Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Nou gelijk heb je! Ik ben blij dat er een behulpzame Jeeper dicht bij Nederweert woont!

We hebben jullie gemist, erg jammer dat het zo moest lopen! Ik heb begrepen dat Theo jullie op een geweldige manier heeft opgevangen! :bye1:

OT: zelf ff mopperen dat ik van de GC weer een koplampglas kwijt ben... de rechter dit keer. Vond me lichtbeeld al zo raar aan 1 kant. Daar had ik laatst een lampje vervangen en dacht nog dat het beugeltje achter het lampje los geschoten was en dat het lampje er dus gekanteld inzat. Maar nee, het hele glas is er uit gedonderd. Weet iemand toevaalig een adresje voor losse glazen, of word het toch een hele unit?

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben jullie gemist, erg jammer dat het zo moest lopen! Ik heb begrepen dat Theo jullie op een geweldige manier heeft opgevangen! :bye1:

OT: zelf ff mopperen dat ik van de GC weer een koplampglas kwijt ben... de rechter dit keer. Vond me lichtbeeld al zo raar aan 1 kant. Daar had ik laatst een lampje vervangen en dacht nog dat het beugeltje achter het lampje los geschoten was en dat het lampje er dus gekanteld inzat. Maar nee, het hele glas is er uit gedonderd. Weet iemand toevaalig een adresje voor losse glazen, of word het toch een hele unit?

Hele unit vrees ik; pm Boris eens...ik durf Bastings niet meer te noemen :(

Ik had laatst een complete unit vur weinig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele unit vrees ik; pm Boris eens...ik durf Bastings niet meer te noemen :huh:

Ik had laatst een complete unit vur weinig....

:( nee, ik probeer Bastings ook liever niet... Dan word het eerst een linker met hoogteverstelling, daarna een rechter zonder hoogteverstelling...

Maare, wat heb ik aan `had`....?? :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:( nee, ik probeer Bastings ook liever niet... Dan word het eerst een linker met hoogteverstelling, daarna een rechter zonder hoogteverstelling...

Maare, wat heb ik aan `had`....?? :bye1:

Niets; je mag de kapotte van me hebben; hij doet het wel maar komt niet door de keuring (barst in glas, dichtgekit)

Je kan dan wel op je gemak op zoek naar nieuwe...is wel MET verstelling en rechts :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar theo zo te horen ben je weer redelijk beter komt zeker door de vlaai

mopper even dat de waterleiding lekt voor de meter wmd geweest ja die lekt!!!!

ach is ook al 50 jaar oud dus het mag een keer

volgend jaar een nieuwe leiding vanaf de straat

dus heb nu een kelderzwembad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper1:

Heb ik eindelijk weer goedkope duitse aldi-wodka, vergeet ik steeds om cola te halen.

Mopper2:

Die vriendin van me helpt me ook al niet herinneren dat ik cola mee moet nemen.

Misschien moet ik haar eens vertellen dat ik cola nodig heb :no:

Drink ze het zelf niet zeker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat je daar zelf om had gevraagd?

Zal het wel weer niet goed hebben gelezen zeker?

Het hele topic??

Naar aanleiding van uw censuur heb ik gevraagd om mijn account en mijn posts te verwijderen.

Mijn account is nog steeds geldig, maar m'n posts zijn wel weg. En ook de context (maar dat komt u vast goed uit).

Doe ermee wat je wil, jammer maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hele topic??

Naar aanleiding van uw censuur heb ik gevraagd om mijn account en mijn posts te verwijderen.

Mijn account is nog steeds geldig, maar m'n posts zijn wel weg. En ook de context (maar dat komt u vast goed uit).

Doe ermee wat je wil, jammer maar helaas.

Hmm, die topics zijn andermans topics, waarin jij meent om je eigen waar aan te bieden.

Dan hebben wij het volste recht alles te verwijderen ja.

einde discussie wat mij betreft, want je hebt echt geen idee waar je het over hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...