Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Dat ik zelfs op de Moerdijk niet rustig wat plantjes voor eigen gebruik kan kweken.

KLUNDERT - De politie heeft dinsdagochtend een hennepkwekerij met ongeveer 1500 planten ontmanteld in een grote loods aan de Fazantweg op het industrieterrein Moerdijk.

Aaaaaah daar, dacht dat het een soort Burgers Bush was:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...dat Karin en ik gister voor de deur van Ahoy staan voor het concert van Pink! viel ons op dat het aardig rustig was en opvallend veel indo's.... Wij toch eens op ons kaartje kijken, jawel, staat toch echt 5 december 20.00 uur... Kijkend op het grote bord bij de Ahoy, staat de de Pink! de 6e komt...?!?!?! :whistle: WIj naar de kassa, bleken er al meerdere mensen voor nix naar de Ahoy gereden hadden, foutje van de organisatie, verkeerde datum afgedrukt... ;)

Een voordeel, een rustige zaterdagavond en nog een ritje naar Ahoy vandaag :lol:.

Morgen eens bellen voor een vergoeding parkeerkaart en brandstof :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...dat Karin en ik gister voor de deur van Ahoy staan voor het concert van Pink! viel ons op dat het aardig rustig was en opvallend veel indo's.... Wij toch eens op ons kaartje kijken, jawel, staat toch echt 5 december 20.00 uur... Kijkend op het grote bord bij de Ahoy, staat de de Pink! de 6e komt...?!?!?! :whistle: WIj naar de kassa, bleken er al meerdere mensen voor nix naar de Ahoy gereden hadden, foutje van de organisatie, verkeerde datum afgedrukt... :lol:

Een voordeel, een rustige zaterdagavond en nog een ritje naar Ahoy vandaag :lol:.

Morgen eens bellen voor een vergoeding parkeerkaart en brandstof ;)

Had dan een belletje gegeven dan had ik de koffie(bier) klaar gezet,dan was de rit naar Ahoy niet voor niets geweest.

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dan een belletje gegeven dan had ik de koffie(bier) klaar gezet,dan was de rit naar Ahoy niet voor niets geweest.

:whistle:

Had nog wel met de gedachte gespeeld, maar onze teleurstelling en frustratie was dermate groot dat we waarschijnlijk geen leuke visite waren.. :bye1: Maar een volgende keer komen we zeker langs Ed !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik haal uit de flappentapper een stapeltje 50 eur biljetten en kom er later achter dat er 1 bijzit waar een strook van 3 cm afgescheurd is.

Nou is de dichst bijzijnde Rabo 10 km hiervandaan dus denk het komt wel.

Afijn vandaag dacht ik even bellen wanneer het bijkantoortje hier in het dorp open is.

Daar kan ik het dus niet afgeven !!!!

en bij U ? nee we hebben geen contant geld . Ja maar dan kunt U het toch op mn rekening storten.

Nee kan niet maar U kunt op internet een formulier downloaden van de Nederlandse bank................ Ja Hallo maken jullie van jullie probleem mijn probleem

Jullie geven mij dat halve biljet ¼½€¤¤½€¤½¼¤€‘¤ sturen jullie het lekker zelf op

Heeft U al geprobeert er mee te betalen ??

? NEE dat is asociaal dan zadel ik er een ander mee op. En in de geldstortmachine steken ???

Nee want die staat bij jullie en dan moet ik er speciaal een eind voor rijden.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik haal uit de flappentapper een stapeltje 50 eur biljetten en kom er later achter dat er 1 bijzit waar een strook van 3 cm afgescheurd is.

Nou is de dichst bijzijnde Rabo 10 km hiervandaan dus denk het komt wel.

Afijn vandaag dacht ik even bellen wanneer het bijkantoortje hier in het dorp open is.

Daar kan ik het dus niet afgeven !!!!

en bij U ? nee we hebben geen contant geld . Ja maar dan kunt U het toch op mn rekening storten.

Nee kan niet maar U kunt op internet een formulier downloaden van de Nederlandse bank................ Ja Hallo maken jullie van jullie probleem mijn probleem

Jullie geven mij dat halve biljet ¼½€¤¤½€¤½¼¤€‘¤ sturen jullie het lekker zelf op

Heeft U al geprobeert er mee te betalen ??

? NEE dat is asociaal dan zadel ik er een ander mee op. En in de geldstortmachine steken ???

Nee want die staat bij jullie en dan moet ik er speciaal een eind voor rijden.:bye1:

Ha, het lijkt daar wel Frankrijk :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik haal uit de flappentapper een stapeltje 50 eur biljetten en kom er later achter dat er 1 bijzit waar een strook van 3 cm afgescheurd is.

Nou is de dichst bijzijnde Rabo 10 km hiervandaan dus denk het komt wel.

Afijn vandaag dacht ik even bellen wanneer het bijkantoortje hier in het dorp open is.

Daar kan ik het dus niet afgeven !!!!

en bij U ? nee we hebben geen contant geld . Ja maar dan kunt U het toch op mn rekening storten.

Nee kan niet maar U kunt op internet een formulier downloaden van de Nederlandse bank................ Ja Hallo maken jullie van jullie probleem mijn probleem

Jullie geven mij dat halve biljet ¼½€¤¤½€¤½¼¤€‘¤ sturen jullie het lekker zelf op

Heeft U al geprobeert er mee te betalen ??

? NEE dat is asociaal dan zadel ik er een ander mee op. En in de geldstortmachine steken ???

Nee want die staat bij jullie en dan moet ik er speciaal een eind voor rijden.:bye1:

LOL, zelf jaren bij de RABO gewerkt.

Kan op gebied van bureaucratie wedijveren met de overheid :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik net $35,- af moest rekenen voor 3 biertjes:blink:, en ja, die prijs stond ook op de kaart:frusty:.

Deze week maar geen bier meer:whistle:.

:bye1:Roland.

waar zit je nu weer dan hier is het bier helemaal gratis al is het amstel gekregen bier

ot dat ik nu amstel drink<_<:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...