing op deze operatie. Zal de Jeep ooit weer rijden??

Marco.. als het de dokter niet lukt ... dan....maar komt allemaal goed!!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een steeds grotere uitdaging is niet verkeerd maar deze wagen daagt me uit:lol:

heel erg ver weg hoor ik:

" dooie dingen winnen nooit" (geleerd in officiersopleiding)

" het is door mensenhanden in elkaar gezet dus het kan ook uit elkaar" (Ed)

er is vast licht aan het eind van de tunnel, alleen tunnel is errug lang en veel haakse bochten, waardoor ik het licht soms niet zie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...